Ikävöin exää vielä viiden vuoden jälkeenkin
Viisi vuotta erosta ja jokainen vuosi vain pahentaa surua ja ikävää. Kaikki tapahtui niin äkkiä ja mitään ei käsitelty eikä keskusteltu eikä anteeksipyyntööni otettu mitään kantaa (ero ei johtunut pettämisestä). En pääse koskaan yli. Sattuu.
Kommentit (7)
Minulla on erosta kohta 20v ja viime syksynä syntyi ensimmäinen yhteinen lapsenlapsi, ihan hirveä suru ettei voida yhdessä nauttia lapsesta.
Tosin tiedän, että ei ex mikään unelma isoisäkään ole eli oikeastaan suren olematonta ehjää perhettä kuin juuri tuota miestä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko narsisti? Syytti sinua? Kaikesta.
En osaa sanoa. Ehkä? En tiedä. Tiedän vaan, että rakastan häntä ja ikävä on. Ehkä piti minua täysin syypäänä, kun oli niin armoton eikä suostunut keskustelemaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on erosta kohta 20v ja viime syksynä syntyi ensimmäinen yhteinen lapsenlapsi, ihan hirveä suru ettei voida yhdessä nauttia lapsesta.
Tosin tiedän, että ei ex mikään unelma isoisäkään ole eli oikeastaan suren olematonta ehjää perhettä kuin juuri tuota miestä.
Voi että. Voimia sinulle. Tuntuu lievästi sanottuna aikamoisen raskaalta ajatuskin kantaa tätä surua ja ikävää kymmeniä vuosia… Ap
Rakkaus on tappava tauti. Pistän paremmaksi, sillä minä ikävöin erästä vielä lähes kymmenen vuoden jälkeen. Eikä meillä ollut ikinä suhdettakaan, täysin yksipuolinen juttu ja kerran sain pusun. Hän pontevasti ilmoitti, etten ole lainkaan hänen tyyppiään eikä hän pitkällä tikullakaan koskisi minuun. Sairasta, mutta silti ketään muuta en ole kyennyt rakastamaan ja näiden vuosien aikana olen ollut yksin.
Laiha lohtu kenties, mutta sinä sait sentään nauttia jopa suhteesta rakastamasi ihmisen kanssa ja voit lohduttautua kauniilla muistoilla teistä. Ja jos exäsi on kerran sinua rakastanut, voihan hän rakastua sinuun uudelleen.
Voihan elämän käyttää noinkin, vellomalla surussa ja menneissä. Toisaalta voisi myös katsoa eteenpäin ja hyväksyä faktat. Ero on vain ero, kukaan ei menehtynyt.
No mistä ero johtui, kun pyysit anteeksi?
Oliko narsisti? Syytti sinua? Kaikesta.