Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa oma ja maailman tilanne

Vierailija
18.09.2015 |

Oman työn jatkuminen hyvin epävarmaa, paljon muitakin ongelmia, ollut jo pitkään. Lisäksi joka paikasta koko ajan negatiivisia uutisia. Talousongelmia, vihaa, työttömyyttä, nälkää, epätasa-arvoa, sotia, kuivuutta, välinpitämättömyyttä jne. Ja kaiken kruunaa vittumaiset ja yksinkertaiset (ei seuraa asioita mut tietää kaikesta kaiken) kanssakansalaiset jotka haukkuu lähes kaikkia ihmisryhmiä paitsi maanviljelijöitä.
Nyt jostain syystä meni yli. Itkettää enkä saa lähdettyä töihin. Haluaisin piiloutua peiton alle.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 08:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 08:51"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 08:46"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 08:35"] [quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 07:42"] Oman työn jatkuminen hyvin epävarmaa, paljon muitakin ongelmia, ollut jo pitkään. Lisäksi joka paikasta koko ajan negatiivisia uutisia. Talousongelmia, vihaa, työttömyyttä, nälkää, epätasa-arvoa, sotia, kuivuutta, välinpitämättömyyttä jne. Ja kaiken kruunaa vittumaiset ja yksinkertaiset (ei seuraa asioita mut tietää kaikesta kaiken) kanssakansalaiset jotka haukkuu lähes kaikkia ihmisryhmiä paitsi maanviljelijöitä. Nyt jostain syystä meni yli. Itkettää enkä saa lähdettyä töihin. Haluaisin piiloutua peiton alle. [/quote] Mitäs sä ite teet muuta kun lietsot vihaa ja haukut? Et tainnutkaan olla yhtään parempi.    [/quote] en nimittele ja hauku nimellä ketään missään. Mutta et voi oikeasti ole voinut olla huomaamatta tätä kesällä alkanutta ylemmyydentuntoista vihan ilmapiiriä? Ja useimmiten näillä vihaajilla (oli kohteena sitten mamut, yrittäjät, palkansaajat, vasemmisto, jne.) ei ole oikeasti vähäisintäkään tietoa asioista [/quote] en ymmärrä miten tästäkin voi olla eri mieltä? Oon niin väsynyt tähän nykyiseen ilmapiiriin jossa kaikkien pitää valita puolensa kaikissa asioissa ja jos et oo mun puolella niin oot todellakin mun vihollinen [/quote] Miksi sitten edesautat asiaa? Sinähän olet sitä kahtiajakoa tekemässä haukkumalla ja vihaamalla. [/quote]??? Että siis on täysin ok haukkua, parjata, levittää perättömiä asioita, leimata ihmisryhmiä, lähettää tappouhkauksia, kärjistää vastakkainasetteluja, vahingoittaa muita ihmisiä ja mitä kaikkea kesän jälkeen suomessa on ollut. Täähän ei ole mitään. Minä, joka en ole haukkunut ketään vaan sanonut että vihaan tällaista ja että ihmiset eivät ota asioista selvää vaan levittävät vain pahaa oloa, niin minä olen se ongelma? No joo, tää on just malliesimerkki mikä tässä ajassa saa mut voimaan pahoin. [/quote] Siis sinä olet haukkunut muita ja levität vihaa. Myönnä tosiasiat. Sitten voidaan jatkaa keskustelua eteenpäin. Järkevimmät keskustelijat kykenee itsekriittisyyteen. Eivätkä marttyroi "miksi maailmassa muut on niin vittumaisia!?!!?!" ja "minäkö olen se ongelma?"  Sitten kun kypsyt, niin ymmärrät miten lapselliselta tuo kuulostaa. Vihaa on paljon. Mutta vihaa ei voiteta vihalla. Ja myös sinä olet ikävä kyllä vihaa ja ylemmyydentuntoa täynnä.  [/quote] Vielä puol vuotta sitten tällä palstalla ois tsempattu, kerrottu joku hauska juttu ja mulla, ap:lla ois ollu mieli parempi ja helpompi lähtee töihin. Nyt saan vastauksena vittuilua ja lannistusta. Mäkin taidan lähtee hellareihin, tai ainakin pois palstalta. Ei vaan voi käsittää kuin paha olla voi olla niin monella ihmisellä että jaksaa lähteä kiusaamaan jotain tuntematonta kahdeksalta aamulla. No onneksi mulla asiat ei sentään noin huonosti vielä ole.

[/quote]

Jos tuo, että sanoin totuuden, jonka kaikki voivat omilla silmillään lukea, on susta kiusaamista niin kyllä on pahasti pielessä asiat. Ei mulla ole mitään mielenkiintoa sua kiusata. Halusin vain osoittaa, ettet toimi loogisesti nyt. Ja en olis ite tuosta pahoittanut mieltäni, mutta anteeksi en pyydä, koska en sanonut mitään mikä ei olis totta.
[/quote] ap kertoo sinulle pienelle totuuden: Asioista voidaan puhua rakentavasti ja ratkaisukeskeisesti. Asioista voidaan puhua vittumaisesti, tietämättömästi, riidanhaluisesti, kuuntelematta muita mielipiteitä. Onnea vain sinulle ja kaltaisillesi jotka haluatte luoda tulevaisuuden suomea jälkimmäisellä metodilla. Kerron sinulle myös sen, että tuolla jälkimmäisellä metodilla kaikki, myös sinä, joutuvat jossain vaiheessa vihan kohteeksi. Koska se on sen ainoa tavoite. Tarkoitus ei ole löytää ratkaisuja vaan pelata affekteilla. Että onnea vaan, en aio olla mukana tuossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan