Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:05"]

Aina fiksumpi ja  kauniimpi kuin Minttu V.

[/quote]

Millä perusteella fiksumpi? Molemmat selvästi ymmärtävät rahan arvon, mutta onko kumpikaan tehnyt mitään muuta todistaakseen fiksuutensa? Ulkonäöltäänkin ovat mielestäni aika samaa tasoa, ainakin hyvin meikattuna. Mintulla tosin parempi kroppa.

Vierailija
22/47 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sellainen maanläheinen naapurintyttö, jossa on kuitenkin vähän särmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis. Ja esiintymistaitoinen ja vaikuttaa mukavalta. Iloinen yllätys, olin varautunut inhoamaan ;-)

Vierailija
24/47 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis.

Vierailija
25/47 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:07"]

Eikö jennin esiintymisestä muuta sanottavaa ole kuin tämä ulkonäön ruotiminen? Todella alhaista. Jenni oli possessa todella hyvä, sopi joukkoon hyvin. Kun muuta haukuttavaa ei keksitä, ni ulkonäkö on varma nakki. Perus av-kamaa.

[/quote]

Tylsäelämäisten av-mammojen tylsä perusperjantai-ilta, jolloin miestä baarista odotellessa voi purkaa kiukkuaan vaikka johonkin julkimoon. Pieni hetki valokeilassa, melkein kuin oma show.

Vierailija
26/47 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:05"]Miks täällä pitää alvariinsa arvostella yksittäisten julkisuudenhenkilön ulkonäköä? ihmettelen vaan. [/quote] Erityisesti naisten ulkonäköä....

[/quote]

No voi KAMALAA, HIRVEÄÄ! Miten me VIITSIMME?! Taitaa vaan olla joillekin olla oma ulkonäkö niin arka paikka, jos ei kestä sitä että ihmiset ovat kiinnostuneita ulkonäköasioista. Itse onneksi pidän omasta ulkonäöstäni, niin ei tarvitse vetää herneitä nenään tällaisista asioista.

Vierailija
27/47 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:09"]

[/quote]

Parempi etten vastaa. Nti Virtanen voi pahastua.

Millä perusteella fiksumpi? Molemmat selvästi ymmärtävät rahan arvon, mutta onko kumpikaan tehnyt mitään muuta todistaakseen fiksuutensa? Ulkonäöltäänkin ovat mielestäni aika samaa tasoa, ainakin hyvin meikattuna. Mintulla tosin parempi kroppa.

[/quote]

Vierailija
28/47 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:07"]

Eikö jennin esiintymisestä muuta sanottavaa ole kuin tämä ulkonäön ruotiminen? Todella alhaista. Jenni oli possessa todella hyvä, sopi joukkoon hyvin. Kun muuta haukuttavaa ei keksitä, ni ulkonäkö on varma nakki. Perus av-kamaa.

[/quote]

Tylsäelämäisten av-mammojen tylsä perusperjantai-ilta, jolloin miestä baarista odotellessa voi purkaa kiukkuaan vaikka johonkin julkimoon. Pieni hetki valokeilassa, melkein kuin oma show.

[/quote]

Minä en ole mitään ohjelmaa nyt nähnyt, missä Jenni olisi halunnut. Jotkut puhuvat Possesta, mutta en ole koskaan kyseistä ohjelmaa katsonut. Tämä kysymys heräsi kun näin jossain lööpissä otsikon "Jenni Dahlman blondina". Ei pidä vetää omia johtopäätöksiä ja syyttää niiden pohjalta. :)

Vierailija
29/47 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:05"]Miks täällä pitää alvariinsa arvostella yksittäisten julkisuudenhenkilön ulkonäköä? ihmettelen vaan. [/quote] Erityisesti naisten ulkonäköä....

[/quote]

No voi KAMALAA, HIRVEÄÄ! Miten me VIITSIMME?! Taitaa vaan olla joillekin olla oma ulkonäkö niin arka paikka, jos ei kestä sitä että ihmiset ovat kiinnostuneita ulkonäköasioista. Itse onneksi pidän omasta ulkonäöstäni, niin ei tarvitse vetää herneitä nenään tällaisista asioista.
[/quote]

Onko joku ilmoittanut vetäneensä herneen nenään? mielestäni asiaa ihmeteltiin.

Vierailija
30/47 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:05"]

[/quote]

[/quote]

Julkisen esiintymisen perusteella. Minttu leveilee luksuselämällään, jakaa kaiken julkisuuteen. Jenni ei tunge julkisuuteen julkisuuden vuoksi eikä pröystäile ostoksillaan. Jenni on sanonut olevansa nöyrästi kiitollinen kaikesta kokemastaan eikä ole haukkunut ketään juntiksi. Muutama esimerkki.

Vierailija
31/47 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks täällä pitää alvariinsa arvostella yksittäisten julkisuudenhenkilön ulkonäköä? ihmettelen vaan.

[/quote]

Vaikka syyllistyn itse samaan, on pakko myöntää että hyvä pointti. Pitäisi olla jo vähän kypsempi kuin lapsena, jolloin lempijulkkikset tuli valittua lähinnä ulkonäön perusteella.

Vierailija
32/47 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni sais syödä paremmin, näyttää nälkäkurjelta.

Vierailija
33/47 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnostaisi, ellei olisi Kimin exä. Ihan kylmä totuus. Niin paljon kuin täällä(kin) vihaatte Kimiä ja Minttua, kuitenkin kiinnostaa näköjään...Jenni alunperin treffaili lätkäpelaajia, mutta vasta Kimin myötä sai jackpotin. Kertoo paljon.

Jenni on erittäin kaunis mielestäni, siihen ei ole vastaan sanomista.

Minä olen pahasti rupsahtanut 47v nainen mutta todella onnellinen elämässäni. Hirvittää mihin myllyyn ulkonäön takia naiset nykyään joutuvat. Jennikään ei voi enää elää ns. normaalia elämää. En kyllä sääliä tunne, itse lähti tarkoituksella kalastamaan isoja rahoja.

Vierailija
34/47 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tän viestiketjun aloitusviestin ip vie Sveitsiin?

Vierailija
35/47 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:05"] Aina fiksumpi ja  kauniimpi kuin Minttu V. [/quote] Millä perusteella fiksumpi? Molemmat selvästi ymmärtävät rahan arvon, mutta onko kumpikaan tehnyt mitään muuta todistaakseen fiksuutensa? Ulkonäöltäänkin ovat mielestäni aika samaa tasoa, ainakin hyvin meikattuna. Mintulla tosin parempi kroppa. [/quote] Julkisen esiintymisen perusteella. Minttu leveilee luksuselämällään, jakaa kaiken julkisuuteen. Jenni ei tunge julkisuuteen julkisuuden vuoksi eikä pröystäile ostoksillaan. Jenni on sanonut olevansa nöyrästi kiitollinen kaikesta kokemastaan eikä ole haukkunut ketään juntiksi. Muutama esimerkki.

[/quote]

Kimin rahoilla on helppo olla "nöyrä" ja pitää turpa kiinni:D. Vai luulitko että Jenni on ihan itse tienannut  rahansa:D?

Vierailija
36/47 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sanoa, ennen kun näen hänen pyllistävän alastomana. Alapään kauneus kuuluu oleellisesti kauneuteen.

Vierailija
37/47 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:24"]

Miksi tän viestiketjun aloitusviestin ip vie Sveitsiin?

[/quote]

Haha, hyvä yritys:D. Olette aika sairasta porukkaa.

Vierailija
38/47 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:22"]Ketään ei kiinnostaisi, ellei olisi Kimin exä. Ihan kylmä totuus. Niin paljon kuin täällä(kin) vihaatte Kimiä ja Minttua, kuitenkin kiinnostaa näköjään...Jenni alunperin treffaili lätkäpelaajia, mutta vasta Kimin myötä sai jackpotin. Kertoo paljon.

Jenni on erittäin kaunis mielestäni, siihen ei ole vastaan sanomista.

Minä olen pahasti rupsahtanut 47v nainen mutta todella onnellinen elämässäni. Hirvittää mihin myllyyn ulkonäön takia naiset nykyään joutuvat. Jennikään ei voi enää elää ns. normaalia elämää. En kyllä sääliä tunne, itse lähti tarkoituksella kalastamaan isoja rahoja.
[/quote]

Eikö se mennyt niin päin, että nykyään Jenni on lätkävaimo?

Vierailija
39/47 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 jatkaa: Kertokaa mitä työtä Jenni on tehnyt? Ehkä olen jäänyt uutispimentoon? Eli se työ josta tienataan oikeata kuukausipalkkaa?

Vierailija
40/47 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä suututaan kun Jennin ulkonäköä arvioidaan? Hän oli sentään missi, eli julkkis ulkonäkönsä takia.