Mitä mä teen viikonloppuna ruoaksi? :/
Tänään päivällä teen jauhelihamakaronisörsseliä lapsille, itse syön vähän leipää ja pestoa.
Illaksi teen pitsoja mozzarellalla ja oliiveilla.
Lauantaina voisi tehdä lasagnea?
Mutta ne muut ruoat? Lauantai ilta, sunnuntain kaksi ruokaa?
Apua mitä te teette?
Kommentit (16)
Mikset käytä kauden kasviksia? Esim parsakaali-kukkakaaligratiini. tai paahdat parsakaalia uunissa. Kasvissosekeitto. Tomaattikeitto.
Pitsaahan oli jo perjantaina? Taas pitsaa lauantaina ja sunnuntaina?
Tee lauantai-iltana fetapinaattipiirakkaa ja raikasta vihersalaattia?
Sunnuntaina lihakeittoa ja sämpylöitä. Illalla sitten tacoja.
Kanarisottoa tai kanawokkia.
- Lilith
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:19"]
Mikset käytä kauden kasviksia? Esim parsakaali-kukkakaaligratiini. tai paahdat parsakaalia uunissa. Kasvissosekeitto. Tomaattikeitto.
[/quote]miten gratiini menee?
ohis
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:21"]Maksapihvejä ja perunamuusia
[/quote]Miten teet maksapihvit? En oo koskaan tehny, vois joskus kokeilla:)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:25"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:21"]Maksapihvejä ja perunamuusia [/quote]Miten teet maksapihvit? En oo koskaan tehny, vois joskus kokeilla:)
[/quote]muussaan maksat tehosekoittimella muussiksi, muna sekaan, suolaa, pippuria ja muovailen pihveiksi ja paistan pannulla voissa.
Miks ihmeessä kaksi ruokaa sunnuntaina ku yhdelläli pärjää
Maksaa saa valmiiksi jauhettuna kaupasta.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:25"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:21"]Maksapihvejä ja perunamuusia [/quote]Miten teet maksapihvit? En oo koskaan tehny, vois joskus kokeilla:)
[/quote]muussaan maksat tehosekoittimella muussiksi, muna sekaan, suolaa, pippuria ja muovailen pihveiksi ja paistan pannulla voissa.
[/quote]Kiitos. Saako maksaa valmiissa pakkauksissa vai tiskistä, pakkasesta..? Tosiaan ihan vieras aine mulle
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:20"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 10:19"]
[/quote]miten gratiini menee?
ohis
[/quote]
http://www.k-ruoka.fi/reseptit/kukkakaali-parsakaaligratiini/#
googeltin puolestasi :)
Bataattilasagnea! Vähän erikoisempi, mutta superhyvää. Itse lisäsin reilusti pinaattia mukaan, tänne saa upotettua muitakin kasviksia.
Kanasoppaa johon paljon kasviksia.
Jotain pihvejä ja esim. valkosipuliperunoita.
Uunilohta ja perunamuusia.
vatkulia ja sipattia