Mistä löytää kivoja, laadukkaita trikoopaitoja naiselle?
Tällaisia olisi hakusessa, työvaatteeksi (olen lastenhoitaja).
Työpäivän aikana saattaa vesivärit yms roiskua, joten ei mitään hirveän kallista vaatetta raaski töihin laittaa, mutta ei mitään riepua, joka kulahtaa parissa pesussa.
Ja mielellään yksivärisiä. Osaisiko joku neuvoa, mistä kannattaisi lähteä ostamaan paitoja?
Kommentit (6)
Inhokkini on sellainen ohuenohut joustavaa ainetta oleva vartalonmyötäinen kittana... -ap-
Lapset tykkäis Marimekon raidoista, ne saa pestä 60 asteessa eikä kulahda ihan heti. Jos ostat Hemppamaukasta, saat halvemmalla mutta ne kulahtaa parissa pesussa.
Mut ymmärrän, on ne aika hilpeitä...;-)
Mulla varmaan puoliksi ja puoliksi Lindexiä ja Espritiä. Molemmat kivoja. Lindexin on vaan ehkä noin puolta halvempia ja laatueroa en ole huomannut. Mun Espritin paidat on vähän vanhempia kuin Lindexistä ostetut ja mun makuun vähän liian lyhyitä, mut ehkä uudemmat Espritit on pidempiä.
Jackpotilla on nyt syysmallistossa kiva trikoopaita. Kaulukset, nappilista edessä. Vähän paksumpaa ja laadukasta trikoota. Taisi olla Sokoksen alepäivillä huomenna vielä tarjouksess.
Lindexin puserot on minusta oikein kivoja hinta-laatusuhteeltaan eikä ihan ohuinta mahdollista materiaalia.