Pedofiileistä ilmoitus nettipoliisille
Yhtenä päivänä oli alastoman vauvan kuva täällä sivustolla. Ilmoitin nettipoliisille kuvan lähdeosoitteen ja siis kuvankin. Eiköhän he selvitä sivustolta nämä pedofiilit.
Tehkää aina samoin kun näette näitä lasten kuvia. Kuvat tulee usein klo 23.00 jälkeen.
Kommentit (27)
Eipä noille mitään tehdä. Pelkkä lapsen kuvan laittaminen ei ole rikos, eikä edes viittaaminen lapseensekaantumiseen, aina ei edes käytännön toimet.
Facebookissa pyöri aikoinaan feikkiprofiilirinki jotka puhuivat todella karkeitakin juttuja lasten hyväksikäytöstä. Poliisin vastaus oli että kyseessä ovat trollit jotka eivät ole tosissaan ja että ei pidä provosoitua.
Samoin on tiedossa muutamakin henkilö joka lähettelee lapsille kuvia sukuelimistään ja ahdistelee heitä netissä mutta poliisi on voimaton koska kyseiset henkilöt ovat kehitysvammaisia.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:44"]Eipä noille mitään tehdä. Pelkkä lapsen kuvan laittaminen ei ole rikos, eikä edes viittaaminen lapseensekaantumiseen, aina ei edes käytännön toimet.
Facebookissa pyöri aikoinaan feikkiprofiilirinki jotka puhuivat todella karkeitakin juttuja lasten hyväksikäytöstä. Poliisin vastaus oli että kyseessä ovat trollit jotka eivät ole tosissaan ja että ei pidä provosoitua.
Samoin on tiedossa muutamakin henkilö joka lähettelee lapsille kuvia sukuelimistään ja ahdistelee heitä netissä mutta poliisi on voimaton koska kyseiset henkilöt ovat kehitysvammaisia.
[/quote]
Kehitysvammaisiakin on kyllä haastettu oikeuteen.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:45"]
Itselleni on täysin samantekevää miten törkeitä kuvia täällä on. En mainittavasti kiihotu mistään vauvaseksistä, mutta ei ole minulta pois jos täällä sellaisia kuvia olisi.
Ai, et mainittavasti kiihotu. Siis olet pedofiili. Sinulle ei ole merkitystä lasten hyvinvonnilla.
[/quote]
[/quote]
En ole tuo kelle vastasit enkä myöskään pedofiili, mutta miten se, että joku kiihottuu jostain vaikuttaa kenenkään hyvinvointiin?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:44"]Eipä noille mitään tehdä. Pelkkä lapsen kuvan laittaminen ei ole rikos, eikä edes viittaaminen lapseensekaantumiseen, aina ei edes käytännön toimet. Facebookissa pyöri aikoinaan feikkiprofiilirinki jotka puhuivat todella karkeitakin juttuja lasten hyväksikäytöstä. Poliisin vastaus oli että kyseessä ovat trollit jotka eivät ole tosissaan ja että ei pidä provosoitua. Samoin on tiedossa muutamakin henkilö joka lähettelee lapsille kuvia sukuelimistään ja ahdistelee heitä netissä mutta poliisi on voimaton koska kyseiset henkilöt ovat kehitysvammaisia. [/quote] Kehitysvammaisiakin on kyllä haastettu oikeuteen.
[/quote]
Kehitysvammainen on aina syyntakeeton eikä käytännössä koskaan joudu vastuuseen teoistaan. Jopa väkivaltaiset ja / tai seksuaalirikolliset vammaiset kulkevat vapaana ja heidän rangaistuksensa on se, että joutuu hoitolaitokseen jossa ilmainen ylläpito ja kaikki tarjottimella tuotuna.
Tiedän koska minulla on kaksi serkkua jotka ovat vammaisia. Molemmat rikollisia, mutta eivät koskaan ole joutuneet vastuuseen. Olen myös itse aikoinaan työskennellyt vammaisten kanssa ja väkivaltatilanteita pidettiin työssä normaaleina, eikä niistä koskaan tullut mieleenkään haastaa vammaisia oikeuteen.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:44"]Eipä noille mitään tehdä. Pelkkä lapsen kuvan laittaminen ei ole rikos, eikä edes viittaaminen lapseensekaantumiseen, aina ei edes käytännön toimet. Facebookissa pyöri aikoinaan feikkiprofiilirinki jotka puhuivat todella karkeitakin juttuja lasten hyväksikäytöstä. Poliisin vastaus oli että kyseessä ovat trollit jotka eivät ole tosissaan ja että ei pidä provosoitua. Samoin on tiedossa muutamakin henkilö joka lähettelee lapsille kuvia sukuelimistään ja ahdistelee heitä netissä mutta poliisi on voimaton koska kyseiset henkilöt ovat kehitysvammaisia. [/quote] Kehitysvammaisiakin on kyllä haastettu oikeuteen.
[/quote]
Kehitysvammainen on aina syyntakeeton eikä käytännössä koskaan joudu vastuuseen teoistaan. Jopa väkivaltaiset ja / tai seksuaalirikolliset vammaiset kulkevat vapaana ja heidän rangaistuksensa on se, että joutuu hoitolaitokseen jossa ilmainen ylläpito ja kaikki tarjottimella tuotuna.
Tiedän koska minulla on kaksi serkkua jotka ovat vammaisia. Molemmat rikollisia, mutta eivät koskaan ole joutuneet vastuuseen. Olen myös itse aikoinaan työskennellyt vammaisten kanssa ja väkivaltatilanteita pidettiin työssä normaaleina, eikä niistä koskaan tullut mieleenkään haastaa vammaisia oikeuteen.
[/quote]
Onkohan tässä sitten eroa siinä onko kehitysvammainen vai lievästi kehitysvammainen. Tunnen tutkintavankeudessa istuneen lievästi k.vammaisen, hänet kyllä todettiin myöhemmin syyttömäksi.
Olen huomannut myös sen että kaikki nämä tyypit jotka vannoo karvattomuuden nimiin on jotain piilo pedareita. Niistäkin on parempi tehdä ilmoitus nettipoliisille, pakko saada loppumaan tuo lasten alistaminen ja lasten ihannoiminen.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:25"]
*huutonauruaAaaa*
[/quote]
Pedofiilikö olet kun noin naurattaa?