Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?

Vierailija
31.03.2022 |

?

Kommentit (1359)

Vierailija
921/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Citymarket-ihmiset on menestyneitä ja kauniita, Prisma-ihmiset on alaluokkaa ja haisee pahalle.

Sinunlaisesi ne vasta alaluokkaa onkin. Ylimielinen ja epäkohtelias ihminen on kyllä niin kuvottava kuin vain olla voi.

Kerroin vain tosiasian, itse olen Lidl-ihminen. Lidl-ihmiset on vapaita agentteja ja luokkajaon ulkopuolella. :)

Köyhiä ja ma muja, meillpäin.

Vierailija
922/1359 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Citymarket-ihmiset on menestyneitä ja kauniita, Prisma-ihmiset on alaluokkaa ja haisee pahalle.

Sinunlaisesi ne vasta alaluokkaa onkin. Ylimielinen ja epäkohtelias ihminen on kyllä niin kuvottava kuin vain olla voi.

Kerroin vain tosiasian, itse olen Lidl-ihminen. Lidl-ihmiset on vapaita agentteja ja luokkajaon ulkopuolella. :)

Niin minäkin kerroin tosiasian. Oletko sinä jotain tuulipukukansaa?

Minulla on ollut tuulipuku viimeksi joskus lapsena, joten en varmaan ole tuulipukukansaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1359 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin käyn citymarketissa vaikka en ole hyvätuloinen kun prismasta en löydä monesti haluamiani asioita. Prisma muutenkin on luotaantyöntävämpi.

Vierailija
924/1359 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa on kaikki kliinisen valkoista tai leikkaussalin vihreää. Ei puhuttele!

Vierailija
925/1359 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa tulee pienempi lasku kassalla kuin Citymarketissa eli Prisma.

Vierailija
926/1359 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lidl on pääasiallinen kauppani, seuraavaksi CM ja viimeisenä prisma

käyn kyllä kaikissa

K-supermarket, Lidli, Citymarket  ja vasta viimeisenä tulee prisma, kun saan K -kaupoista paremmin tarvitsemani tuotteet.

Vierailija
927/1359 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Citymarket-ihmiset ovat sivistyneempiä ja ylempiarvoisia.

No ei kyllä siltä kuulosta, jos oot sellainen Citymarket ihminen itse 😂

Vierailija
928/1359 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn nykyään enemmän Prismoissa kuin Cittareissa ihan vaan halvempien hintojen takia. Luomutuotteita on kyllä enemmän Cittareissa, mutta mä pyrin hankkimaan luomu- ja lähituotteeni suoraan tuottajilta Rekosta ja tilapuodeista. Näistä lihat, juurekset, jauhot ja kananmunat.

929/1359 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-liikkeen asiakas ollut 70-luvulta asti ja sellaisena pysyn.

Vierailija
930/1359 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia käytän, Prisman kasvikset tuppaa jostain syystä menemään parissa päivässä huonoiksi.

Vierailija
931/1359 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ratkaisee, eli Prisman asiakas. Täällä on pieni Citymarket ja ruokaosasto on vaatimaton Prismaan verrattuna. Ei ole esim. juustoja käytävän pituuden verran. Ensi kuussa tulee ylijäämän palautusta viime vuoden ostoista. Käydään myös Lidlissä, Tokmannilla ja itse haen Normalista kosmetiikkaa. Vaikka on varaa en kannata k-kauppoja.

Vierailija
932/1359 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhiä ja ma muja, meillpäin.

Meillä päin Lidlissä on hyvin vähän ainakin Lähi-idän tai Afrikan edustajia, vaikka ollaan Helsingissä, ja asiakaskunta on keskimäärin aika nuorta.

Siitä sitten vain veikkailemaan, mikä Lidl kyseessä.

Vierailija
933/1359 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lidl

2. Prisma

3. S-market

4. Citymarket

Sijalla Ö pienemmät K-kaupat ja ABC.

Vierailija
934/1359 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa, tulee käytyä n. 3 kertaa vuodessa, prismassa ehkä kerran kolmessa vuodessa.

Eli oon cittari-ihminen.

Vierailija
935/1359 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket tai k-kauppa yleensä. Asiakkaat ovat rauhallisempia ja käyttäytyvät paremmin. Ostan niin vähän ruokaa, että maksan ennemmin extraa rauhallisesta kauppakäynnistä kuin menisin torimarkkinoille Prismaan.

Vierailija
936/1359 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän asti ollut Citymarket asiakas koska paikkakuntamme Prisma on todella huono. Suunnitteilla on uusi Prisma aika lähelle kotiamme joten asia tulee luultavasti muuttumaan. Kaikista mieluiten pysyisin kaukana s-ryhmästä ja keskosta mutta ei se oikein ole nykyään mahdollista.

Vierailija
937/1359 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma,sen toisen kauppiaspari on silti hyvinkin tuttu menneisyydestä.

Vierailija
938/1359 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari

Vierailija
939/1359 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa tulee pienempi lasku kassalla kuin Citymarketissa eli Prisma.

Itsepalvelukassalla tulee pienempi lasku Prismassa kuin Cittarissa. Prismassa varastetaan itsepalvelukassoilla. Kohta hinnat nousevat, kun tuette varkaita. HS juttu tältä päivältä.

Vierailija
940/1359 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa on kuin Venäjällä olisi!

Käyn aina Cittarissa tai pienemmissä K-kaupoissa!