Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kannattaa ostaa Ikeasta?

Vierailija
18.09.2015 |

Ensi viikolla ollaan menossa Ikeaan ja mietiskelin, että mitä sieltä kannattaa ostaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:30"]

En tiiä tarvitaanko välttämättä mitään, mutta ajattelin että jos siellä on jotain mitä ei voi ohittaa. :D Verhot ja maton haluaisin ainakin. Keittiö tarvikkeita myös. Ja jos lastenhuoneeseen jotain. Tuntuu että tarjonta on valtava enkä tiedä mistä aloittaa! Ap

[/quote]

Siis sä ostat vaan sen mitä tarvitset, muu on hölmöyttä ja se tulee kalliiksi. IKEAhan on loistava juuri niille jotka tietävät mitä tarvitsevat ja omaavat hieman mielikuvaa miten soveltaa valikoimaa siihen tarpeeseen. 

Jos menet noin vain haahuilemaan niin sä et löydä mitään tai sitten tulet kotiin kassikaupalla turhaa tavaraa ja harmistut kun nekin maksoi paljon. 

Ainoa perusneuvo jonka voin antaa, on se että älä osta sitä halvinta vaihtoehtoa. Matoissa tämä pätee myös.

Vierailija
22/27 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato netistä ennen sinne menoa noi kaikki mitä tarttet. Sit otat niiden koodit ylös paperille. Sit katot siellä paikanpäällä uudestaan. Emmä usjo et sä siel flippaat. Varaat vaa paljon aikaa ja sit käytte syömässä köttbullarit. Ei täällä kukaan voi sanoa että mitä ohittamatonta siellä on kun ei tiedä sun makua. Mä itse ostan sieltä usein tuotteen joka ei oo niin selkeesti Ikea, eli sellanen mikä kaikilla muilla on. Mut mä oonki mä ja sä oot sä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako sinne mennä? Ruotsi lähetti sinulle juuri 10 000 irakilaista. Lisäksi Ikeassa voi menettää henkensä.

Vierailija
24/27 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti... Hodaria (muutakin ruokaa muuten, mutta eihän siellä perheravintolassa pysy järki) ja tarkoin valikoituja koriste-esineitä ja pientavaraa.

Vierailija
25/27 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole käynyt joten ihan mielenkiinnolla odotan.

Ap

Vierailija
26/27 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan useimmiten kynttilöitä, servettejä ha lihapullia.

Vierailija
27/27 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilöitä ostan myös joka kerta kun käyn. Joskus myös viherkasveja ruukkuineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä