Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksin juuri loistavan bisnesidean!

Vierailija
18.09.2015 |

Ohessa ajatukseni miten voisin itse hyötyä maahantulijoista. Mitä minulla on sellaista,mitä he haluavat: Suomen kansalaisuus.

Alan myymään maahanmuuttajille avioliiittoja kanssani. He saavat oleskeluluvan, mulle 30000€/avioliitto. Pari vuotta mamun kanssa paperinaimisissa, ettei toimintani olisi liian epäilyttävää,ero ja uutta mamua kehiin.

Kyllä tuolla sivuansiolla toimeen tulisi, kuittaisi parit palkattomat saikkupäivät ja saamatta jääneet prossat sunnuntailisistä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen hieno firma jonka voisi laittaa nyt pystyyn olisi Mamupaku Oy!!! Ainoastaan maahanmuuttajia varten, kuljetukset ympäri Suomen ja bussissa olisi tulkki mukana!!
Kuka lähtee mukaan?

Vierailija
2/13 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on unelma! Ulkkarit vie meidän rahat, niin viedään me ulkkareiden rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minäpä keksinkin oikein kuningasidean: alan vuokraamaan tulijoille majoituspalveluja kunnan piikkiin. Kumma kun ei tällaista bisnesmahdollisuutta kukaan ole vielä keksinyt.

Vierailija
4/13 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelma kusee vähän omaan nilkkaan. Aika monet tulee juuri sen rahan takia suomeen, ei niillä oo antaa 30 000e. Ellet sitten ota osamaksuna. :D

Vierailija
5/13 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:14"]

Toinen hieno firma jonka voisi laittaa nyt pystyyn olisi Mamupaku Oy!!! Ainoastaan maahanmuuttajia varten, kuljetukset ympäri Suomen ja bussissa olisi tulkki mukana!! Kuka lähtee mukaan?

[/quote]

Niin hitsi, noi yhdetkin reppanat joutuivat tänään kävelyhommiin isoa cityä etsiessään. Tässä Mamupaku-firmassa kierrettäis hop on/off -tyyppisesti ympäri Suomea, tulkki/opas luettelisi kaupungin ominaisuudet ja paljonko saa tukea, montako diskoa ym. perustietoa kohteesta.

Turvapaikanhakija voisi jäädä pois parhaimmakseen katsomallaan pysäkillä kaupungin asukkaaksi.

Vierailija
6/13 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on bisnesidea liittyen matkailuun.:) Itsepiirrettyjä vaakunoita vois alkaa myymään matkamuistoina matkailijoille ja näin saahaan rahaa jäämään paikallisesti. Riippuu toki miten hienoja niistä vaakunoista tuloo.:)

T: 21-vuotias nuori mies/poika

Vierailija
7/13 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me voitais miehen kanssa kumpikin myydä avioliittoja. Eikä se estä työssäkäyntiä siinä sivussa.

Toinen harkinnanarvoinen olisi passien myynti. Ajattelin, että lähtisin vaikka Bodrumiin matkalle ja myisin miehen passin siellä. Mies on aika tumma kuvassa, hyvin menee. Sitten vaan sen passin avulla Euroopan alueelle. Suomeen ei kannata tulla, koska arabimies ei ole uskottava Matti Möttönen.

Vierailija
8/13 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:18"]

Suunnitelma kusee vähän omaan nilkkaan. Aika monet tulee juuri sen rahan takia suomeen, ei niillä oo antaa 30 000e. Ellet sitten ota osamaksuna. :D

[/quote]

Avioliitto Suomessa on investointi tulevaisuuteen. Siitä se rahanvirtaus vasta alkaakin ja sijoitus maksaa itsensä takaisin. Kaupan päälle saa uuden uljaan elämän Suomessa. Kansalaisuus on taattu.

Rahat, hei jostain he ovat matkarahat Suomeenkin on saaneet. Eivät ole köyhimpiä tyhjätaskuja.  

Vierailija
9/13 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me voisimme miehen kanssa tarjota pariskunnille pakopaikkaa. Mies menisi naimisiin rouvan kanssa ja minä miehen kanssa. Paperilla tietysti ja voitaisiin asua vaikka jotenkin kimppakämpässä, ettei epäilytä mun miehen tarkoitusperät siippaa.

Vierailija
10/13 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:18"]

[/quote]

Avioliitto Suomessa on investointi tulevaisuuteen. Siitä se rahanvirtaus vasta alkaakin ja sijoitus maksaa itsensä takaisin. Kaupan päälle saa uuden uljaan elämän Suomessa. Kansalaisuus on taattu.

Rahat, hei jostain he ovat matkarahat Suomeenkin on saaneet. Eivät ole köyhimpiä tyhjätaskuja.  

[/quote]

Lisään vielä, että aina jollain on riittävästi rahaa ja tahtoa.

30000€ on aivan kohtuullinen korvaus, koska joudun sitoutumaan kuitenkin asiaan pitkäksi aikaa eikä minulla voi olla kuin yksi asiakas kerrallaan. 

Vierailija
11/13 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bisnesidea on se, että ostan halpoja asuntoja ja taloja, sitten vuokraan niitä maksukykyisille turvapaikanhakijoille. Jos ihmisellä on vara maksaa salakuljettajalle matka Suomeen, niin ei hän tyydy vanhan koulun lattiamajoitukseen. Lisäksi alan myydä heille ruokaa ja fiksuimmille tarjoan töitä firmassani. 

Vierailija
12/13 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin myydä Finnish Life Coaching -paketteja.

Maahanmuuttajalle suunnitellaan oma henkilökohtainen räätälöity paketti mielenkiinnon mukaan ja olen mamun henkilökohtainen Life Coach.

Esimerkkejä kursseista, näissä tulen myös ekskursio-kohteisiin henkilökohtaisesti avustamaan

- Työnhaku (ja työnhakemattomuus)

- Kelan tukiviidakko

- Paikallisdiskot ja miten olla saamatta turpaansa ja saada pesääkin

Vierailija
13/13 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoitusbisnes taitaa olla jo aika hyvin kuntien ja SPR:n hanskassa. Yksi yksityinen on vasta saanut jalkansa väliin. Paljonkohan heistä muuten maksetaan per hlö? Työvoimahan keskuksiin ei maksa mitään niin kauan kuin riittää näitä vapaaehtoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme