Haluan seksiä mieheltä joka on rikki
Siis henkisesti..mä tykkään hänestä hirveesti ja hän minusta..käsistä pitely saa riittää tahdon jo kalua..mutta pelkään että "ystävyys" loppuu siihen.
Kokemuksia?
Kommentit (14)
Kauhee horo. Heti haluu tarjota pinppiä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 08:44"]Kauhee horo. Heti haluu tarjota pinppiä.
[/quote]
En voi sille mitään että mies saa pöksyt kostuun. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 08:44"]Kauhee horo. Heti haluu tarjota pinppiä.
[/quote]
Tintti?
Go for it jos siltä tuntuu. Kadutko enemmän jos nyt pidättelet itseäsi ja hän lähtee kuitenkin myöhemmin pois?
Millälailla mies on henkisesti rikki? Seksi voi olla eheyttävä kokemus.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:40"]Millälailla mies on henkisesti rikki? Seksi voi olla eheyttävä kokemus.
[/quote]
No sanotaanko näin että hänen avioliittonsa vetelee viimeisiä..eli on sillä lailla rikki - ja mä olen se pelastava enkeli;)
Teet virheen ja kadut mutta omapa on elämäsi.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:39"]Teet virheen ja kadut mutta omapa on elämäsi.
[/quote]
Kerro toki minkä virheen?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:40"]Millälailla mies on henkisesti rikki? Seksi voi olla eheyttävä kokemus. [/quote] No sanotaanko näin että hänen avioliittonsa vetelee viimeisiä..eli on sillä lailla rikki - ja mä olen se pelastava enkeli;)
[/quote]
Kuullostaa vahvasti laastarisuhteelta. Onnea vaan jos toimii.
Aikanaan ollessani psykiatrisella sain parhaat panot. Saihan siitä sangtioita mutta kannatti.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 07:08"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:40"]Millälailla mies on henkisesti rikki? Seksi voi olla eheyttävä kokemus. [/quote] No sanotaanko näin että hänen avioliittonsa vetelee viimeisiä..eli on sillä lailla rikki - ja mä olen se pelastava enkeli;)
[/quote]
Kuullostaa vahvasti laastarisuhteelta. Onnea vaan jos toimii.
[/quote]
Sitä se on ja se on jo myönnetty äänern.ap
Tässä suhteessa kuulostat vain laastarilta been there done that.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:53"]Tässä suhteessa kuulostat vain laastarilta been there done that.
[/quote]
Mutta kun tiedän etten ole :) ap
Riski on vaan otettava, ehdottelet ja johdat asioita vaan siihen suuntaan pikkuhiljaa. Jos epäonnistuu vaihtoon