Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi pullukan naisen kanssa ?

Vierailija
17.09.2015 |

Mikä helvetti siinä on että ylipainoiset naiset on niin innokkaita sänkypuuhissa ? Kaikki kuviot onnistuu ja ovat tosi kiihkeinä mukana hommassa. Ovat estottomia ja taitavia ja osaavat nauttia JA NÄYTTÄVÄT SEN MYÖS !

Normipainoinen kanssasisar ei suostu tiettyihin asentoihin kun "maha ja rinnat roikkuu ikävästi" tai tulee läiskähteleviä ääniä. Suihin ei voi ottaa niin että meikä ylettyis samalla pimppaa hivelemään kun taas se maha ja rinnat  roikkuu. Naamalle istumisessa ei tule orkkua, kun pitää keskittyä vatsan sisään vetoon jne.--

Lihavalla naisella roikkuu, tutisee ja hyllyy mutta se ei tunnu tahtia haittaavan. Ovat kyllä täysillä mukana koko ajan. 

Yhtä pullukkaa on tullut kesästä asti työstettyä eikä häntä tunnu vaivaavan sekään vaikka valomerkin jälkeen soitan ja luokseen pyrin. Päinvastoin! Aamulla on aina kunnon eväät tarjolla -ja tietysti muutakin saa jos vaan kunto kestää.

Tuottaako lihavuus enemmän jotain panohormooneja ? Vai mistä on kyse ?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit eivät välitä miltä he näyttävät ku ne tietää että ne on läskejä.. fakta faktana

Vierailija
2/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo saman suuntaisia kokemuksia. lihavat on kiihkeitä ja toooodella estottomia. Niille käy melkein kaikki seksin saralla. Monasti hieromasauvakin löytyy yöpöydän laatikosta ja sen saa työntää muijan hanuriin samalla kun takaapäin työntelee menemään. Suikkareissa ovat kanssa aika lyömättömiä.

Jaahas nyt alkoikin sen verran panettamaan että pitäneekin soittaa yhdelle pirkolle josko hän olis huomisen lakossa niin kuin meitsikin. Olis kiva vähän puuhastella yhessä ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuullut sellaisen teorian, että pullukat panostavat osaamiseen, kun eivät voi visuaalisten ärsykkeiden saralla tarjota samaa kuin timmimmät kanssasiskonsa. Voi kyllä hyvinkin pitää paikkansa! Olen itse jotakin tuolta väliltä: normaalipainoinen, mutta en timmi, ja jonkin verran olen kyllä ihan tietoisesti opetellut seksitaitoja kun tiedän, etten ulkoisesti ole se maailman kaunein nainen.

Vierailija
4/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen paksukainen joka vaan tykkään seksistä. En ole opetellut sen kummemmin seksitaitoja. Mua vaan on muutama mielikuvituksekkaampi rakastaja joskus käännelly, niin siitä on pallien nuoleskelut ja eturauhas-stimulaatiot tullu tutuksi.

Niin ja lisäksi meillä lihavilla on yleensä isot tissit ja -perse.... Niistähän nuo miehet kovasti tuntuu tykkäävän....

Vierailija
5/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki pullukat ole innokkaita. Se jota viimeksi tapailin oli ihan helvetin estoinen vaikka ikää reilusti päälle kolmenkymmenen. Suihin kyllä otti loppuun asti mutta oikein muuta positiivista ei jäänyt mieleen.

Vierailija
6/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla seksihalut on kadonneet sitä myötä kun kiloja on tullut. Hoikkana olin hyvin estoton, nyt painoa on lähes 90 kiloa, eikä seksi ihmeemmin nappaa. Jos seksiä on 5-6 kertaa vuodessa, niin se on siinä. Vakituinen parisuhde jo yli 10 vuotta. Esimerkiksi kesällä seksiä oli kerran. Olen yllättynyt jos ennen joulua on enemmän kuin kaksi kertaa.

Vierailija
7/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:36"]

Joo saman suuntaisia kokemuksia. lihavat on kiihkeitä ja toooodella estottomia. Niille käy melkein kaikki seksin saralla. Monasti hieromasauvakin löytyy yöpöydän laatikosta ja sen saa työntää muijan hanuriin samalla kun takaapäin työntelee menemään. Suikkareissa ovat kanssa aika lyömättömiä.

Jaahas nyt alkoikin sen verran panettamaan että pitäneekin soittaa yhdelle pirkolle josko hän olis huomisen lakossa niin kuin meitsikin. Olis kiva vähän puuhastella yhessä ;-)

[/quote]

Ehdottomasti samaa mieltä, kyllä kulli maistuu suuhun, pilluun ja peppuun. Saa nuolla vaikka kaikki paikat ja meno jatkuu pitkin yötä. Aamulla hymyssä suin kahvin keittoon.

t. m-50

Vierailija
8/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla ollaa.miän sain ekan kunnon posliini pillun makua maistaa pullukalta.onhan se kiihottavan näkönen kun on hiukan läskiä ympärillä ja sit avautuu täys sheivattu.

Vierailija
9/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukka olen ja mieheni ei saa tarpeekseen. En malta odottaa että päästään viikonlopun viettoon.

Vierailija
10/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:25"]

Mulla seksihalut on kadonneet sitä myötä kun kiloja on tullut. Hoikkana olin hyvin estoton, nyt painoa on lähes 90 kiloa, eikä seksi ihmeemmin nappaa. Jos seksiä on 5-6 kertaa vuodessa, niin se on siinä. Vakituinen parisuhde jo yli 10 vuotta. Esimerkiksi kesällä seksiä oli kerran. Olen yllättynyt jos ennen joulua on enemmän kuin kaksi kertaa.

[/quote]

Jätä se sika.

Vierailija
11/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun on kerrankin löytänyt ihanan miesystävän. Joka tykkää oikeasti rehevistä. Miehen palava katse kyllä sytyttää rehevänkin naisen tosi toimiin. N36

Vierailija
12/25 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 08:43"]

Pullukka olen ja mieheni ei saa tarpeekseen. En malta odottaa että päästään viikonlopun viettoon.

[/quote]

Antaako miehesi silloin enemmän munaa, ei millään pahalla uteliaisuus iski.

Vierailija
13/25 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/25 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus t tuottaa estrogeeniä😁ite oon kai ainaki ollu innokan just pyöreänä

Vierailija
15/25 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus mulla. Exä oli salikissa mutta sinne se kissamaisuus sitten jäikin. Nykyinen on pyöreä, hieman ylipainoinen ja oon saanut elämäni parasta seksiä. On vielä notkeakin ja taipuu mihin asentoon vaan ja jaksaa kyllä ratsastaakkin (tämä siis niille tiedoksi jotka väittävät että lihavat ovat kankeita eivätkä jaksa ratsastaa), toki sairaalloisen ylipainoisista en tiedä. Nykyistä saa lykkiä mihin reikään vaan ja kaikkea ollaan kokeiltu.

M35

Vierailija
16/25 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintava, reitevä ja persevä!

Vierailija
17/25 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi riippua siitäkin, onko joku luonnostaan hoikka vai jonkin kitudieetin tuloksena. Nälkä ja stressi eivät auta petipuuhissakaan, eikä etenkään huono itseluottamus.

Minä olen hoikka ja aina ollut, paino pysynyt samana lukioikäisestä saakka, ja en tosiaan mieti miltä sängyssä näytän ja olen hyvin seksuaalinen. Tykkään sorjasta vartalostani ja onpa se miehiäkin miellyttänyt. :)

Vierailija
18/25 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan sekstaillut varsinaisen ”pullukan” kanssa, mutta voisin veikata että kyseessä on melkoinen yleistys. Naisia vaan on erilaisia.

Itse voisin yleistää että 80-luvulla syntyneet ovat paljon estottomia kuin 70-luvulla syntyneet. Nuoremmat sheivaa ja ovat aika hurjia sängyssä. Mutta tiedän että otantani on aika suppea. Toisaalta olen kuullut kavereiltani samaa.

Itse menisin mielelläni sänkyyn naisen kanssa jolla olisi ylipainoa. Ei sillä painoindeksillä paneta. Pääasia on että halutaan toisiaan ja itsevarma nainen on aina todella seksikäs.

Vierailija
19/25 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen kokeillut. Ehdottomasti epämiellyttävin seksikokemukseni. En enää yritä seksiä naisten kanssa, joiden keho ei miellytä.

Vierailija
20/25 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

quote=Vierailija]Kerran olen kokeillut. Ehdottomasti epämiellyttävin seksikokemukseni. En enää yritä seksiä naisten kanssa, joiden keho ei miellytä.[/quote]

Mut toihan on itsestään selvää. Mutta jos naisen pyöreät muodot miellyttää niin silloin on parasta mitä voi saada

Pullukan mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi