Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän tuttavapiirissä pareja, jotka järjestävät toiset hääjuhlat?

Vierailija
31.03.2022 |

Siis että sama pari järjestää jo toiset hääjuhlat? Esim. siksi, että ensimmäisellä kerralla ei oltu tyytyväisiä hääpäivään, ei ollut varaa järjestää sellaisia häitä kuin olisi halunnut jne. Tai jonkun häävuosipäivän kunniaksi.

Itselläni on tullut kutsu pariinkin tällaisiin juhliin. En mene, koska häihin osallistumisesta seuraa myös vieraille paljon vaivaa ja rahanmenoa. En aio samalle parille enää toista kertaa esim. antaa häälahjaa ja on aika erikoista sellaista edes odottaa läheisiltä ja ystäviltä.

Itse olen sinkku ja lapseton. Milloin minun elämänvalinnoistani on seurannut suuret juhlat ja lahjavuori? Ja toisten pitää saada juhlia elämänvalintojaan suurieleisesti monta kertaa. En voi ymmärtää.

Hääpäivä on vain kerran elämässä (jos saman kanssa ollaan yhdessä loppuun asti). Miksei voi keksiä uusia juttuja ja juhlanaiheita, vaan toistaa samaa monta kertaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa järjestää ihan juuri niin monta juhlaa kuin haluaa ja juuri siitä syystä jonka sattuu keksimään. Voithan sinäkin järjestää synttärit joka vuosi ja pyöreinä vuosina isommat kekkerit.

Vierailija
2/7 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa järjestää ihan juuri niin monta juhlaa kuin haluaa ja juuri siitä syystä jonka sattuu keksimään. Voithan sinäkin järjestää synttärit joka vuosi ja pyöreinä vuosina isommat kekkerit.

Tottakai saa järjestää, mutta kyllä niitä juhlia saa myös jokainen itsekseen ihmetellä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kutsu tuli "valojen uusimiseen", joka käytännössä tarkoitti isoja hääjuhlia. Ekoista häistä alle 5-v. En osallistunut ja aika samoilla mielin olen kuin ap.

Vierailija
4/7 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ajattelin pitää, kun koronan takia ei pystytty pitämään minkäänlaisia juhlia. Vihillä kuitenkin käytiin jo.

Vierailija
5/7 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen vain otsikon, mutta tuo olisi todella epäilyttävää enkä todellakaan osallistuisi. Toiset hääjuhlat olisivat ilmiselvä julistus siitä, että avioliitto on peruuttamattomasti pilalla.

Vierailija
6/7 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan kaunista, jos on ollut vaikka 30v naimisissa ja haluaa uusia valansa. Juhlia pitkää liittoa ja että vielä on halua jatkaa.

Vierailija
7/7 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse ajattelin pitää, kun koronan takia ei pystytty pitämään minkäänlaisia juhlia. Vihillä kuitenkin käytiin jo.

Sittenhän et ole järjestänyt ekojakaan hääjuhia? Tässä puhuttiin pareista, jotka järjestävät jo toisia juhlia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi