Apua! Minusta on tullut tämän palstan addikti!
Se on tapahtunut ihan salakavalasti, vaivihkaa! Tarkoitus oli vain vähän vilkaista millaista täällä on-tyyppisesti, mutta nalkkiin jäin ja nyt on lähes pakko käydä täällä monta kertaa päivässä viihtymistä.
En tiedä, haluanko tätä!
Kommentit (16)
Olen huomannut, että tehokkain tapa päästä irti palsta-addiktiosta on addiktoitua toiseen palstaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että tehokkain tapa päästä irti palsta-addiktiosta on addiktoitua toiseen palstaan.
Heh! Älä edes yllytä!
Jos lohduttaa, niin minulla tämä addiktoituminen on kausittaista. Näin pyhinä ja välipäivinä aktivoituu. Sitten unohdan koko palstan pitkäksi aikaa!
On sitä huonompaakin ajanvietettä.Kotosalta kiva jutella muiden kanssa, jakaa positiivisia asioita, kaikille hyvää mieltä ja tsemppiä.
Puhua vaikkapa alkoholin vaaroista ja esim.jokainen voi raitistua.Sehän olisi aivan mahtavaa kun kaikille tulisi valaistus et hei, mun ei tarvitse enää paeta elämää pulloon, ei tarvitse koskaan enää myrkyttää itseään.Toivotaan tätä yhdessä!
Vierailija kirjoitti:
On sitä huonompaakin ajanvietettä.Kotosalta kiva jutella muiden kanssa, jakaa positiivisia asioita, kaikille hyvää mieltä ja tsemppiä.
Puhua vaikkapa alkoholin vaaroista ja esim.jokainen voi raitistua.Sehän olisi aivan mahtavaa kun kaikille tulisi valaistus et hei, mun ei tarvitse enää paeta elämää pulloon, ei tarvitse koskaan enää myrkyttää itseään.Toivotaan tätä yhdessä!
Täällä on todella monenlaista asiaa, en olisi uskonut. Tuntuu, että koko ajan törmää johonkin uuteen ketjuun, mitä ei osannut kuvitellakaan. Osa on ihan hullua, mutta siitäkin saattaa parhaimmillaan saada naurut.
Ap
Mulla paheni kans, kun Pentulive loppui. Se oli jotenkin hyvempi addiktio kuin tämä.
Täällähän nämä jutut ovat ihan hanurista. Vammaiset kyselle tyhmiä ,ja joukot kertoo juoppojuttuja.
Jep, kaikki tämä koulutus, kiinnostava työ ja terveet elämäntavat, ja silti täällä addiktoituneena! Ennen kävin baarissa höpöttelemässä parin siiderin nousussa tuntemattomien kanssa niitä näitä jos kaipasin kevyttä seuraa, mutta sen jälkeen kun some löi 15 vuotta sitten läpi, ei sellainen ole enää onnistunut. Siksi täällä, selvin päin sohvalla höpöttelemässä tuntemattomien kanssa :D
Kunpa vain Sanoma panostaisi sen verran, että palkkaisi ihmismoderaattorin seulomaan asiattomat aloitukset ennen niiden näkymistä tuossa etusivulla ja estäisi turhan viestien poiston kiusaamismielessä, ja estäisi Ylilauta-jonnet ja seksijankuttajat. Sitten olisi oikein hyvä! Ja venäläisten propagandan ja perussuomalaisten poliittisen vaikuttamisen ja tekoälytauhkan. Sitten!
Vierailija kirjoitti:
Täällähän nämä jutut ovat ihan hanurista. Vammaiset kyselle tyhmiä ,ja joukot kertoo juoppojuttuja.
Mutta välillä noistakin löytää ihan hauskoja kohtaakin ja saa hekotellaan! Osa toki rasittavia, mutta oppii liukumaan niiden ohi.
Ap
Siis viihtymässä
Ap