Mitä ajattelette, jos ventovieras tervehtii vilpittömästi?
Minä ajattelen automaattisesti, että on sekoittanut johonkin toiseen. Tervehdin kyllä takaisin.
Entä te?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
En kai minä hänen vilpittömyyttään varsinaisesti voi tietää jossain satunnaisessa tervehdyksessä.
No kyllähän ihmisestä näkee, jos hän täydestä sydämestään tervehtii. ap
Vierailija kirjoitti:
Että se on hullu
Tätä minä vähän ajattelinkin, että joku on mieltä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kai minä hänen vilpittömyyttään varsinaisesti voi tietää jossain satunnaisessa tervehdyksessä.
No kyllähän ihmisestä näkee, jos hän täydestä sydämestään tervehtii. ap
No sitten on varmaan se kuuluisa käsi sydämellä.
Vierailija kirjoitti:
Aika useassa maassa tervehtii. Tervehdin takaisin, ei sen kummempaa.
Kyllä, mutta tarkoitinkin Suomessa. Jäi laittamatta aloitukseen. ap
Miten voi tervehtiä vilpillisesti? Sanoo että "huomenta", vaikka onkin ilta?? Vai mitä?
Tervehdin takaisin. Olisi paljon mukavampaa, jos ylipäätään osattaisin tervehtiä erilaisissa tilanteissa esim. hotellin hisseissä, kampaajalla asiakkaat myös muita asiakkaita, pienissä odotushuoneissa joissa on vain muutama ihminen, rappukäytävissä vaikka olisi vain itse käymässä kaverin luona jne. Tervehtiminen on myös osoitus siitä, että on hyvissä aikeissa.
Ulkoilen joka päivä okt-alueen läpi ja siellä kaikki tervehtivät kaikkia, myös ohi käveleviä, ja minusta se on kiva tapa. Kaikki tietävät, etten ole pahoissa aikeissa ja pohtimassa helppoa murtokohdetta
Vierailija kirjoitti:
Tervehdin takaisin. Olisi paljon mukavampaa, jos ylipäätään osattaisin tervehtiä erilaisissa tilanteissa esim. hotellin hisseissä, kampaajalla asiakkaat myös muita asiakkaita, pienissä odotushuoneissa joissa on vain muutama ihminen, rappukäytävissä vaikka olisi vain itse käymässä kaverin luona jne. Tervehtiminen on myös osoitus siitä, että on hyvissä aikeissa.
Ulkoilen joka päivä okt-alueen läpi ja siellä kaikki tervehtivät kaikkia, myös ohi käveleviä, ja minusta se on kiva tapa. Kaikki tietävät, etten ole pahoissa aikeissa ja pohtimassa helppoa murtokohdetta
Nokkela varas luonnollisesti tervehtii kaikkia ystävällisesti.
En ajattele yhtään mitään. Ei kiinnosta eli en reagoi millään tavalla.
Tervehdin takaisin, mitä luultavammin tervehtijä on myös aspa jolle joskus jää päälle kaikkien tervehtiminen tai joku tuttu jota en vain muista.. tai joku joka on vaan elämää rakastava ja onnellinen.