Palkat on tiedetty opiskelemaan hakiessa
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
hoitajilla taitaa olla vajavaiset älylliset kyvyt, jos edes 2200 euroa kuussa käteen ei riitä elämiseen
Kyllä se hoitaja sillä yksin elää. Joillakin on lapsia ja ehkäpä se työtön puolisokin siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kotona asuva nuori opiskelija ymmärrä miten kallista tässä maassa on elää kunnollista elämää. Kuvittelevat, että mikä tahansa työ joka kiinnostaa riittää ylempään keskiluokkaan.
Asioita mitä nuoren tulisi tietää. Jos se aiheuttaa näköalattomuutta niin syy huonoon yhteiskunnan tulevaisuuteen löytyy sitten peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskimpa tiedettiin coronat etukäteen ja muut tautien tuojat.
Jokaisen valtion tulee olla varautunut maailmanlaajuisiin pandemihoihin. Suomen kulttuuriin varautuminen ei ole ikinä kunnolla kuulunut mutta aina liioitellaan ratkaisua luomalla lisää ongelmia
Oletteko itse huomanneet että miehiä hoitoalalla jotenkin suositaisiin joissakin työtehtävissä. Heitä on siellä toki vain pieni vähemistö 10 prosenttia sairaanhoitajista mitä olen lukenut. Mutta kuullut juttua että vakinaistetaisiin nopeasti jos sellainen sattuu tulemaan töihin ja tekee työt edes kohtuu hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko itse huomanneet että miehiä hoitoalalla jotenkin suositaisiin joissakin työtehtävissä. Heitä on siellä toki vain pieni vähemistö 10 prosenttia sairaanhoitajista mitä olen lukenut. Mutta kuullut juttua että vakinaistetaisiin nopeasti jos sellainen sattuu tulemaan töihin ja tekee työt edes kohtuu hyvin.
Harvemmin ovat heteroita.
Ja sai vakinaisen viran vuodessa valmistumisesta tuo tuntemani mieshoitaja. Että hyvin nopeasti vakipaikankin sai nykyisestä työpaikastaan. Eräs toinenkin tuttu alalta naonen sanoi että heilläkin mieshoitaja vakinaistettiin äkkiä. Toki miehiä alalla kai vain 10 prpsenttia voi vaikuttaa asiaan. Tai se ajatus että jätkät vaihtaa alaa naisiakin herkemmin jos ei saa vakityötä en osaa sanoa onko totta vaiko ei.