Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viesti nähty Facebookissa

Vierailija
18.09.2015 |

Jos kirjoitan viestin jollekulle Facebookissa eikä siihen vastata mitään vaan tulee ainoastaan ilmoitus, että se on nähty, niin kuinka varma voin olla, että se on myös luettu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään.

Vierailija
2/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä että se on avattu. Jos jollain on tapana avata viesti, mutta jättää se silti lukematta, niin onhan sekin teoriassa mahdollista. Tai niin, että chatti on auki ja fb loistaa siinä etusivulla, mutta vastaanottaja huitelee jossain muualla. Mutta niin kauan kuin siinä ei lue että nähty, niin vastaanottaja ei ole sitä huomannut lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viesti on (ihastuneelta) naiselta miehelle, niin satavarma.

Vierailija
4/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:15"]

No siitä että se on avattu. Jos jollain on tapana avata viesti, mutta jättää se silti lukematta, niin onhan sekin teoriassa mahdollista. Tai niin, että chatti on auki ja fb loistaa siinä etusivulla, mutta vastaanottaja huitelee jossain muualla. Mutta niin kauan kuin siinä ei lue että nähty, niin vastaanottaja ei ole sitä huomannut lainkaan.

[/quote]Kaikki eivät välttämättä jaksa lukea ihan kaikkia viestejä, varsinkin jos viesti on henkilöltä, joka ei kuulu aivan lähipiiriin.

Vierailija
5/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:25"]

[/quote]Kaikki eivät välttämättä jaksa lukea ihan kaikkia viestejä, varsinkin jos viesti on henkilöltä, joka ei kuulu aivan lähipiiriin.

[/quote]

Täh? Miten paljon ihmisillä on oikein kavereita, vai onko ne jotain netistä repäistyjä tuntemattomuuksia, jos ei edes viestejä jaksa vilkaista läpi. Mulle ei ainakaan tule chat-viestejä kymmenittäin, kavereita mulla on alle 200. Että todellakin luen kaikki viestit. Muut-kansiota en kovin usein avaa, mutta ymmärsin, että tässä on kyse siitä ihan tavallisesta chat-postilaatikosta.

Vierailija
6/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:29"]

[/quote]

Täh? Miten paljon ihmisillä on oikein kavereita, vai onko ne jotain netistä repäistyjä tuntemattomuuksia, jos ei edes viestejä jaksa vilkaista läpi. Mulle ei ainakaan tule chat-viestejä kymmenittäin, kavereita mulla on alle 200. Että todellakin luen kaikki viestit. Muut-kansiota en kovin usein avaa, mutta ymmärsin, että tässä on kyse siitä ihan tavallisesta chat-postilaatikosta.

[/quote]No minulle on käynyt monta kertaa niin, että jos olen lähettänyt viestiä henkilölle, jonka olen vuosia sitten ollut paljon tekemisissä, niin heiltä ei ole tullut vastausta, jos olen heiltä jotain kysynyt. Se on mielestäni todella ärsyttävää. Kerran kävi niin, että kun eräältä henkilöltä ei tullut vastauksia viesteihini, niin luulin, että hän on suuttunut minulle jostain, ja kun laitoin viestin, että pyydän anteeksi jos olen jotenkin loukannut häntä, niin sitten tuli vastaus, jossa hän sanoi, että ei minun mitään tarvitse pyydellä anteeksi vaan että hänellä vain on ollut kiireistä. Mutta olin siinä vaiheessa ottanut hänet pois kavereistani ja harmittaa kyllä, että tein niin. Olisi tietysti ensin pitänyt laittaa viesti, mutta siinäkin kesti kauan, ennen kuin uskalsin sen laittaa, koska pelkäsin, että olin loukannut häntä.

Vierailija
7/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viesti on (ihastuneelta) naiselta miehelle, niin satavarma.

[/quote]Huoh.

Vierailija
8/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Mitä tällaisia henkilöitä sitten kannattaa pitää kavereissaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme