Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos nyt sanoisit miehellesi.. menisitkö kulta hakemaan minulle pizzaa

Vierailija
03.10.2006 |

lähtisikö hän vai sanoisiko mene itse vai mikä olisi kommentti?

meillä mies sanoi pizza on pahasta:( itselläni ei ole korttia ja en viitsi fillarilla lähteä kun sataa

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzeria on tosin heti katua vastapäätä joten ei ole matkaa kuin 30 metriä ehkä.

Vierailija
22/33 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei toisi pizzaa, kuin vasta klo 22 jälkeen. On nimittäin ITSE pizzeriassa töissä! :D Paikka menee kiinni klo 22.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein jo kahta lajia

Vierailija
24/33 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit toteis et kello on jo paljon, et joo, voishan se iltapalax maistua!

Vierailija
25/33 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tosi hämmästynyt vaikka pizzeroita täältä löytyy, eka on heti muutaman metrin päästä ovesta, mutta kylläpä minua nauratti!

Minä kun en juuri pizza syö ja nyt on jo aika myöhä ja viimeksi söin pizzaa puoli vuotta sitten, jos ei lasketa PizzaHutin slicejä.

Vierailija
26/33 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jättäisi paitojensa silittämisen kesken ja lähtisi heti hakemaan. Mä en nimittäin syö pitsaa.

Vierailija
27/33 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tiukkaa tällä hetkellä, eikä tykkää kun haluisin herkutella kebabil, pitsalla tai hesellä välillä... Ymmärrettävää, mut kun mieli välillä tekee. Ja nyt alko tekee mieli just pitsaa. Kiitos kovasti... =)

Vierailija
28/33 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin tulehtuneet välit ja ollaan kohta eroomassa.

Eli joutuisin kyllä ite lähtee hakee kävellen tai luultavasti tilaisin kotiin kun en sateeseen viittis lähtee.

Vierailija
29/33 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on aikamoinen roskaruoan vastustaja, ei varmasti sellaista hae jos vain minä sitä pyytäisin. Käskee hakemaan itse, ja pitää niin järkyttävän saarnan terveellisestä ruokavaliosta että sen jälkeen ei tee itelläkään enää mieli=)

Vierailija
30/33 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoinkaan ei varmaan hakis. Ku meiltä on sen verran pitkä matka (n. 15km) pitsanhakuun.

Vierailija
31/33 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" jumalauta eukko, mä oon iltavuorossa! laita pakkasesta pitsa uuniin ja lakkaa soittelemasta tänne."

Vierailija
32/33 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauraisi makeasti, kun on työmatkalla ulkomailla. Muutoin pitsaehdotus vetäisi kiinni.

Vierailija
33/33 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On töissä.

Mut jos olisi NYT kotona, niin sanoisi että hän koittaa keretä ennen ku pizza apikka menee puoli 10 kiinni. Eli lähtisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme