Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAIVOIN NAAPURIN ROSKIKSIA JA LÖYSIN...

Vierailija
18.09.2015 |

Useita vanhaksi menneitä luotto ja henkilökortteja. Näin kun naapurini vei roskapussin katokseen ja menin hetiperässä ja vein kassin omaakotiini. Tiesin siitä, että oli varmasti naapurin sillä kyttäsin ikkunasta millainen roskapussi oli ja sellaisia löytyi roskiksesta vain yksi. Mitä ihmettä nuo kortit ovat?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla? Sinäkö se oot? T. Seppo

Vierailija
2/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan tutkia hyvin tarkasti seuraavan kerran roskis myös. Tähän mennessä naapurin roskiksissa on ollut vain perusjätettä olen tutkinut läheskaikki hänen vievänsä roskikset. Naapuri on asunut vasta 3 viikkoa täällä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Käy sääliksi tuota ihmistä, joka muuttanut juuri tuollaisen sekopään naapuriksi.

Vierailija
4/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vähän läpinäkyvä, mutta juuri tuollaisten tapausten vuoksi silppuan roskani tarkasti ja varsinkin vanhat kortit vien vähän kerrallaan pitkin vuotta.

Vierailija
5/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:37"]

Täytyy varmaan tutkia hyvin tarkasti seuraavan kerran roskis myös. Tähän mennessä naapurin roskiksissa on ollut vain perusjätettä olen tutkinut läheskaikki hänen vievänsä roskikset. Naapuri on asunut vasta 3 viikkoa täällä. Ap

[/quote]

Hah hah hah! Hienoa, että naapurisi voi tavallaan ulkoistaa jätteiden lajittelun.

Vierailija
6/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän ainoa aloitus, joka saanut hymyn huulille :) kiitos siitä.

Vierailija
7/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että sulla ei omaa elämää, mutta helvettiä silti teet tiedolla, mitä naapurin roskikset sisältää?

Vierailija
8/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaisia naapureita ei varmaan ole kuin av:lla ja Salkkareissa. Jos kohtaisin sellaisen oikeassa elämässä, en voisi olla pilailematta naapurin kustannuksella, vaan keräilisin roskapusseihini jotain erikoista sisältöä ja luottaisin naapurin likaiseen mielikuvitukseen.

Vierailija
9/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla meidän naapuri? Aika lailla samanlaisia otteita. Kuvaatko myös kaiken mitä talon ympäristössä tapahtuu?

Vierailija
10/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä oisin naapuris ja tietäisin sun touhuista niin vääntäin paskat roskikseen. Ja sinä sitten availisit uteliaana sitä. :D

Vierailija
11/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä arvasit 10?! Kyllä kuvaan. Ap

Vierailija
12/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kirjottaa viestin ensikerralla roskikseen jossa lukee näin: Terve naapuri kyllä minä sinun touhuistasi tiedän. Mahtaisi naama venähtää. t. naapurisi

Vierailija
13/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps... Mulla ei ole koskaan ollut tommosta naapuria, mutta vara ei venettä kaada. Mä tuhoan kaikki postit, missä on vähänkään meidän nimiä, sotken niitä eri säkkeihin ja vien paperikeräykseen eri aikoina. Kortit silppuan myös pienen pieniksi paloiksi ja ripottelen useampaan eri roskikseen.

Eikä ole mitään salattavaa :D En vain halua että mahdollinen utelias naapuri tutkii mun roskia ja postia.

Vierailija
14/14 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

007 james potkukelkka :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme