Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset joiden lempielokuvia on tyyliin kaikki Tarantinot ja Kellopeliappelsiini

Vierailija
01.04.2022 |

Tunnetko ja jos millainen tyyppi on kyseessä? Itse tiedän kaksi, mies ja nainen 30+, runsaasti tatskoja ja molemmilla pitbullit :D Mies käy salilla ja nainen tankotanssii ja harrastaa käärmeitä

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sekalainen joukko pitää noista elokuvista, sen verran suosittuja ovat. Esim. Finnkinon työntekijöillähän lukee nykyään nimikylteissä lempielokuva. Se on about joka toisella Pulp Fiction ja lopuilla Kellopeliappelsiini.

Eli elokuvia, joista on trendikästä tykätä.

Olen epätrendikäs ja totean, että yliarvostettua sontaa. Saa alapeukuttaa.

Vierailija
42/59 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläneet helpon ja kivan elämän. Omalle kohdalle sattunut sen verran väkivaltaa ja ikäviä tapahtumia, että en katso huvikseni mitään väkivaltaviihdettä, koska se ei viihdytä minua.

Mahtuu omaan elämääni hyvin rankkoja kokemuksia, mutta silti mä tykkään katsoa väkivaltaelokuvia. Se on hetkistä kiinni milloin noita elokuvia jaksaa katsoa. Ahdistuneena ei ainaskaan jaksa Tarantinoja ja muita vastaavia katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikkileffa on Kellopeliappelsiini, on siis ollut jo noin 20-vuotiaasta asti yksi suosikeistani. Tarantinon uudempia elokuvia en ole valitettavasti nähnyt, mutta ihan Pulp Fiction on ihan hyvä.

Olen akateemisesti koulutettu nelikymppinen nainen.

Tarantinon elokuvat taas on tehty persoonallisella otteella, muuten ne ovat enemmän action-osastoa eikä juonissa ole ehkä sellaista syvyyttä, mitä draamalta kaipaan. Hattua kuitenkin nostan Tarantinollekin.

Oletko Jackie Brownin nähnyt?

Olen, mut taisi olla vuonna 1998 joten en oikein muista, mitä siinä oli.

Sehän on varsin hidastempoinen.

Päähenkilö rakastuu tarinan pääkelmille töitä tekevään lentoemäntään.

Nämä päättävät jallittaa konnaa(Samuel L. Jackson).

Tarina nivoutuu kehittyvän romanssin ja ison kelmin kanssa käydyn kissa ja hiiri- leikin ympärille.

Vierailija
44/59 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja puolisoni. Olemme keski-ikäisiä yläkoulun opettajia, ei tatuointeja, koiranvirkaa toimittaa sylissä viihtyvä russeli. Harrastuksiamme ovat golf, sulkapallo, agility jne.

Tarantinot ovat ihan huippuja! Kellopeliappelsiinista en niinkään ole tykännyt.

Minä en taas pidä Tarantinoista. Olen kanssa keski-ikäinen eikä ole tatuointeja. En ole taasen opettaja, ei ole koiraa enkä harrasta golfia, sulkapalloa (voisi kyllä kiinnostaa) enkä agilitya. Tämän perusteella näyttäisi, että Tarantino-porukka saattaa olla myös koirafaneja tai ehkä sitten niitä golfareita...

Vierailija
45/59 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kummallista siinä on? Peter von Bagh tykkäsi niistä, tekikö se hänestä jotenkin "tietyn tyyppisen" ihmisen.

Vierailija
46/59 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kova tyä löytää kulttileffani  muutaman vuosikymmenen päästä mutta kiitos youtube sieltä löyty eli      "the wanderers"  ku miettii nii aika rankka leffa mutta toimii.

Vierailija
47/59 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostuttiin myös vääristä mielipiteistä kun jotakin kunniattomat paskiaiset elokuvan päähän hakkaamisia ihmetelty silmittömänä raakuutena hiukan kuin huumorilla ja hermostunut toimittajaan joka ihmetteli miksei voisi tehdä enemmän hiukan kypsempiä Jackie Brown tyyppisiä elokuvia ja palannut aina sitten b elokuvien larppaamiseen?

Vierailija
48/59 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi sit on parempa leffa ap sun mielestä , Tarantinot vai Kellopeli appelsiinit. Mun number one Kummisetä 1-3, kuka ne nyt ohjaskaan, alkoiko S- kirjaimella, sori en muista tai?

Vierailija
49/59 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään tuollaista.

Vierailija
50/59 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos lempielokuva on esim. Schindlerin lista. Siinä vasta hirveitä tapahtuu, onko siis katsojakin hirveä ihminen.

Vierailija
51/59 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos lempielokuva on esim. Schindlerin lista. Siinä vasta hirveitä tapahtuu, onko siis katsojakin hirveä ihminen.

Vaikuttaa siltä, että toisilla sekoittuu fiktiot ja faktat.

Vierailija
52/59 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen pari lasta jotka katsovat lastenohjelmia.

Säännöllisesti.

Tää oli kova. Oikeesti.

Vierailija
53/59 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Kellopeliappelsiini ei ole kyllä lemppari, mutta Tarantinon leffat kyllä. Dialogi on niissä verratonta.

Minä, +40, toimistotyössä oleva perheenäiti.

Tämä, Tarantinon leffoissa on loistavaa mustaa huumoria ja hyvällä maulla (taiteellisesti) toteutettua väkivaltaa, ei mitään silmitöntä räjähtelyä ja ammuskelua ilman päämäärää niin kuin esim. monissa toimintaleffoissa.

Kellopeliappelsiini oli ihan ok, mutta olen katsonut parempiakin. Aikansa elokuvaksi edellä.

t. myöskin toimistotyössä oleva, nykyisin vanhempainvapaalla oleva 30+ äiti-ihminen

Sama homma. EIi kestä liiian raskas elokuva useampaa katselukertaaa. Kuka kykenee sellaisen tehdä mikä kestää on oikealla alallla.

Vierailija
54/59 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn kysymykseen:

Harrastavat valtavirrasta poikkeavaa elämäntapaa, ja siksi ihan ymmärrettävää että ps. I love you ei ole listalla.

Vierailija
55/59 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden joka pitää Tarantinon leffoista. Hän on n. 30-vuotias, pitkässä parisuhteessa mukavan miehen kanssa, taiteellinen (laulaja), erittäin herkkä ja hyvä kuuntelemaan, hyvin empaattinen, puhuu paljon tunteista. Tyylissä ei WT-piirteitä, käyttää eniten mustia paitoja ilman tekstiä tai kuvia, ei tatuointeja, tavalliset lyhyet hiukset. Ei mikään muskelimake mutta hyvässä kunnossa.

Vierailija
56/59 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin työpaikallani virastossa suunnilleen kaikki tuntemani tykkäävät Tarantinosta. Toki somessa ja lehtien yleisönosastoissa usein väitetään toimintaamme kieroutuneeksi.

Vierailija
57/59 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aloituksesta heti tuli ensimmäisenä mieleen Django Unchained Tarantinolta ja siitä se kohtaus, jossa yksi painaa peukalonsa toisen silmiin.

Rankkoja elämyksiä ainaskin noista leffoista saa.

Myös ymmärrän senkin, että ihmiset suhtautuu erilailla noihin elokuviin. Osaan samanlaistua erilaisiin mieliin.

Vierailija
58/59 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omat mieltymyksensä.

Mun perheessäkin kaikilla on ihan omat leffa makunsa.

Mä tykkään kauhu-, fantasia-, seikkailu- ja piirretyistä elokuvista.

Äitini tykkää rikos-, mysteeri- ja mukavavan olon elokuvista.

Siskoni tykkää musikaali- ja draama elokuvista.

Isäni ei päänsääntöisesti tykkää katsoa elokuvia ja jos katsoo jotain elokuvia niin niiden pitää olla mahdollisimman realistisia.

Eikö sitä voi suhtautua erilaisiin mieltymyksiin ihan suosiollisesti? Elokuviahan noi vaan on.

Vierailija
59/59 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon yksi lempileffoista on Pulp Fiction.... Itseni on kyllä vaikea valita yhtä suosikkia. Tämän kehtaa myöntää näin anonyymisti, mutta Steve Jacksonin King Kong on kyllä yksi elokuvan tekemisen käännekohtia ja monella tavalla kestää aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan