Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ja pettäminen. Allekirjoitatko tätä?

Vierailija
19.09.2015 |

Mitä korkeassa asemmassa mies on, sitä nolompaa on pettäminen ja siitä kiinni jääminen. Esim toimitusjohtaja, menestyvä firma ja paljon alaisia, joiden kunnioitus on tärkeää. Ja eritoten firman maine.

Miehellä iso talo, kaunis vaimo ja monta lasta. Jos mies pettää ja jää kiinni, niin muiden silmissä mies on tuon jälkeen luuseri ja sika. Onko maineen menetyksen arvoista siis ottaa riski ja pettää? Ajatteleeko kukaan mies noin? Vaakalaudalla on firma ja maine.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 07:35"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 07:22"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 07:17"]Miksi naiset silti pettävävät miehiä enemmän? Tämä on kuitenkin tutkittu tieteellinen fakta. [/quote] Laittaisitko tästä jonkinlaisen viitteen/lähteen, kiitos. Yleisesti tutkimuksissa on todettu että miehet pettävät enemmän, joskin naiset ovat alkaneet 2000-luvulla kuromaan tuota eroa umpeen.

[/quote]

http://www.yourtango.com/201172881/women-more-likely-cheat-men-heres-why Tieteellisiä faktoja turha kieltää, pettäjät ja lompakkoloiset!
[/quote]
Olipas luotettava ja tieteellinen tutkimus. Sehän oli vaan pettäjäsivuston tekemä kysely :D Siinä huomioitiinkin todella hyvin mm. se, että miehet ja naiset pitävät pettämisenä eri asioita. Miehelle pettämistä on yhdyntä vieraan kanssa. Nainen taas kokee pettämiseksi jo pelkän emotionaalisen suhteen, ihastumisen, halaamisen ja toisesta haaveilemisen.
Itsekin koen pettäväni puolisoani kun ole ihastunut julkisuuden henkilöön jota en ole koskaan edes tavannut.

Vierailija
22/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että mies on menestyksensä myötä päässyt osalliseksi kauniimpien naisten tarjonnasta. Nuorena ollut tavis ja saanut tavisvaimon. Statuksen noustua myös kaunottaret ovat alkaneet kiinnostua hänestä. Ei mitenkään poikkeuksellinen tarina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 08:19"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 07:10"]Mitä korkeassa asemmassa mies on, sitä nolompaa on pettäminen ja siitä kiinni jääminen. Esim toimitusjohtaja, menestyvä firma ja paljon alaisia, joiden kunnioitus on tärkeää. Ja eritoten firman maine. Miehellä iso talo, kaunis vaimo ja monta lasta. Jos mies pettää ja jää kiinni, niin muiden silmissä mies on tuon jälkeen luuseri ja sika. Onko maineen menetyksen arvoista siis ottaa riski ja pettää? Ajatteleeko kukaan mies noin? Vaakalaudalla on firma ja maine.       [/quote] Voi kuulkaas nyt naiset ja miehet. Se pettääkö ihminen vai ei, on ihan täysin sen ihmisen omista moraalisista arvoista kiinni, ei kauniista vaimosta, rahasta tai asemasta työpaikalla. Pariskunnan seksielämä ei myöskään suojaa pettämiseltä, jos kyseessä on pettäjän henk. Kohtainen kriisi. Pettäminen ei välttämättä myöskään edes ole pääsääntöisesti seksin hakua, vaan irtautumista edellisestä suhteesta, jossa ei välttämättä ole mitään sen ihmeempää vikaa, se vaan on solmittu tietyssä elämänvaiheessa, eikä enää toimi kymmenen vuotta myöhemmin. Eli vaikka te kuinka ajattelisitte tehdä kaavoja ja analyyseja siitä miksi joku pettää ja toinen ei, se ei auta mitään. Kuten ei tuudittautuminen siihen, että missään nimessä minun puolisoni ei koskaan voisi minua pettää. Se ei vaan ole kenenkään muun käsissä kuin pettäjän itsensä. Nimim. Kokemusta on

[/quote]

Naisella se on noin. Miehellä täytyy ottaa huomioon että kaikki eivät saa tilaisuutta pettää vaikka mieli tekisi! Ap:n kuvailemat miehet toki saavat.

Vierailija
24/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut aina ihana tyttöystävä, kaunis, joustava, paljon seksiä, luotettava, fiksu jne. Miehet ovat aina minusta taistelleet ja sitten kuitenkin pettävät. Syy on ollut hyvin yksinkertainen: en halua menettää sinua, olet täydellinen, mutta haluan edelleen myös muita naisia. -Tämä on järkyttänyt minua suuresti. Eli minua on pidetty vaimomatskuna, mutta minua pettäneet miehet eivät ole siihen tyytyneet vaan täytyy saada myös jännitystä ja seikkailua. Nykyisen mieheni kanssa ollaan oltu jo 7v yhdessä, lapset ja talot on ja pelkään joka päivä että milloin paljastuu että hänkin on minua pettänyt. Meillä on kaikki todella hyvin, rakastamme toisiamme - mutta niinhän se on ollut muidenkin kanssa! -en siis ylläty jos tämäkin mies on pettänyt asenteella "en halua menettää sinua, mutta kun sama pillu ei käy vuodesta toiseen." Toivon todella että olen nyt valinnut paremmin, mutta pelko piinaa päivittäin. Miehelle en asiasta sano, jos hän lähtee illanistujaisiin niin minä itken salaa kotona ja pelkään. Jos joskus paljastuu että hänkin on pettänyt (ei varmasti tunnustaisi ikinä sillä hänelle käy kuten aloituksessa: kaikki paheksuisivat: olen ollut hyvä vaimo ja sen ovat kaikki nähneet) niin minä en enää luota miehiin. Olen sitten yksin loppuelämän.

Vierailija
25/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:06"]

Minä olen ollut aina ihana tyttöystävä, kaunis, joustava, paljon seksiä, luotettava, fiksu jne. Miehet ovat aina minusta taistelleet ja sitten kuitenkin pettävät. Syy on ollut hyvin yksinkertainen: en halua menettää sinua, olet täydellinen, mutta haluan edelleen myös muita naisia. -Tämä on järkyttänyt minua suuresti. Eli minua on pidetty vaimomatskuna, mutta minua pettäneet miehet eivät ole siihen tyytyneet vaan täytyy saada myös jännitystä ja seikkailua. Nykyisen mieheni kanssa ollaan oltu jo 7v yhdessä, lapset ja talot on ja pelkään joka päivä että milloin paljastuu että hänkin on minua pettänyt. Meillä on kaikki todella hyvin, rakastamme toisiamme - mutta niinhän se on ollut muidenkin kanssa! -en siis ylläty jos tämäkin mies on pettänyt asenteella "en halua menettää sinua, mutta kun sama pillu ei käy vuodesta toiseen." Toivon todella että olen nyt valinnut paremmin, mutta pelko piinaa päivittäin. Miehelle en asiasta sano, jos hän lähtee illanistujaisiin niin minä itken salaa kotona ja pelkään. Jos joskus paljastuu että hänkin on pettänyt (ei varmasti tunnustaisi ikinä sillä hänelle käy kuten aloituksessa: kaikki paheksuisivat: olen ollut hyvä vaimo ja sen ovat kaikki nähneet) niin minä en enää luota miehiin. Olen sitten yksin loppuelämän.

[/quote]

Ja sä odotit että tällaiset miehet rauhoittuu kuin pallo jalassa kotiin?

Vierailija
26/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tavistyyppi joka statuksen ja rahan myötä saa itseluottamusta kauniinpien naisten suhteen, niin saattaa olla kiusaus pettää jos tilaisuus tulee. Jos taas mies ollut koko ikänsä naisten suosikki ja elänyt villin nuoruuden johon kuulunut paljon naisia, niin ei ehkä enää samanlaista houkutusta pettää jo valittua puolisoa. Toki ihminen on vajavainen ja oikeita tunteitakin saattaa syttyä jos oma liitto ei enää toimi. Silloin tietenkin pettäminen on aika todennäköistäkin. Riippuu siis suhteen tilasta varmaan paljonkin.
Maksullisista käymisestä en osaa arvella juuri mitään, kun itse olen nainen. Tosin mulla on sellainen käsitys että niissä käy, narsistien ohella, ehkä enemmän suorittavaa työtä tekevät miehet, kuten poliisit, ensihoitajat, sotilaat, duunarit ym. Poliitikot ja muut vallankahvassa olevat toki myös, mutta he kai ovatkin keskimääräistä aavistuksen natsistisempia henkilöitä. Lisäksi varmaankin perheenisät joilla ei niinkään mahdollisuuksia saada ilmaista seksiä muualta.

Vierailija
27/27 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:19"]

Jos mies tavistyyppi joka statuksen ja rahan myötä saa itseluottamusta kauniinpien naisten suhteen, niin saattaa olla kiusaus pettää jos tilaisuus tulee. Jos taas mies ollut koko ikänsä naisten suosikki ja elänyt villin nuoruuden johon kuulunut paljon naisia, niin ei ehkä enää samanlaista houkutusta pettää jo valittua puolisoa. Toki ihminen on vajavainen ja oikeita tunteitakin saattaa syttyä jos oma liitto ei enää toimi. Silloin tietenkin pettäminen on aika todennäköistäkin. Riippuu siis suhteen tilasta varmaan paljonkin. Maksullisista käymisestä en osaa arvella juuri mitään, kun itse olen nainen.

[/quote]

Maksullisissa käyvät lienevät osittain oma lajinsa. Sehän on ilmiönä lähinnä jonkinlainen hyväksikäytön ja sääliseksin sekasikiö.