Masentaa kun en kelpaa kenellekään :(
Erosin reilu vuosi sitten pitkästä suhteesta kun miehellä oli toinen nainen. Olen kovasti halunnut löytää jonkun miehen jonka kans vois sitoutua ja perustaa perhettä ennenkuin se on liian myöhäistä kun ikääkin alkaa jo olemaan. Olen kerta toisensa jälkeen saanut vaan pettyä miehiin nyt reilun vuoden varrella. Olen ollut treffipalstalla ja tutustunut baareissa miehiin. Baareista miehet tuntuu hakevan vain yhdenillan seuraa. Olen muutaman kerran ollut ihastunutkin ja saanut vain sydänsuruja lisää. Tuntuu ettei jaksa enää...
Kommentit (34)
Taas näitä "nyyh nyyh, en kelpaa kellekään, vaikka olenkin ihan äsken ollut parisuhteessa ja sitäkin ennen on kumppaneita riittänyt, mutta onhan se väärin, kun joudun olemaan pari kuukautta yksin, nyyh."
Vuosi sitten pitkässä suhteessa ja treffeillekin päästy usein jo sen jälkeen? Oi voi, meikäläinen ei ole kenenkään naisen kanssa edes treffeille päässyt kahdeksaan vuoteen.
M27
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:59"]Miksi kaikki aina automaattisesti olettavat, että teillä olisi oikeus kelvata jollekin? Ihan mielenkiinnosta monella on se harha, että on nautittavaa ja ihanaa seuraa kumppaniksi parisuhteeseen, kun tosiasiassa olette epävarmoja, tosikkoja, takertuvia ja ulkopuolelta hyväksyntää etsiviä. Mitä annettavaa teillä olisi parisuhteessa? Millaisia arvoja kannatatte? Onko teillä vaaditut taidot parisuhdetta ajatellen? [/quote] Vaikutat mahtavalta tyypiltä. No itseasiassa en usko, että olen noin huono kuin kuvailit. Kaikki aina ihmettelee että olen sinkku, siis miehetkin. Mutta olen aika vahva, itsevarma, koulutettu... Moni mies on kokenut sen liian pelottavana. :(
[/quote]
Jos olet niin ihana, mikseivät miehet kiinnostu sinusta?
Halutut naiset houkuttelevat jatkuvasti hyviä miehiä luokseen. Kiinnostuneita riittää, ei tarvitse kuin valita. Et sä ole niin mahtava mitä harhaisesti oletat. Yritä ekana nyt päästä edes tosta itsesäälistäs yli.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 20:04"]
M31 vastauksena sinulle, toistan samoja neuvoja mitä minut dumpanneet miehet ovat minulle kertoneet :) Kuulemma seurustelematon nainen on jämä, "omituinen" kun ei ole miestä, seurusteluun tarvitaan erityisiä taitoja ja erityisesti paljon annettavaa henkisesti + ei saa olla epävarma, vaan hyväcitsetuntoinen ja pitää itseään tyyliin parhaimpana. Vasta sitten kelpaa miehelle.
t. Ikisinkkunainen.
[/quote]
Tuo on paskapuhetta, tekosyitä, mitä sinulle on kerrottu, voit viitata niille kintaalla, samoin kuin niille raukoille, jotka tuollaista paskaa jauhavat. Tuo on vain tapa lannistaa ja loukata toista ihmistä, puhua jostain abstrakteista "taidoista" mistä et vaan voi tietää, kun et kerran ole seurustellut. Älä usko niihin. Tuo on pinnallisten, tunteettomien ja empatiakyvyttömien ihmisten puhetta, jotka ovat vieraantuneet todellisuudesta ja pitävät itseään parempina kuin ovat. Näillä roolia vetävillä pelleillä se huono itsetunto on, jos jollain, ja he yrittävät ruokkia sitä lannistamalla muita ja tuntemalla näin itsensä paremmaksi. Kuulostaa siltä että olet saanut pakkeja häviäjiltä, et ole menettänyt mitään. Pysy positiivisena, äläkä luovu toivosta.
-m31
[/quote]
Raukkamiehet? Ihme defenssi.
Nehän olivat miehiä, joilla takana oikeita, pitkiä rakkaussuhteita. Tosiasiassa nyt on aika outoa jos nainen ei helposti suhdetta saa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:59"]
Miksi kaikki aina automaattisesti olettavat, että teillä olisi oikeus kelvata jollekin? Ihan mielenkiinnosta monella on se harha, että on nautittavaa ja ihanaa seuraa kumppaniksi parisuhteeseen, kun tosiasiassa olette epävarmoja, tosikkoja, takertuvia ja ulkopuolelta hyväksyntää etsiviä. Mitä annettavaa teillä olisi parisuhteessa? Millaisia arvoja kannatatte? Onko teillä vaaditut taidot parisuhdetta ajatellen?
[/quote]
Tämä on taas tätä itsensä muiden yläpuolelle korottamista. Sinulla itselläsi on harhaluulo, että olet parempi ihminen, koska olet parisuhteessa.
Se ettei ole päässyt seurustelemaan, ei automaattisesti tarkoita sitä, että kyseisessä henkilössä olisi jotain vikaa, joka tämän tilanteen aiheuttaa. Jos ihminen vain haluaa parisuhdetta, niin tottakai hänellä on siihen oikeus ja myös oikeus kelvata sellaisena kuin on, oli sitten ujo, epävarma, tosikko tms. Yhtälailla noita ihmistyyppejä on myös parisuhteissa elävien ihmisten keskuudessa, eivät he ole pelkästään fiksuja, säteileviä, rohkeita ja menestyviä, jotka parisuhteissa elävät. Kyse on kohtaamisesta hyvin paljon, ei ole olemassa mitään yleisiä standardeja, joiden täytyy täyttyä, että kelpaa parisuhteeseen, koska jokainen parisuhde on erilainen.
Sitten on tämä iänikuinen harhaluulo jostain parisuhdetaidoista, voisitko itse antaa ihan konkreettisia esimerkkejä, mitä niillä tarkoitat? Miten kukaan seurustelematon voisi edes teoriassa tietää, omaako jotain "parisuhdetaitoja", kun ei sellaisia pystytä edes määrittelemään? Tarkoitan tällä sitä, että se selviää sitten vasta suhteen aikana. Jos kahden ihmisen välinen suhde toimii, silloin näillä kahdella ihmisellä on juuri sitä parisuhdetta varten vaadittuja parisuhdetaitoja, jos nyt tuota typerää abstraktia termiä haluaa käyttää.
Miten näet, onko kokemus seurustelusta merkki parisuhdetaidoista? Jos on ollut useita suhteita, tai vaikka edes muutama, onko se merkki että ihmisellä on parisuhdetaitoja? Ei tietenkään ole, jos hän ei kerta ole enää suhteessa. Suhteethan ovat voineet kaatua juuri kyseisten mystisten taitojen puutteeseen. Entä ihminen joka on elänyt kauan pitkässä parisuhteessa ja selvästikin omaa näitä "taitoja", niin jos hän jääkin sitten sinkuksi syystä tai toisesta, niin takaavatko nämä "taidot" hänelle onnellisen suhteen myös seuraavan kumppanin kanssa? Ei tietenkään, ei edes siinä tapauksessa, vaikka toinenkin osapuoli olisi vastaavanlainen malliyksilö, koska jokainen ihminen ja parisuhde on erilainen, niin yhdet ja samat taidot ei toimi jokaisessa suhteessa. Jokaiseen suhteeseen lähdetään aina nollilta, samalta viivalta, oli aiempaa kokemusta tai ei.
Jos siis et pysty antamaan konkreettisia esimerkkejä mainitsemistasi välttämättömistä parisuhdetaidoista, niin miksi edes osallistut tällaisiin ketjuihin? Haluatko vain korottaa itseäsi ja lyödä ja lannistaa sinkkuja entisestään? Itse olin pitkään sinkkuna, ennenkuin rupesin seurustelemaan pari vuotta sitten ja minua ärsyttää suunnattomasti tällainen sinkkujen alentaminen ja vähättely.
-m31
M31 vastauksena sinulle, toistan samoja neuvoja mitä minut dumpanneet miehet ovat minulle kertoneet :) Kuulemma seurustelematon nainen on jämä, "omituinen" kun ei ole miestä, seurusteluun tarvitaan erityisiä taitoja ja erityisesti paljon annettavaa henkisesti + ei saa olla epävarma, vaan hyväcitsetuntoinen ja pitää itseään tyyliin parhaimpana. Vasta sitten kelpaa miehelle.
t. Ikisinkkunainen.
t. Ikisinkkunainen.
[/quote]
Tuo on paskapuhetta, tekosyitä, mitä sinulle on kerrottu, voit viitata niille kintaalla, samoin kuin niille raukoille, jotka tuollaista paskaa jauhavat. Tuo on vain tapa lannistaa ja loukata toista ihmistä, puhua jostain abstrakteista "taidoista" mistä et vaan voi tietää, kun et kerran ole seurustellut. Älä usko niihin. Tuo on pinnallisten, tunteettomien ja empatiakyvyttömien ihmisten puhetta, jotka ovat vieraantuneet todellisuudesta ja pitävät itseään parempina kuin ovat. Näillä roolia vetävillä pelleillä se huono itsetunto on, jos jollain, ja he yrittävät ruokkia sitä lannistamalla muita ja tuntemalla näin itsensä paremmaksi. Kuulostaa siltä että olet saanut pakkeja häviäjiltä, et ole menettänyt mitään. Pysy positiivisena, äläkä luovu toivosta.
-m31
t. Ikisinkkunainen.
[/quote]
Jestas mitä urpoja sä olet tapaillut. Kokeile seuraavaksi vaikka jotain vähän koulutetumpaa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:23"]
t. Ikisinkkunainen.
[/quote]
Jestas mitä urpoja sä olet tapaillut. Kokeile seuraavaksi vaikka jotain vähän koulutetumpaa.
[/quote]
Koulutus liittyy asiaan miten? Runsaimmin noita neuvoja jaellut mies oli valmistunut yliopistosta.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:59"]Miksi kaikki aina automaattisesti olettavat, että teillä olisi oikeus kelvata jollekin? Ihan mielenkiinnosta monella on se harha, että on nautittavaa ja ihanaa seuraa kumppaniksi parisuhteeseen, kun tosiasiassa olette epävarmoja, tosikkoja, takertuvia ja ulkopuolelta hyväksyntää etsiviä. Mitä annettavaa teillä olisi parisuhteessa? Millaisia arvoja kannatatte? Onko teillä vaaditut taidot parisuhdetta ajatellen? [/quote] Vaikutat mahtavalta tyypiltä. No itseasiassa en usko, että olen noin huono kuin kuvailit. Kaikki aina ihmettelee että olen sinkku, siis miehetkin. Mutta olen aika vahva, itsevarma, koulutettu... Moni mies on kokenut sen liian pelottavana. :(
[/quote]
Jos olet niin ihana, mikseivät miehet kiinnostu sinusta?
Halutut naiset houkuttelevat jatkuvasti hyviä miehiä luokseen. Kiinnostuneita riittää, ei tarvitse kuin valita. Et sä ole niin mahtava mitä harhaisesti oletat. Yritä ekana nyt päästä edes tosta itsesäälistäs yli.
[/quote]
Öö, en sanonut että olen ihana. Nimenomaan koen että moni mies kokee nuo luokittelemani ominaisuudet huonoina. Ja joo, kiinnostuneita on kyllä ollut mutta parisuhteita niistä ei ole tullut. Se on helppo sanoo että pääse itsesäälistä yli, mutta jos kerta toisensa jälkeen jää sit kuitenkin yksin, niin joskus vaan oikeesti tulee suru puseroon. Tai ehkä sulle ei tulisi. Ja en siis ole ap!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:18"]
Vuosi sitten pitkässä suhteessa ja treffeillekin päästy usein jo sen jälkeen? Oi voi, meikäläinen ei ole kenenkään naisen kanssa edes treffeille päässyt kahdeksaan vuoteen.
M27
[/quote]
Oivoi, minäpä en ole ikinä päässyt yksillekään treffeille tai tapailuasteelle kenenkään kanssa. Sinulla on sentään jotain sutinaa joskus ollut. -N27
Muakin masentaa koska mulla on kyllä mies, mutta ystäväksi en kelpaa kenellekään :(
Suomessa on paljon lyhyitä miehiä, jotka eivät ole olleet koskaan parisuhteessa ja eivät ole koskaan harrastaneet seksiä, joten asemasi on paljon parempi, kuin näillä miehillä. Muista aina yksinäisyyttäsi miettiessä, että suomessa on paljon pieniä miehiä, jotka eivät naisille kelpaa.