Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA!!

Vierailija
17.09.2015 |

Mitä tehdä olen 15- vuotias tyttö ja en ole masentunut, mutta olen ollut. Ei huvita ennää elää ja haluaisin vaan kuolla. Tuskin ketään edes kiinnostais. En ole varma, mutta itsemurha voisi olla hyvä ratkaisu. Kavereille ei voi puhua, koska ne ei ymmärtäisi ja aikuiset passittasi vaan hoitoon. En vain jaksa elää ja vihaan olla olemassa. Joskus kuvittelen että kuinka helppo olisi vain kuolla ja olla ikuisessa unessa eikä tarvitsis kestää tätä paskaa enää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo edelleen masennukselta kuulostaa, terve, hyvinvoiva ihminen ei ajattele noin. Mene juttelemaan koulukuraattorille tai -psykologille, niin he ohjaavat sinut avun piiriin. Tarvitset apua, vaikkei siltä ehkä tuntuisikaan. Itsemurha ei ole koskaan vaihtoehto, asioilla on tapana järjestyä! Olet todella nuori vielä, paljon hyvää edessä. 

Vierailija
2/3 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset alkuun ainakin keskusteluapua. Onko sinulla joku luotettava aikuinen, jonka kanssa voisit keskustella siitä, miltä sinusta tuntuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todellakin vielä masentunut, tai uusinut. Minä koin elämän juuri noin kun kuvailet, ja olin masentunut. Sitä oli aivan varma että tunteet ovat aitoja ja ei ole muuta ratkaisua kuin kuolema. Kuinkas sitten kävikään kun sain avun. Nyt en ymmärrä ollenkaan miksi ajattelin noin synkästi.

Terve ihminen tosiaan näkee aina toisen ratkaisun ongelmiin kuin itsemurhan. Se on varma. Elä luovuta, olet noin nuori, sua odottaa vielä niin ihana elämä ettet uskoiskaan kun vaa luotat siihen, haet avun, ja teet asioitten eteen töitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme