Mielenilmaus täysi FLOPPI!
Helsingin keskustaan kerääntyi vain kourallinen pahimpia ruikuttajia, eikä järkevät ihmiset halunneet ottaa osaa järjettömyyteen. Työntekijät ovat leikkausten kannalla ja hyvä niin!
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:29"]
Helppohan isotuloisten on huudella, että humpuukkia. Katsokaapa tarkemmin keneltä leikataan ja keneltä ei
[/quote]Olen työtön. Haluan, että Suomen talous laitetaan kuntoon, jotta minun on mahdollista työllistyä. AP
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:12"]
Helsingin keskustaan kerääntyi vain kourallinen pahimpia ruikuttajia, eikä järkevät ihmiset halunneet ottaa osaa järjettömyyteen. Työntekijät ovat leikkausten kannalla ja hyvä niin!
[/quote] Ollaan me leikkausten kannalla, mutta ei näin epätasa-arvoisten. Ihme kun ei mee jo jakeluun!
[/quote]
joo, leikatkaa vaan mutta muilta kuin minulta
[/quote]
Sulta ei varmastikaan leikata?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:29"]
Helppohan isotuloisten on huudella, että humpuukkia. Katsokaapa tarkemmin keneltä leikataan ja keneltä ei
[/quote]Olen työtön. Haluan, että Suomen talous laitetaan kuntoon, jotta minun on mahdollista työllistyä. AP
[/quote]
Tääkö avaa sulle työpaikan :DDDD työnantajat ihan innoissaan kun firman kulut laskee eikä ketään tarvi palkata lisää. Firmat tekee rahaa ja työttömyys laskee entisestään.
Monelle tämä merkitsi pidennettyä viikonloppua.Kassa maksaa palkan vaikka firmat jättäisivät maksamatta. Siinä mielessä on saavutettu edes jotain.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:31"]
Kyllä siellä kohta sataa, ukkosrintama lähestyy lännestä ukkostutkan mukaan =).
[/quote] Osoittaa sekin mitä mieltä on leikkauksista!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:39"]
Monelle tämä merkitsi pidennettyä viikonloppua.Kassa maksaa palkan vaikka firmat jättäisivät maksamatta. Siinä mielessä on saavutettu edes jotain.
[/quote] Ei maksa. Tämä ei ole lakko!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:31"]
Kyllä siellä kohta sataa, ukkosrintama lähestyy lännestä ukkostutkan mukaan =).
[/quote] Osoittaa sekin mitä mieltä on leikkauksista!
[/quote]
luontoäitikin on joutunut kepulaisen mielivallan kohteeksi (Talvivaara). http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194941882889/artikkeli/puheenaihe+talvivaaran+tuho+on+keskustakonkurssi.html
PARHAILLAAN ON HYVÄ PUHE MENOSSA
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:29"] Helppohan isotuloisten on huudella, että humpuukkia. Katsokaapa tarkemmin keneltä leikataan ja keneltä ei [/quote]Olen työtön. Haluan, että Suomen talous laitetaan kuntoon, jotta minun on mahdollista työllistyä. AP [/quote] Tääkö avaa sulle työpaikan :DDDD työnantajat ihan innoissaan kun firman kulut laskee eikä ketään tarvi palkata lisää. Firmat tekee rahaa ja työttömyys laskee entisestään.
[/quote]Yrittäminen on yksi työntekemisen muoto, hyvä, että se tehdään entistä kannattavammaksi. Muistakaa, että nämä päätökset koskevat kaikkia. Me itse teemme valinnat elämässämme. AP
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:31"]Kyllä siellä kohta sataa, ukkosrintama lähestyy lännestä ukkostutkan mukaan =).
[/quote]
Jees! :)