Mitä mieltä olette Jenni Dahlmanin ulkonäöstä?
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:05"] Aina fiksumpi ja kauniimpi kuin Minttu V. [/quote] Millä perusteella fiksumpi? Molemmat selvästi ymmärtävät rahan arvon, mutta onko kumpikaan tehnyt mitään muuta todistaakseen fiksuutensa? Ulkonäöltäänkin ovat mielestäni aika samaa tasoa, ainakin hyvin meikattuna. Mintulla tosin parempi kroppa. [/quote] Julkisen esiintymisen perusteella. Minttu leveilee luksuselämällään, jakaa kaiken julkisuuteen. Jenni ei tunge julkisuuteen julkisuuden vuoksi eikä pröystäile ostoksillaan. Jenni on sanonut olevansa nöyrästi kiitollinen kaikesta kokemastaan eikä ole haukkunut ketään juntiksi. Muutama esimerkki.
[/quote]
Kimin rahoilla on helppo olla "nöyrä" ja pitää turpa kiinni:D. Vai luulitko että Jenni on ihan itse tienannut rahansa:D?
[/quote]
Ei varmasti ollut sen enempää rahoja hankkinut kuin minttukaan. Eikö nimenomaan ole fiksua olla nöyrä ja hiljaa kiitollinen kuin lesoilla logotuotteilla ja mainostaa yksityislentelyä yms luksusluksusluksus? Saati haukkua ihmisiä juntiksi.
Mun mielestä se on vastenmielisen ruma.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:00"]Minusta sillä on ihan tajuton vartalo! Kasvotkin on kauniit, mutta ei sellaiset joita erityisesti kadehtisin, mutta se ei poista hänen kauneuttaan, minun maku on vaan erilainen.
[/quote]
Tajuton vartalo hyvässä vai huonossa mielessä?
[/quote]
Hyvässä tietenkin! N21
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:31"]37 jatkaa: Kertokaa mitä työtä Jenni on tehnyt? Ehkä olen jäänyt uutispimentoon? Eli se työ josta tienataan oikeata kuukausipalkkaa?
[/quote]
Jennillä oli useita yhteistyökumppaneita ennen kimiä. Hän teki promoja, muotikuvauksia ja näytöksiä, juonsi tv-ohjelmaa (tuottaja henry aflecht, urheiluohjelma nimeä en muista). Jenni ajeli luksus audilla ihan omilla ansioillaan. Keikkatyöläiset ei tienaa mainitsemaasi kuukausipalkkaa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:31"]37 jatkaa: Kertokaa mitä työtä Jenni on tehnyt? Ehkä olen jäänyt uutispimentoon? Eli se työ josta tienataan oikeata kuukausipalkkaa?
[/quote]
Jennillä oli useita yhteistyökumppaneita ennen kimiä. Hän teki promoja, muotikuvauksia ja näytöksiä, juonsi tv-ohjelmaa (tuottaja henry aflecht, urheiluohjelma nimeä en muista). Jenni ajeli luksus audilla ihan omilla ansioillaan. Keikkatyöläiset ei tienaa mainitsemaasi kuukausipalkkaa.
[/quote]
Muistaakseni jenni on työskennellyt myöskin emäntänä helsinkiläisellä carting radalla
Hyvin mitäänsanomattoman näköinen ollakseen missi.
Mielestäni ei mikään kaunotar. Itse varmaankin pitää itseään kaunottarena, kun kerran niin moniin kauneuskilpailuihin osallistunut. Ja sehän on tärkeintä, että itse on tyytyväinen.