Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt suositelkaa paikkaa jossa kannattaa ottaa silikonit!

Vierailija
17.09.2015 |

Ainoastaan Suomessa olevaa. Mulla on rinnoissa yksi todella pahasti elämää haittaava vaiva, johon ei saanut normilääkäräiden kautta mitään apua. Joten yksityiskirurgialla on hoidettava tämä propleema, se tulee olemaan varmasti jonkilainen leikkaus :( joten miksipä en laitattaisi samassa operaatiossa sitten silareita, kerta lapsi lukumäärä on täysi ja tissit "tyhjät".

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen Helsinki Clinicille kun saan rahat kasaan. Olen lukenut paljon netistä kokemuksia ja kyseinen sairaala on saanut lähes yksinomaan positiivista palautetta. Juttelin pitkät pätkät tämän leikkaavan lääkärin, Janne Jyrängin kanssa puhelimessa ja vakuutti kyllä kaikinpuolin. Itsellä ikää 34, lapset tehty ja roikkuvat nahkapussit rasitteena.

Vierailija
2/2 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin Helsinki Clinicin sivuihin, ja vaikuttaa kyllä todella hyvältä. Hintakaan ei ole korkeimmasta päästä. Uskaltaisin kyllä varmasti luottaa tuohon Janneen, tietysti varmaksi voi sanoa vasta kun on käynyt vastaanotolla. 

Eikö sua yhtään hirvitä operaatio? Mua tavallaan ja tavallaan ei. Siksi kyllä, jos lopputulos onkin vastenmielinen (se nyt tuskin voi olla kyllä ainakaan olla vastenmielisempi mitä rinnat nyt on :D ) ja sit se parantuminen...

Mutta olen kyllä niin kovasti ja kauan jo haaveillut että haluan kyllä tän kokeilla vaikka pelottas! ei ole itsetunnosta enää kysymys, odotin itsevamuuteni tulevan ja se tuli, olen 30v, olen sinut mieheni kanssa rintoihini, mutta kun mua itseeni ei ne kiihota... hirmu säätäminen et saa rinnat näyttää hyvältä pikkuvaatteissa ja kun laihduin ei ne ole enää sopusuhtaisetkaan kroppaani nähden. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan