Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö kukaan?

Vierailija
19.09.2015 |

Elokuvaa, joka on ainakin 15 vuotta vanha. Olin noin 8 vuotias kun sen teeveestä näin ja muistelisin että elokuva oli koukuttava.

Elokuva 'muistaakseni' kertoo pojasta jolla on lemmikkinä kukko. Poikaa kiusataan, ja yksi kiusaajista on muistaakseni jonkinlainen päähenkilö, juurikin tämä pääkiusaaja. Kiusaajat sitovat pojan ja kukon jaloista kattoon ja tämä 'pääkiusaaja' sitoo naruun kiven ja alkaa pyörittää narua jonka seurauksena kivi lentää narun päästä suoraan kukkoon ja kukko kuolee. Sen jälkeen hän tekee saman pojalle useaan kertaan. Kohtauksen päätteeksi hän tatuoi tai viiltää itselleen natsimerkin (hakaristin) olkapäähänsä.

Tästä alkaa pojan viha ja hän alkaa opettelemaan nyrkkeilyä vanhan tummaihoisen miehen opastuksella.

Pikkukaupungissa on jonkinlainen natsipoliisi, (muistaakseni) joka vihaa tummaihoisia miehiä. Hän kuritti nimenomaan tätä nyrkkeilyvalmentajaa, joka opetti poikaa nyrkkeilemään. Hän myös brutaalisti tappoi tämän valmentajan pampulla. Lopulta poika ja hänen kiusaaja tapaa vanhempana, kun kiusaaja hyökkää jollain isolla porukalla pikkukylään ja he tappavat kaiken mikä liikkuu. Poika ja kiusaaja kohtaavat lopulta kaksin nyrkkitappelussa.

Elokuvassa poika varttuu nuoreksi mieheksi.

Tämän verran muistan elokuvasta ja koska olin niin nuori, en voi varmuudella sanoa mihin ajanjaksoon elokuva perustuu, mutta luulisin että elokuva kertoo ajasta, jolloin hitleri oli vallassa. Muistaakseni nämä kiusaajat olivat natseja.

Joten, jos joku sai päähänsä elokuvan nimen, voisitko ystävällisesti kertoa sen :)
Olen aikaajoin etsinyt elokuvaa, mutta tuloksetta.

Kiitos vielä vastauksista! Hyvää syksyä!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi