Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä halausin olla Antti Holman kaveri

Vierailija
18.09.2015 |

Se on niin hurmaava, fiksu ja sen kanssa voisi varmasti käydä mielenkiintoisia keskusteluja. Ja onhan se myös kuuma.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:29"]

Mä voisin myös ottaa hänet tuohon sohvalleni. Koristeeksi ja keskustelukaveriksi. Asun kyllä aika kaukana.

t: ulkosuomalainen

[/quote]

Ajattele, voisit tarjota Antti Holmalle ilmaismajoitusta eksoottisessa asuinmaassasi!

Ap

Vierailija
22/68 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holma herättää mussa samoja tunteita. On yhtäaikaa kiltti ja kuitenkin ilkikurinen, ehkä jopa vähän tuhma. On ironinen just muhun vetoavalla tavalla. Kiinnostava ihminen. 

Onneksi mulla on ystäviä, jotka ovat kuin Holma. Tosin naisia. Tuollaiset ihmiset ovat helvetin hauskaa seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee, tajusin just, että Antti Holmakin varmasti lukee Vauva-palstaa, koska kaikki lukee Vauva-palstaa. Kuulostan ehkä hieman hyypiöltä. Mutta Antti Holma nyt vain on hurmaava.

Ap

Vierailija
24/68 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan siis fanipostia Antille tätä kautta. 

Iik Antti. Oot ihana. Ja hurmaava.

Vierailija
25/68 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin OLLA Antti Holma.

Vierailija
26/68 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:34"]

Holma herättää mussa samoja tunteita. On yhtäaikaa kiltti ja kuitenkin ilkikurinen, ehkä jopa vähän tuhma. On ironinen just muhun vetoavalla tavalla. Kiinnostava ihminen. 

Onneksi mulla on ystäviä, jotka ovat kuin Holma. Tosin naisia. Tuollaiset ihmiset ovat helvetin hauskaa seuraa.

[/quote]

Hyvin tiivistetty. Juuri tuollaiselta hän vaikuttaa. Ja myös ihmiseltä, joka rakastaa kirjallisuutta, kuten moi.

Ap

Vierailija
27/68 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:37"]

Laitetaan siis fanipostia Antille tätä kautta. 

Iik Antti. Oot ihana. Ja hurmaava.

[/quote]

Iik! AV-mammojen Antti Holma -fän klabin virallinen vitja! Iik!

Ap

Vierailija
28/68 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:38"]

Mä haluisin OLLA Antti Holma.

[/quote]

No ei sekään varmasti paskempaa olisi!

Ap

Vierailija
29/68 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha mä ajattelin samaa eilen sen ohjelman jälkeen. tosi mukavan oloinen ihminen ja hauska. myös tosi komea mutta joo

Vierailija
30/68 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antin silmien pilke kyllä piristää päivää <3 ihana mies!

Vierailija
31/68 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:42"]

haha mä ajattelin samaa eilen sen ohjelman jälkeen. tosi mukavan oloinen ihminen ja hauska. myös tosi komea mutta joo

[/quote]

Mä katsoin sen ohjelman tänään, mutta tää varsinainen ajatus alkoi kehittyä silloin, kun luin sen kuukatisliitteen jutun.

Ap

Vierailija
32/68 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:43"]

Antin silmien pilke kyllä piristää päivää <3 ihana mies!

[/quote]

Uuh! No tod!

Ap

Vierailija
33/68 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nää ystävyydenkaipuutunteet alkoivat orastaa Kesäkuskin jälkeen. Mut sit tuli notkahdus, kun en tykännyt uuden ohjelman mainoksista. Mutta tänään katsoin sen ohjelman ja ystävyyspohjainen kiinnostus roihahti kunnolla liekkeihin. Oli ennakkopätkiä parempi ohjelma.

Vierailija
34/68 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kysyä, kuka on Antti Holma, mutta katoin googlesta. Kuka ihme se on? En oikein yhdistä tätä ketjua kuvitelmaan hänestä?

Vierailija
35/68 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:48"]

Mulla nää ystävyydenkaipuutunteet alkoivat orastaa Kesäkuskin jälkeen. Mut sit tuli notkahdus, kun en tykännyt uuden ohjelman mainoksista. Mutta tänään katsoin sen ohjelman ja ystävyyspohjainen kiinnostus roihahti kunnolla liekkeihin. Oli ennakkopätkiä parempi ohjelma.

[/quote]

Mä en oo nähnyt tuota ohjelmaa.

Onkohan meitä Antti Holman wannabe-kavereita isokin joukko? Ramppaakohan sen ovella paljonkin pakkomielteisiä perheenäitejä huutelemassa postilaatikosta mä haluun vain olla sun kaveriiiiii?

Ap

Vierailija
36/68 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kysyä, kuka on Antti Holma, mutta katoin googlesta. Kuka ihme se on? En oikein yhdistä tätä ketjua kuvitelmaan hänestä?

[/quote]

Antti Holma on näyttelijä, kirjailija ja kuuma.

Ap

Vierailija
37/68 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä stalkkaan Antti Holmaa Twitterissä, telkkarissa ym. Asunnon pohjapiirrustus huonekalujen sijoitteluineen löytyy myös kotikoneeltani. Haluaisin nuuhkia Antti Holman nojatuolia, johon hänen takapuolensa hajut ovat jääneet. Haluaisin imeä Antti Holman sormia. Haluaisin nuolla hänen kuolleesta ihosolukostaan muodostunutta pölyä.

Vierailija
38/68 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:51"]

[/quote]

Antti Holma on näyttelijä, kirjailija ja kuuma.

Ap

[/quote]

Kiteytti näppäräsanainen av-puuma. 

Vierailija
39/68 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:51"]

Mä stalkkaan Antti Holmaa Twitterissä, telkkarissa ym. Asunnon pohjapiirrustus huonekalujen sijoitteluineen löytyy myös kotikoneeltani. Haluaisin nuuhkia Antti Holman nojatuolia, johon hänen takapuolensa hajut ovat jääneet. Haluaisin imeä Antti Holman sormia. Haluaisin nuolla hänen kuolleesta ihosolukostaan muodostunutta pölyä.

[/quote]

Kuulostaa... jännittävältä. Nyt tämän ketjun myötä AV-mammojen salaisimmat projisiot tulevat esiin.

Ap

Vierailija
40/68 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohiksena, ihana ketju! Positiivinen ja hauska :) Mitään mielipidettä mulla ei oo Antti Holmasta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi