Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenilmaus täysi FLOPPI!

Vierailija
18.09.2015 |

Helsingin keskustaan kerääntyi vain kourallinen pahimpia ruikuttajia, eikä järkevät ihmiset halunneet ottaa osaa järjettömyyteen. Työntekijät ovat leikkausten kannalla ja hyvä niin!

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:31"]

Kyllä siellä kohta sataa, ukkosrintama lähestyy lännestä ukkostutkan mukaan =).

[/quote] Osoittaa sekin mitä mieltä on leikkauksista!
[/quote]

Höpöhöpö taivas itkee kansan mukana ja antaa vielä kunnon äänitehosteet kaupanpäälle.

Vierailija
2/69 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä menohan siellä on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/69 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 25 000 ihmistä paikalla. Niin oli isot puheet sadastatuhannesta. Jep jep. Ihan farssi koko homma.

Vierailija
5/69 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:31"] Kyllä siellä kohta sataa, ukkosrintama lähestyy lännestä ukkostutkan mukaan =). [/quote] Osoittaa sekin mitä mieltä on leikkauksista! [/quote] Höpöhöpö taivas itkee kansan mukana ja antaa vielä kunnon äänitehosteet kaupanpäälle.

[/quote] Nimenomaan!

Vierailija
6/69 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:37"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:29"] Helppohan isotuloisten on huudella, että humpuukkia. Katsokaapa tarkemmin keneltä leikataan ja keneltä ei [/quote]Olen työtön. Haluan, että Suomen talous laitetaan kuntoon, jotta minun on mahdollista työllistyä. AP [/quote] Tääkö avaa sulle työpaikan :DDDD työnantajat ihan innoissaan kun firman kulut laskee eikä ketään tarvi palkata lisää. Firmat tekee rahaa ja työttömyys laskee entisestään. [/quote]Yrittäminen on yksi työntekemisen muoto, hyvä, että se tehdään entistä kannattavammaksi. Muistakaa, että nämä päätökset koskevat kaikkia. Me itse teemme valinnat elämässämme. AP

[/quote] Miten niin koskee esim. minua? 

Vierailija
7/69 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko ap, että kaikki ne, jotka eivät tuolla torilla ole, ovat menneet kuitenkin työpaikoilleen? Julkinen liikenne tietääkseni silti pysähtynyt.

Sää verottaa osallistujamäärää ainakin jonkin verran. Eihän suomalaiset lähde kesälomillaan edes huvipuistoihin, jos sää ei miellytä (vaikka av:lla niin kovasti kohkataan, että sade ja kylmyys on parhautta).

Vierailija
8/69 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tahansa isommassa tapahtumassa Helsingissä on yleensä enemmän ihmisiä kuin tuolla mielenosoituksessa eikä niihin tarvitse kuskata kaikenlaisia hölmöläisiä maakunnista. Nuo luuserit vielä luulevat edustavansa kansaa. Höpsis.

Vierailija
9/69 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:48"]

Luuletko ap, että kaikki ne, jotka eivät tuolla torilla ole, ovat menneet kuitenkin työpaikoilleen? Julkinen liikenne tietääkseni silti pysähtynyt.

Sää verottaa osallistujamäärää ainakin jonkin verran. Eihän suomalaiset lähde kesälomillaan edes huvipuistoihin, jos sää ei miellytä (vaikka av:lla niin kovasti kohkataan, että sade ja kylmyys on parhautta).

[/quote]

Ei ne jotka kotiin jäi ole mieltään ilmaisemassa. Ne on ottaneet vaan mahdollisuudesta kiinni pitää vapaapäivä. Mieltä osoittaakseen pitää mennä paikan päälle. Kukaan tiedä mitä sä kotona kaapissa itket.

Vierailija
10/69 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi miksi siellä on naisia, siksi että naisten ammateista ollaan pienentämässä palkkaa.

Vierailija
11/69 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:37"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:29"] Helppohan isotuloisten on huudella, että humpuukkia. Katsokaapa tarkemmin keneltä leikataan ja keneltä ei [/quote]Olen työtön. Haluan, että Suomen talous laitetaan kuntoon, jotta minun on mahdollista työllistyä. AP [/quote] Tääkö avaa sulle työpaikan :DDDD työnantajat ihan innoissaan kun firman kulut laskee eikä ketään tarvi palkata lisää. Firmat tekee rahaa ja työttömyys laskee entisestään. [/quote]Yrittäminen on yksi työntekemisen muoto, hyvä, että se tehdään entistä kannattavammaksi. Muistakaa, että nämä päätökset koskevat kaikkia. Me itse teemme valinnat elämässämme. AP

[/quote] Miten niin koskee esim. minua? 
[/quote]

Yrittäminen kannattaa. Tai ainakin on edes vähän kannattavampaa. Suomi saa lisää verotuloja ja sinä voit jatkossakin käydä hoidattamassa hampaasi kunnallisella aivan pilkkahintaan. Tai jos käyt yksityisellä niin voit olla varma että lääkäri on yksi maailman huipuista käytyään suomalaisen maksuttoman yliopiston. Lapsesi tai sukulaistesi lapsilla on tulevaisuudessa mahdollisuus saada Ilmainen koulutus ja menestyä.

Vierailija
12/69 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne enää ole mitään ukkosta tulossa, katsokaa säätutkaa.

Vierailija
13/69 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:48"]Luuletko ap, että kaikki ne, jotka eivät tuolla torilla ole, ovat menneet kuitenkin työpaikoilleen? Julkinen liikenne tietääkseni silti pysähtynyt.

[/quote]

Olen töissä kuljetusalalla ja meidän 100 henkisestä firmasta oli tänään 2 pois :)

Vierailija
14/69 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:52"]Ei sinne enää ole mitään ukkosta tulossa, katsokaa säätutkaa.
[/quote]
Harmi

Vierailija
15/69 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:43"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:37"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:29"] Helppohan isotuloisten on huudella, että humpuukkia. Katsokaapa tarkemmin keneltä leikataan ja keneltä ei [/quote]Olen työtön. Haluan, että Suomen talous laitetaan kuntoon, jotta minun on mahdollista työllistyä. AP [/quote] Tääkö avaa sulle työpaikan :DDDD työnantajat ihan innoissaan kun firman kulut laskee eikä ketään tarvi palkata lisää. Firmat tekee rahaa ja työttömyys laskee entisestään. [/quote]Yrittäminen on yksi työntekemisen muoto, hyvä, että se tehdään entistä kannattavammaksi. Muistakaa, että nämä päätökset koskevat kaikkia. Me itse teemme valinnat elämässämme. AP [/quote] Miten niin koskee esim. minua?  [/quote] Yrittäminen kannattaa. Tai ainakin on edes vähän kannattavampaa. Suomi saa lisää verotuloja ja sinä voit jatkossakin käydä hoidattamassa hampaasi kunnallisella aivan pilkkahintaan. Tai jos käyt yksityisellä niin voit olla varma että lääkäri on yksi maailman huipuista käytyään suomalaisen maksuttoman yliopiston. Lapsesi tai sukulaistesi lapsilla on tulevaisuudessa mahdollisuus saada Ilmainen koulutus ja menestyä.

[/quote] Meillä ei yritys maksa mitään vuorolisiä eli en nyt ihan tajua tätä sun logiikkaas? Eikö järkevämpää olisi leikata tasapuolisesti jotta kaikki hyötyy? Ei vaan leikata niiltä, joilla muutenkin on huonommin laittaa rahaa kulutukseen.

Vierailija
16/69 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:48"]Luuletko ap, että kaikki ne, jotka eivät tuolla torilla ole, ovat menneet kuitenkin työpaikoilleen? Julkinen liikenne tietääkseni silti pysähtynyt. Sää verottaa osallistujamäärää ainakin jonkin verran. Eihän suomalaiset lähde kesälomillaan edes huvipuistoihin, jos sää ei miellytä (vaikka av:lla niin kovasti kohkataan, että sade ja kylmyys on parhautta). [/quote] Olen töissä kuljetusalalla ja meidän 100 henkisestä firmasta oli tänään 2 pois :)

[/quote] Olen töissä logistiikkakeskuksessa ja tavarat menee jakeluun myöhässä.

Vierailija
17/69 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

42: Ihan turha sinun on arvailla, missä minä olen tällä hetkellä :)

Ap (sinä?) väittää, että koska torilla ei ole hänen mielestään tarpeeksi väkeä, se tarkoittaa, että työntekijät kannattavat leikkauksia. Logiikka pettää tuossa päätelmässä.

Vierailija
18/69 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

49: Mitä sitten? Jos olisit julkisen likkenteen kuski, niin yksinkö tuolla suhaisit pitkin rataa tai katuja?

Vierailija
19/69 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:52"]

Ei sinne enää ole mitään ukkosta tulossa, katsokaa säätutkaa.

[/quote]

No kannattaisikohan ehkä katsoa sitä ukkostutkaa, säätutka ei juuri ukkosia ennustele.

Vierailija
20/69 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut yllätyksenä.. ainahan se niin menee että kaikki on puhetasolla mukana mielenosoituksissa ja netissä huutelee, mutta sitte ku pitäs lähtä kodin ulkopuolelle nii kukaa ei jaksakkaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme