Voiko netissä lopettaa lahjoittamista spr:lle?
Siis kun joskus oon lupautunut lahjoittamaan kuukausittain ja se summa menee automaattisesti tililtä. Voiko sitä lopettaa netissä vai joudunko soittamaan sinne ja kuuntelemaan kaiken maailman paskasuostutteluja lahjoitusten jatkamiseksi?!
Kommentit (9)
Ap jatkaa... tutkailin niiden nettisivuja ja löysin vaan jonkin linkin mistä voi tehdä "muutoksen" lahjoitukseen... siihen voi itse kirjoittaa minkälaisen muutoksen haluaa tehdä. Lukee siellä kyllä, että tarvittaessa joku soittaa sitten takaisinpäin.
AAARGh. Mistä vetoa, että kun kirjoitan, että haluan lopettaa kuukausilahjoituksen, sieltä soittaa joku puhelinmyyjän tapainen kiusankappale joka yrittää ylipuhua mut vähintäänkin tuplaamaan sen lahjoitussumman :(
ap
Sanot vaan, että ei kiitos. Lahjoitat tästä eteenpäin muuta kautta haluamiisi kohteisiin.
Laita sinne viestiä ja sitten otat yhteyttä pankkiisi, ilmeisesti siis suoraveloitus sinulla?
Varmaan voit lopettaa Muutos-valinnalla. Ja jos SPR:n avustamisen lopettaminen on sinulta harkittu ja mietitty teko, niin silloinhan keskustelu mahd. SPR-soittajan kanssa ei voi olla mikään ongelma tai pitkä prosessi.
"Paskasuostuttelija" ja "puhelinmyyjäntapainen kiusankappale" panee ainakin minut miettimään motiivejasi, mutta lopeta ihmeessä SPR:n avustaminen!
Sano että olet lomautettu/irtisanottu, sulla ei oo rahaa.
Muistaakseni minä kävin verkkopankissa lopettamassa viiden euron kuukausimaksun ja se siitä. Kerran pari vuodessa tulee yhä jokin kerjuukirje, mutta roskis on aika lähellä postilaatikkoa. Koskaan ei ole soitettu perään.
Tuosta on jo aikaa, koska lopetin kaiken rahan antamisen silloin, kun Punaisen ristin pääjehujen hulppeat palkat ja edut kävivät ilmi ja huomattiin, että rahat eivät oikeasti mene sinne, minne lahjoittaja luulee.
Omassa verkkopankissa tuo tosiaan hoituu. Lopetat vaan tuon toistuvan maksun.
up, tietääkö kukaan?!