Pedofiileistä ilmoitus nettipoliisille
Yhtenä päivänä oli alastoman vauvan kuva täällä sivustolla. Ilmoitin nettipoliisille kuvan lähdeosoitteen ja siis kuvankin. Eiköhän he selvitä sivustolta nämä pedofiilit.
Tehkää aina samoin kun näette näitä lasten kuvia. Kuvat tulee usein klo 23.00 jälkeen.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:37"]
Yhtenä päivänä oli alastoman vauvan kuva täällä sivustolla. Ilmoitin nettipoliisille kuvan lähdeosoitteen ja siis kuvankin. Eiköhän he selvitä sivustolta nämä pedofiilit.
Tehkää aina samoin kun näette näitä lasten kuvia. Kuvat tulee usein klo 23.00 jälkeen.
[/quote]
Todella ikävää että tuollaista pitää laittaa tänne. Toivon kuitenkin että ihmiset ymmärtäisivät, että kyseessä on luultavimmin trolli kuin pedofiili. Suurin osa pedofiileista jotka kirjoittavat tänne vauvaan, pyrkivät tekemään eron itsensä ja hyväksikäyttäjien välille.
Ei niitä pysty noin helposti jäljittään, mutta voihan niitä ilmoitella.
Ilmoitellaan. Myös henkilöönkäyvät asiattomiudet ja pahimmat rasistiset törkeydet. Vain jankuttavat ja tärkeät.
Itselleni on täysin samantekevää miten törkeitä kuvia täällä on. En mainittavasti kiihotu mistään vauvaseksistä, mutta ei ole minulta pois jos täällä sellaisia kuvia olisi.
Mitähän poliisikon voi tuossa asiassa tehdä? Kuvan laittaja esiintyi lapsen "äitinä", eikä puhunut lapsien hyväksikäytöstä. Luultavasti tuo keskustelu on poistettukin jo aika päiviä sitten.
Ajatuksena hyvä, mutta käytännössä vie vain poliisin aikaa.
Poliisilla on muutakin tekemistä kuin etsiä yksittäisen kuvan lataajaa. Ilmankos täällä menee murhaajat yms vielä vapaana.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:45"]
Itselleni on täysin samantekevää miten törkeitä kuvia täällä on. En mainittavasti kiihotu mistään vauvaseksistä, mutta ei ole minulta pois jos täällä sellaisia kuvia olisi.
Ai, et mainittavasti kiihotu. Siis olet pedofiili. Sinulle ei ole merkitystä lasten hyvinvonnilla.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:47"]
Poliisilla on muutakin tekemistä kuin etsiä yksittäisen kuvan lataajaa. Ilmankos täällä menee murhaajat yms vielä vapaana.
[/quote]
Eiköhän se ole poliisin tärkeimpiä tehtäviä saada nämä sairaat pedofiilit kiinni. Onhan niissäkin ollut pahemman laatuisia murhaajia.
Ja saahan poliisi palstalta tietoonsa ip- osoitteen.
Siis tehkää ilmoituksia.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 18:31"]
Turha täällä on asiasta vouhkata! Pedofilia ei ole rikos. Se, että fantasioi jostakin, ei myöskään ole rikos, sillä suomessa ei tuomita ajatusrikoksesta.
Kaikki pedofiilit ei ole hyväksikäyttäjiä, eikä hyväksikäyttäjän pedofiileja! Kaikilla suomalaisilla on perhealbumeissaan alastomia lapsia, eikä niistä tarvitse provosoitua..
[/quote]
Mistäköhän sinäkin vouhkaat? Taidat olla näitä lässynlässyn kirjoittajia täällä? Oikeat ja tärkeät asiat ei kiinnosta. Kirjoitusten taso kertoo paljon kijoittajien älykkyysosamäärästä.
Ei ollut turha ilmoitus poliisille. Kuva on hävinnyt netistä. Älkää antako periksi, aina ilmoitus nettipoliisille. Eihän sitä saa muiden kuvia julkaista ilman lupaa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 18:02"]
Olen huomannut myös sen että kaikki nämä tyypit jotka vannoo karvattomuuden nimiin on jotain piilo pedareita.
[/quote]
Juuri näin, ja kaikki anaaliseksiä naisen kanssa haluavat miehet ovat homoja.
Kenenköhän lapsi se kuvassa oli? Ei varmaan julkaisijan. Älkää antako kuvata lapsianne alasti. Ainakaan vieraiden ihmisten.
Hui, mä avasin sen kuvalinkin, minkä tämä äiti oli laittanut ja kysyi onko hänen 1 v liian lihava. Mä järkytyin kun odotin,että linkistä aukeaa kuva lapsen jalasta, jossa ystävättären mielestä olisi liikaa läskiä. En osannut yhtään odottaa, että sieltä aukeaa kuva jossa tyttö makaa alapää paljaana haarat levällään.
Mä mietin, että kuka ottaa sellasia kuvia lapsestaan yleensäkkään. Ei sellaset sovi edes kotialbumiin, saati nettilevitykseen.
Turha täällä on asiasta vouhkata! Pedofilia ei ole rikos. Se, että fantasioi jostakin, ei myöskään ole rikos, sillä suomessa ei tuomita ajatusrikoksesta.
Kaikki pedofiilit ei ole hyväksikäyttäjiä, eikä hyväksikäyttäjän pedofiileja! Kaikilla suomalaisilla on perhealbumeissaan alastomia lapsia, eikä niistä tarvitse provosoitua..
Mikä ihme tää pedofilia kohka täällä on? Mä en ole törmännyt niihin koskaan tällä palstalla. Ja aika kauan olen palstaillut. Kai olen ollut sitten vain onnekas.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:37"]
[/quote]
Sivustolla eli AV - palstalla ei ole viesteissä enää kuvia vaan linkkejä kuviin aijaa.com - sivuilla. Linkit tänne oksentaa se yksi ja sama pedofiiliprovo, joka palstalta hakee huomiota. Mikä tahansa huomio kelpaa eli kun haukutte sitä tai alapeukutatte niin sillä alkaa jöpöttämään.
Kun bongaatte selvän pedofiiliprovoilun niin älkää antako sille huomiota. Ei alapeukkua, ei vastailua, ei kommenttia mielenvikaisuudesta, ei uhkailuja, ei hyödytöntä uhkailua poliisilla (jos siitä olisi apua niin se olisi jo vuosien kuluessa tehonnut). Ilmoittakaa viesti asiattomaksi ja kertokaa syyksi se että pedofiiliprovo taas liikkeellä.
Antakaa ylläpidon korjata oksennukset pois palstalta. Älkää itse lähtekö sörkkimään katupizzaa sattumien toivossa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 18:31"]
Kaikilla suomalaisilla on perhealbumeissaan alastomia lapsia, eikä niistä tarvitse provosoitua..
[/quote]
Sä et tainnut nähdä sitä kuvaa. Mulle ei tulis mieleenkään laitta edes kotialbuumiin pillu levällään olevan lapsen kuvaa. Saati että säilyttäisin sellaista tietokoneella tai lataisin sitä nettipalveluun tai jakaisin yleiseen levitykseen.
Ihan eri ottaa lapsesta kuva sen ollessa alasti jos aiheena on kahlaaminen rantavedessä mökillä tai saunan jälkeen sohvalla juomassa pillimehua. Mutta makaamassa silmät kiinni (nukkumassa) reva levällään lattialla , hyi helvetti! Ja siis ladata se nettiin! Se on kyllä typeryyden huippu!