Miten mielenilmaus vaikutti päivääsi tänään?
Kommentit (26)
Helppo päivä. Tuli vain yksi hoitolapsi.
Sain siivottua, kun bussit ei kulkeneet eli ei tarvinnut lähteä minnekään. Työt tein etätöinä.
En päässyt opiskelupaikkakunnalle eli vietin vapaapäivää.
Olin lasten kanssa kotona, yks lapsi halusi raahata luunsa kouluun. Mutta tänään saatiin varmasti paljon hyvää aikaan tällä mielenilmauksella, hyvä hyvä!
Ei mitenkään, kaikki töissä ja kävelin sinne kuten aina.
Tyhmimmät lakosi päiväpalkan menemään.
Miehen piti hakea minut 80 km:n päästä.
Töissä piti syödä kertakäyttölautasilta.
muuten ei mitään muutoksia, työkaverit kaikki töissä.
Vein lukiolaisen aamulla koululle, normaalisti menee bussilla. Muuten normi päivä.
Taksilla piti mennä töihin.. Maksoin takseista melkein enemmän mitä sain päivästä palkkaa, kyllä ärsytti mutta ei ollut vaihtoehtoja.
Menin tuntemattoman työkaverin kyydillä töihin ja poikaystävä haki töiden jälkeen. Normaalisti kuljen bussilla ja/tai junalla.
Oli paljon kivempi. Mies vei aamulla töihin ja haki päivällä. Töissä rauhallista.
Piti pummata kaverilta kyyti koululta, sen sijaan, että olisin katsonut bussiaikataulut ja kävellyt pysäkille, maksanut n. 4 € ja kävellyt pysäkiltä määränpäähän. Kaikki tämä sateessa.
Ei eronnut mitenkään muuten kuin että oli paljon normaalia vähemmän ihmisiä liikenteessä mennen tullen (minun bussini kulki) ja töissäkin tuntui menevän hyväntekeväisyyteen koko päivä vaikka siis ihan töitä teimme emmekä lakkoilleet tai ulosmarssineet edes.
Vieraat lähtivät noin tunti sitten. Meillä oli lapset ja lapsenlapset. Aika hulinaa oli koko paivän. Tehtiin ruokaa ja ajeltiin hakemaan ja viemään muita. Pienin 3 vuotias oli minun huollossa koko päivän. aikki tykkäs letuista. Isommalle lapsenlapselle kerroin millaista oli aikaisempien lakkojen aikaan ollut, kun saattoi kestää monta viikkoa ja monissa perheissä oli arki aika sekaisin ja lapsetkin Helsigissä uskaisivat silloin vielä liftata.
Ei vaikuttanut mitenkään, aivan normaali päivä. Olin töissä samoin kuin kaikki työkaverit ja kuljin matkan omalla autolla niin kuin muulloinkin.
Perus, olan sairaslomalla. Olin kyllä urpona viemessä postipakettia postiin, turhaan kävelin.
Tavallinen työpäivä mutta paluu kotiin ei ollut tavallinen. En saanut mitään kyytiä järjestymään ja sit tuli iloinen ilmoitus että jotkin julkisen vuorot ajetaan. Normaalisti 20 km työmatkaan menee julkisilla noin tunti. Eilen lähdin töistä klo 16 ja olin kotona vasta klo 22:30. Normaalin kahden bussin sijaan eilen piti käyttää kolmea bussia, yhtä junaa ja silti kävellä loput 8 km. En yleensä harrasta liikuntaa, joten tuo 8 km kävely illalla tihkusateessa oli melkoinen kokemus. Tuli Vantaa - Helsinki väli tutuksi.
Mies vei mut ja vauvan autolla keskustaan, eipä ollut ruuhkaa. Pari tuntia oltiin torilla mielenilmaisussa ja sitten mies haki kotiin. Oli kiva päivä, ensin ajattelin etten viitsi mennä kun paikallepääsy on hankalaa mutta tajusin että tärkeän asian takia kannattaa vähän nähdä vaivaa
Olin etänä töissä, koska lasten koulukyydityksistä piti huolehtia aamulla ja iltapäivällä. Normaalisti lapset kulkevat koulumatkat bussilla ja metrolla, koulumatkat n. 10 -15km. Muuten aika normisettiä. Mies oli normaalisti autolla töissä.
Ihan tavispäivä. Mies oli etänä töissä, kun tarha kiinni. Kuskasi toista lasta kouluun ja kotiin. Mulla normipäivä.