Ihmiset joiden lempielokuvia on tyyliin kaikki Tarantinot ja Kellopeliappelsiini
Tunnetko ja jos millainen tyyppi on kyseessä? Itse tiedän kaksi, mies ja nainen 30+, runsaasti tatskoja ja molemmilla pitbullit :D Mies käy salilla ja nainen tankotanssii ja harrastaa käärmeitä
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Eivät siis kuitenkaan ole pari
Sun pitää parittaa ne!
Tykkään monista Tarantinon leffoista ja monista taas en. Kellopeliappelsiinia en ole koskaan jaksanut katsoa alkua pidemmälle. Mikä on diagnoosini ap?
Minä. Kellopeliappelsiini ei ole kyllä lemppari, mutta Tarantinon leffat kyllä. Dialogi on niissä verratonta.
Minä, +40, toimistotyössä oleva perheenäiti.
Ei mun lempparihahmo mutta hyviä leffoja. Olen keski- ikäinen ydinperheenäiti. Ei tatuointeja eikä koiraa. Puolisokin pitää ko leffoista eikä hänkään sovi kuvaukseen.
Päivän tatuoinnit ovat weeetee-aloitus.
En tiedä ketään joka ei tykkäisi Pulp Fictionista
Minä näytän ulospäin ihan seinäruusulta ja koiria kyllä on, mutta ei pitbulleja.
Rakastan tarantinoja ja kauhuelokuvia.
Kellopeliappelsiini oli lyhyen aikaa suosikki, kun olin 15-vuotias. Koska en olis saanut katsoa, vanhemmat olisivat järkyttyneet, siinä oli huumeita, seksiä ja väkivaltaa. Ja olihan sen yhden tyypin silmäripset niin cool.
Oon 40+, ei oo tatuointeja, en oo ikinä käyttänyt huimausaineita, eikä mulla ole koiraa.
Niin mitä meistä? Tykkään ap:n mainitsemien lisäksi SAW-leffoista ja kauhusta. Ja olen tylsä ja kuiva virkamies, ylitarkastaja valtion virastossa. Pitääkin varmaan laittaa Pulp Fiction pyörimään näin lomailtapäivän ratoksi.
Tiedän yhden on keski-iän ylittänyt mieshenkilö. Ei kai tatuointeja, toimistotyyppisessä työssä ja pelaa tietokonepelejä vapaa-ajalla. Musiikkimaku raskaammasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä meistä? Tykkään ap:n mainitsemien lisäksi SAW-leffoista ja kauhusta. Ja olen tylsä ja kuiva virkamies, ylitarkastaja valtion virastossa. Pitääkin varmaan laittaa Pulp Fiction pyörimään näin lomailtapäivän ratoksi.
Ilmankos viranomaisten toiminta vaikuttaa joskus sadistiselta.
En tunne, enkä kyllä haluakaan tuntea.
Minä ja puolisoni. Olemme keski-ikäisiä yläkoulun opettajia, ei tatuointeja, koiranvirkaa toimittaa sylissä viihtyvä russeli. Harrastuksiamme ovat golf, sulkapallo, agility jne.
Tarantinot ovat ihan huippuja! Kellopeliappelsiinista en niinkään ole tykännyt.
Tunnen pari lasta jotka katsovat lastenohjelmia.
Säännöllisesti.
Aika sekalainen joukko pitää noista elokuvista, sen verran suosittuja ovat. Esim. Finnkinon työntekijöillähän lukee nykyään nimikylteissä lempielokuva. Se on about joka toisella Pulp Fiction ja lopuilla Kellopeliappelsiini.
Kellopeliappelsiini on yksi niistä leffoista, joita jaksan katsoa uudestaan ja uudestaan. Visuaalinen toteutus, musiikki ja äänimaailma ovat jotain aivan huikeaa. Tarantinot ovat myös suosikkejani, etenkin Pulp Fiction ja Jackie Brown.
Minä taas olen tällainen keski-ikäinen täti-ihminen, jolla ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä (ellei reikiä korvissa lasketa). Asun kahden kissani kanssa rivitalossa ja ammatiltani olen sairaanhoitaja. Ja tuo Kellopeliappelsiini on minulla sekä kirjana, että leffana ja onpa minulla myös sen soundtrack-levy 😊
Vain mieleltään sairas haluaa katsoa kellopeliappelsiinin uudestaan, jos on sen törkeyden kerran erehtynyt katsomaan.
En voisi ikinä olla missään tekemisissä ko ihmisen kanssa.
Ei voi enää edes ihmisyydestä puhua.
Stanley Kubrickin leffat on mun suosikkeja. Ohjaus ja kameratyö tekee jotenkin maagisen intensiteetin tarinaan.
Ei tatuointeja, lävistyksiä tai riehakkaita harrastuksia, edes alkoholi ei maistu. Työssä käsityövaltaisella alalla. Hiljainen hissukka. Kelpaa Tarantinon ja Rodriguesin elokuvat, Kellopeliappelsiinikin ok, kuin myös muut noita uudemmat ja vanhemmat lajityypin edustajat. Mikähän mahtaa olla ap:n diagnoosi mulle?
Eivät siis kuitenkaan ole pari