Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen ihastunut ystävättäreeni!

Vierailija
03.10.2006 |

tiedän että on hetero,mutta pilaanko välimme krtomalla. on siis paras ystäva. äni ja olen aina haaveillut myös naisista. ei siis kokemusta. muita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis paras ystäväni. mikäköhän muu meni väärin?

Vierailija
2/11 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en koskaan naisen kanssa seksiä ole harrastanutkaan. Muutaman kerran olen ihastunut naiseen ja kertaalleen hyvää ystävääni. Olen pitänyt tiedon itselläni sillä en ole nähnyt mitään järkeä asiaa kertoakaan koska olen ollut naimisissa ja äiti. Tosin ekan kerran naiseen ihastuessani en ollut vielä äiti ja olin sinkku mutta silloin parikymppisenä ei rohkeus riittänyt sellaisten tunteiden esille tuomiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin joskus kokeilla " naista" mut ei kehtaa. jos toinen vaik pistää välit poikki?

Vierailija
4/11 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa yleisellä tasolla esim. lesboista tai bi-seksuaaleista, niin saat tietää ystäväsi kannan asiaan.

Minä olen bi, mutta en ole ikinä ihastunut ystäviini/ ystävättäriini. Sen sijaan monen monta " ystävää" olen menettänyt sillä, kun kerroin avoimesti seksuaalisesta suuntautumisestani..

Vierailija
5/11 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen niin. tosin tiedän,että siskonsa asuu naisen kanssa(naimisissa), ja että on vapaamielinen.

Vierailija
6/11 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä ilmoitus asiattomasta viestistä:

Viesti ID: 8505773

Kirjoittaja: Vierailija

Otsikko: olen ihastunut ystävättäreeni!

Vierailija
7/11 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tuossa pari kuukautta sitten kaveriporukalla baarissa ja siellä mukana oli joku tutun tuttu nainen, johon syystä tai toisesta ihastuin. Olin aivan ällikällä tunteistani, olen kuitenkin ollut aina hetero, olen naimisissa ja yhden lapsen äiti.

Mutta naisessa oli jotain... avoimuutta, flirttiä... hän oli uskomaton pakkaus. Emme ole tavanneet sen jälkeen, mutta mielessäni hän on käynyt aina silloin tällöin.

Vierailija
8/11 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oltiin tuossa pari kuukautta sitten kaveriporukalla baarissa ja siellä mukana oli joku tutun tuttu nainen, johon syystä tai toisesta ihastuin. Olin aivan ällikällä tunteistani, olen kuitenkin ollut aina hetero, olen naimisissa ja yhden lapsen äiti.

Mutta naisessa oli jotain... avoimuutta, flirttiä... hän oli uskomaton pakkaus. Emme ole tavanneet sen jälkeen, mutta mielessäni hän on käynyt aina silloin tällöin.

Vierailija
9/11 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä näillä avuilla ole koskaan saanut " pakkeja" ;-)

Jos toista ei kiinnosta, voi hän kuitenkin olla imarreltu sinun kiinnostuksestasi!

Ihmisten on vaikea torjua ihmistä, joka on avoin ja vilpitön tunteissaan.

Hienotunteinen pitää toki olla ja kunnioittaa toisen reviiriä..mutta senhän sinä tiedätkin:)

Kaikkea hyvää!

Vierailija
10/11 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä ilmoitus asiattomasta viestistä:

Viesti ID: 8506754

Kirjoittaja: Vierailija

Otsikko: 12,tuskin asiaton,mee ittees

Vierailija
11/11 |