Jos sulla olisi kahdesta suhteesta valittavana
Toisen suhteen pääteemoina olisivat turvallisuus, luottamus, tasainen kumppanuus ja hellyys, mutta ei mikään suuri intohimo oikein koskaan, ei sitten millään.
TAI
Toisen suhteen pääteemoina erittäin huomattavan ainutkaatuisen suuri intohimo, ei mainittavaa luottamusta, ei mainittavaa tasaisuutta ja muutenkin aikamoista ihmissuhde... mitä lie, ehkä -helvettiä, mutta siis himo/seksi/rakkaus siinä mitä palavinta, niin kumman valitsisit? Pakko valita näistä kahdesta, vastaukseksi ei nyt käy että ei ottaisi kumpaakaan, ottaisi jonkun kolmannen tms. Ne on nyt nämä ja tästä alatte valkata, ok.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:57"]
Pakko valita näistä kahdesta, vastaukseksi ei nyt käy että ei ottaisi kumpaakaan, ottaisi jonkun kolmannen tms. Ne on nyt nämä ja tästä alatte valkata, ok.
[/quote]
Tykkään sun kysymyksenasettelusta. =D En kuitenkaan osaa vastata, koska olen vasta eronnut enkä tiedä itsekään mitä haluan.
[/quote]
Heh, no katsos kun minä nyt sanon ja te nyt teette kuten minä sanon. ;) ap
Arvaan et oot ihan pelle.
Sulla on hyvä rakastava entinen tyttöystävä jonka tunnet läpikotaisin, ja nyt mietit hänen ja uuden jännityksen välillä. Pelle. Todennäköisesti teini.
ekasta avioliitte tokasta siiheb rinnalle mauste. Tätä vastaustahan sä kuitenkin odotit..
Intohimo kestää ehkä vuoden-pari, eli ensin se ja sitten se turvallinen. :)
Eka. Ei ole todellakaan ikävä noita kakkosvaihtoehdon suhteita.
Minä en ottaisi kumpaakaan, vaan jatkaisin matkaa yksin.
Nuorempana rakastuin ja valitsin kakkostyyppiä. Huono homma loppujen lopuksi. Vaikka olen kokenut huonoja suhteita, en varmaan sittenkään pystyisi tekemään tuota eka tyypin valintaa.
Ottaisin ensimmäisen, siihen sisältyy hyviä 'pointteja'.
Ekan ottaisin, siinä vois vanheta turvallisesti rakastettuna/rakastaen.
Helppoa, mulla on eka suhde intohimolla <3, mutta ilman intohimoa valitsisin silti ensimmäisen suhteen.
Nuorempana tuon vaikean suhteen ja vakiintuneeksi ja vanhemmaksi tahtoessa tuon hillitymmän. Harmi ettei kaikkea aina saa kerralla! Kehoitan kuitenkin vakavasti tarkkailemaan ympäristöäsi, jos löytäisit kolmannen vaihtoehdon. Tiedät jo etukäteen, että mistä suhteesi ongelmat tulisivat kumpuamaan... Haatattele molemmat ehdokkaat perinpohjin ja vakavasti! Pyydä vaikka av:a laatimaan sopivia kysymyksiä.
Mä valitsisin ton toisen, uskon että luonne ajais vaan tekemään niin, koska oon elänyt juuri tuollaisia suhteita. Ahdistuisin kuoliaaksi ekana kuvatussa suhteessa. Olenkin aika erakko enkä tiedä haluanko edes elämänkumppania tiiviisti jakamaan taivaltani.
Oletko tuntenut molemmt yhtä kauan?
Ei, tämä oli tämmöinen ihan ajatusleikki vaan... joo. ap
Riippuu mitä haluaisin. Jos haluaisin seikkailla, enkö haluaisi vakiintua, niin voisin valita sen himon. Se kestäisi oman aikansa. Niin suhtautuisin. En itse sitoutuisi muutakuin siihen himoon. Yrittäisin olla odottamatta sitä sitä susta luottamusta...kun sitä kerran ei ole. Jos tulisi väkivaltaa, niin lopettaisin heti.
jos haluaisn perustaa perheen, niin ilman muuta valitsisin sen ykkösen. Siinä voi syttyä sitten, kun on luottamus. Ja perhettä perustaessaan minulle ehdottomasti törkeä asia on luottamus ja se, että toinen myös huolehtii.
Ottaisin tuon toisen, elän sellaisessa nyt. Elämässä kaikki on kuitenkin niin arvaamatonta, etten tarvitse tasaisuutta ja turvallisuutta siinä mielessä. Mutta haluan, että suhteessani on väriä ja intohimoa, joka erottaa sen tylsästä arjesta. Olin tuollaisessa ykkössuhteessa neljä vuotta ja plaah. Ehkä haluan sellaiseen takaisin sitten, kun olen vanhempi ja viisaampi.
Ottaisin ekan. Elän nyt tuon tokan kaltaista elämää
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:22"]
Ottaisin tuon toisen, elän sellaisessa nyt. Elämässä kaikki on kuitenkin niin arvaamatonta, etten tarvitse tasaisuutta ja turvallisuutta siinä mielessä. Mutta haluan, että suhteessani on väriä ja intohimoa, joka erottaa sen tylsästä arjesta. Olin tuollaisessa ykkössuhteessa neljä vuotta ja plaah. Ehkä haluan sellaiseen takaisin sitten, kun olen vanhempi ja viisaampi.
[/quote]
Mutta eikö epäluottamuksellisessa ja sotaisassa atmosfäärissä tapahtuvalle... onko se siinä tapauksessa edes rakastelua vai onko se pelkkää seksiä, niin kohtuuttoman paljon painoarvoa antava nainen ole pikkuisen... höynä? Mutta toisaalta haittaakse... Onko se kovin mautonta? Tyylitöntä? Eikö sellaisen session jälkeen ole perusteltua miettiä kuinka heikosti tässä vielä käy, käykö pahimmassa tapauksessa kuin hämähäkeille, jos ainoa välirauha toteutuu vain sängyssä? ap
ensimmäinen