Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mielenilmaus vaikutti päivääsi tänään?

Vierailija
18.09.2015 |

Oliko ihan tavispäivä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena, miksi 16 viestiä on alapeukutettu?

Vierailija
22/26 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein etätöitä kotona, seurasin tapahtumia Rautatientorilla telkkarista samalla (joo, ei kovin keskittynyttä työntekoa :)). YLEn lähetys sujui hyvin, puheet olivat napakoita ja väki jaksoi seistä ja osoittaa mieltään siinä hirveässä säässä. Hienoa!

Paras hetki oli kun kuulin jonkun haastattelun taustalla soitettavan Weather Girlsien loistavaa biisiä It's Raining Men :D Ja vettä tuli kaatamalla, ukkosti, salamoi!  

Ilta meni tavismerkeissä: söimme hyvin, katsottiin Pressiklubi ja minä nukahdin kesken Poirotin, niinkuin joka perjantai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin telkkarista mielenilmausta, ja kimppakyydillä sit iltavuoroon vanhuksia hoitamaan.

Vierailija
24/26 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tutun taksin etukäteen hoitamaan miehen ja minun työmatkat. Firma maksoi. Asiakkaita ei juuri ollut, lyhensin työpäivän molemmista päistä. Olin ajoissa kotona, ei ollut mitään ruuhkia. Pesin pyykkiä ja torkuin telkun ääressä.

Vierailija
25/26 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin töihin ja takaisin 5km suuntaansa. Työpäivä oli kuoleman tylsä ja tuntui kestävän ikuisuuden, asiakkaita ei juurikaan ollut.

Vierailija
26/26 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkää, vähän on vatsalihakset arkana kun piti eilen nauraa vääränä noille uhoville junttivasureille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme