Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Markku Arolta löytyi vakava sairaus... kuka ees uskoo että Make on jo 72v, onpa nuorekas

Vierailija
31.03.2022 |

Kaikkea hyvää Markku Arolle. Mahtava laulaja, ja kyllä se elämä siitä vielä suttaantuu. Ikinuori ukko!

https://terveydenmedia.fi/seiska-markku-aron-harvinainen-sairaus-kipuje…

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kuinka ikävää. Sarmikas mies on kyllä!!

Vierailija
2/27 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksella vanhuksen sairaudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että olisi vähintään 80v. 

Vierailija
4/27 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä oli tökerösti sanottu. Anna kun arvaat. Olet mies ja elämääsi kovin kyllästynyt ja kateenpaskoma.

Vierailija
5/27 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan häiriköt kirjoittelevat joka topiikkiin, pieni-munaiset.

Vierailija
6/27 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi iäkäs sukulainen sai lopulta muun lääkkeen kuin kortisoni, koska kortisonista tuli haittoja. Se pitäisi aina huomioida.

Vierailija
7/27 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä oli tökerösti sanottu. Anna kun arvaat. Olet mies ja elämääsi kovin kyllästynyt ja kateenpaskoma.

Mitä tökeröä siinä on, että kehuu Aroa nuorekkaaksi?

Vierailija
8/27 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä artisti on niitä harvoja ikinuoria jotka näyttää varmaan satavuotiainakin nuorilta ja ilman kauneuskirurgiaa. Tästä miehestä voi sanoa, että on aina ollut ikäistään 10-20 vuotta nuoremman näköinen ja hyvä artisti kaiken lisäksi. Hieno ääni ja ammattitaito.

Vierailija
9/27 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä jo kolmas jalka haudassa...

Vierailija
10/27 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no tuolla ylhäällä oli kyl ihan shaissentöksyy kommentii...

Vierailija
11/27 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä onko reuma erityisen vakava sairaus? Ikävä kylläkin.

Vierailija
12/27 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku on mun salainen fanitus 😍 Luukutan sitä aina pöffelöissäni Spotifyista ja taannoin ostin mutsille lahjaksi liput sen konsertttisalikeikalle että pääsen itse katsomaan 😂 Anmattitaitoa, karismaa eikä mitään turhaa läyhäämistä vain julkisuuden saamikseksi 👍 Muu iskelmä ei kiinnosta, olen hyvin raskaan musiikin ystävä mutta Markussa on sitä jotain 🤔😂

N47

Vierailija
13/27 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, reumojahan on monenlaisia. Tämä on harvinainen. Lihasreuma. Erittäin kivulias. Että vakava ja vakava, rupea nyt siellä hiuksia halkomaan mikä on vakava. Onko vakava vain sellainen johon kuollaan? Niin no tällä ajatuksella HIV ei myöskään ole vakava kun se ei nykylääketieteen ansiosta kehity tappavaksi AIDS.iksi. Että Hivikin on kikuflunssa vaan.

Vierailija
14/27 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistutte ärsyttämään minua, te sanailijat. Minun ei pitäisi lukea näitä, verenpaine nousee. Täällä on sellaisia p-kanhajuisia järjen (ja muutenkin) köyhiä, ettei mersulla ajava menestynyt ja komea kokoomuslainen vain kestä tätä tulematta sarjamurhaaja-ajatuksia täyteen.

Vierailija
15/27 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, reumojahan on monenlaisia. Tämä on harvinainen. Lihasreuma. Erittäin kivulias. Että vakava ja vakava, rupea nyt siellä hiuksia halkomaan mikä on vakava. Onko vakava vain sellainen johon kuollaan? Niin no tällä ajatuksella HIV ei myöskään ole vakava kun se ei nykylääketieteen ansiosta kehity tappavaksi AIDS.iksi. Että Hivikin on kikuflunssa vaan.

Tätähän voisi spekuloida loputtomiin tietysti. Kyllä minusta vakava sairaus on sellainen johon kuollaan. Tai sitten on pysyvää vakavaa haittaa.

Vierailija
16/27 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna!

Vierailija
17/27 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän voisi spekuloida loputtomiin tietysti. Kyllä minusta vakava sairaus on sellainen johon kuollaan. Tai sitten on pysyvää vakavaa haittaa.

Voi luoja

Vierailija
18/27 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasreuma on sangen kivulias, mutta ei vaarallinen. Hoitona kortisooni. Kestää tavallisesti muutaman vuoden.

Vierailija
19/27 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistutte ärsyttämään minua, te sanailijat. Minun ei pitäisi lukea näitä, verenpaine nousee. Täällä on sellaisia p-kanhajuisia järjen (ja muutenkin) köyhiä, ettei mersulla ajava menestynyt ja komea kokoomuslainen vain kestä tätä tulematta sarjamurhaaja-ajatuksia täyteen.

Ikekö siellä? Mites se eturauhanen voi?!

Vierailija
20/27 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Markku Aro? Joku laulaja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi