Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää lakkopäivää!

Vierailija
18.09.2015 |

Nonii nyt se lakkopäivä alkoi! Miten olis jos tehtäisiin tästä joka vuotinen perinne ihan? Ajankohta olisi aina syyskuun kolmas perjantai.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman liittoni kohdalla kysymyksessä ei ole lakko vaan poliittinen kannanotto hallituksen esittämiin leikkauksiin

Vierailija
2/7 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin mennä solidaarisuudesta esittämään mieltäni Rautatientorille, mutta sitten muistinkin että eihän julkiset kulje, joten en pääse täältä lähiöstä minnekään :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä jos lopettaisitte työt kokonaan ja me reservissä olevat tekisime ne. 

Vierailija
4/7 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä keitin riisipuuroa äsken. Mehukeittoakin tein. Nyt ei ole hätää. Pärjää hyvin huomiseen kun kaupat taas aukeaa.

Vierailija
5/7 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lakko!

Vierailija
6/7 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 07:43"]

Ajattelin mennä solidaarisuudesta esittämään mieltäni Rautatientorille, mutta sitten muistinkin että eihän julkiset kulje, joten en pääse täältä lähiöstä minnekään :P

[/quote]

Mulla  ois  ihan kohtuullinen kävelymatka, mutta on just tuohon aikaan luvattu hillitöntä myrskyä. Ei houkuttele kävely. 

Vierailija
7/7 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 08:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 07:43"]

[/quote]

Mulla  ois  ihan kohtuullinen kävelymatka, mutta on just tuohon aikaan luvattu hillitöntä myrskyä. Ei houkuttele kävely. 

[/quote]

Mä oon ollut paljon ulkona koirien kanssa. Nyt on lämmin ja raikas sää ulkoilla, kunhan laittaa sadetakin ja saappaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme