Oliskohan helppo löytää joku kiva kiinalainen mies
kun heitä kuulemma on niin paljon ettei tyttöystäviä riitä?
Kommentit (22)
nyt lähimpään kiinalaiseen kipin kapin syömään ja tuttavutta tekemään? varmaan on kohta joku kokin kummin kaima koneessa matkalla tänne onnelaan ;-)
Mullekin kävis. Mutta ei varmaan niillekään kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:17"]
Irakilaisia ois nyt paljon
[/quote]ei, ei irakilaisia minulle, mutta kertokaa millasia kiinalaiset miehet on
[/quote]miten niin ei kelpaa?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:19"]
Irakilaisia ois nyt paljon
[/quote]ei, ei irakilaisia minulle, mutta kertokaa millasia kiinalaiset miehet on
[/quote]
kai niitäkin on aika monenlaisia.
[/quote]
höpö höpö, kyllä varmaan kelpaat.
Kyllä.
Kiinalaiset miehet on erittäin työorientoituneita, tosikkoja, ivallisia jne. Olen joutunut tekemään näiden kanssa töitä.
Suomalainen tonnikeiju 180cm ja kiinalainen hintelä ukko 165cm ja 60kg xD
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:56"]
Kyllä.
Kiinalaiset miehet on erittäin työorientoituneita, tosikkoja, ivallisia jne. Olen joutunut tekemään näiden kanssa töitä.
[/quote]
auts! kiinalaisia insinöörejä? ehkäpä määrittävä tekijä on siinä tapauksessa joku muu kuin kansalaisuus...? vink, vink...
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 20:02"]
Kyllä.
[/quote]
auts! kiinalaisia insinöörejä? ehkäpä määrittävä tekijä on siinä tapauksessa joku muu kuin kansalaisuus...? vink, vink...
[/quote]
Insinöörejä ja talouspuolen ihmisiä.
Saattaa tosiaan olla ammattikohtaistakin, mutta näiden kanssa en ainakaan olisi tekemisissä yhtään enempää kuin tarvitsee. Mutta joo, varmaan miljardin ihmisen maahan mahtuu mukaviakin.
Kyllä.
[/quote]
Just unelmamiehiä suomalaisille. Suomalaisten naisten tärkein kriteeri on miehen työllisyys, kaikesta muusta voi tinkiä paitsi ei siitä.
Kiinalaisessa kulttuurissa naisella ei ole mitään arvoa ja yhä edelleen maaseudulla saatetaan surmata epätoivottuja tyttövauvoja esim. hukuttamalla nämä ämpäriin heti syntymän jälkeen. En ehkä pystyisi elämään ihmisen kanssa, jonka mielestä nainen on hyödyllinen vain poikalasten synnyttämiseen.
Onneksi kiinalaisnaisetkaan eivät enää tahdo olla valmiita alistumaan tähän, vaan nuoret kaupunkilaisnaiset tuntevat arvonsa ja elävät mieluummin sinkkuina isoissa kaupungeissa kuin ottavat itselleen miehen, vaikka miehiä on tarjolla valinnanvaraksi asti kiitos yhden lapsen politiikan ja tyttölasten säännöllisen surmaamisen.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 20:04"]
Kyllä.
[/quote]
Just unelmamiehiä suomalaisille. Suomalaisten naisten tärkein kriteeri on miehen työllisyys, kaikesta muusta voi tinkiä paitsi ei siitä.
[/quote]
No siinä tapauksessa kyllä. Kiinalainen mies on varma elättäjä. Se myy vaikka vauvojen sisäelimiä jos sillä tienaa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 20:02"]
Kyllä.
[/quote]
[/quote]
Insinöörejä ja talouspuolen ihmisiä.
Saattaa tosiaan olla ammattikohtaistakin, mutta näiden kanssa en ainakaan olisi tekemisissä yhtään enempää kuin tarvitsee. Mutta joo, varmaan miljardin ihmisen maahan mahtuu mukaviakin.
[/quote]
arvasin ja uskon kyllä ;-D niin ja syitä lienee useampia mm. Kiinan talouden nousu, kulttuuri jne. mutta yhtenä myös ammatti...
btw, oon 163cm. ap
[/quote]
eli match made in heaven, siitä se lähtee :-D
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 20:21"]
btw, oon 163cm. ap
[/quote]
eli match made in heaven, siitä se lähtee :-D
[/quote]niinpä ;)
Multa myös löytyy pieni penis. T: Suomi-mies
Onko kenelläkään minkäänlaisia kokemuksia?