Lähden kauppaan, mitä hyvää tuon teille? :)
Kommentit (45)
Kaljaa, sipsii & dippii, pizzaa, vissyy ja Turkinpippureita!
Ajattelinkin juuri lähteä kauppaan. Ihanaa että ei tarvitsekkaan :D Tuo minulle tonnikalaa ja kermaa niin saan tonnikalapastaa tehtyä ruuaksi
Sukulaatia! Fazerin sininen tai keksicrispi. Pihvejä ihan jumalattomasti, bearnaisekastiketta ja perunoita. Alkoholitonta siideriä. Koirille vilkkupannat ja uimaliivit. Ja kun shoppailun makuun pääsit niin joku ihana hyväkuntoinen maalaistalo hevostallilla (hevosiakin saat ostella)! ;) Sydämelliset kiitokset, olet aika ihana!
Sourcream & sweet chili sipsejä, joku dippi ja vaikkapa ananas laitti limu
Mä en tarvii nyt mitään. Jääkaappi on täynnä pizzaa. Mut kiitti!
Nälkäpäivä, joten laita euro kippoon ..
Vapaaehtoista toki.
Av-mammat melkoisia herkkupyllyjä!
Rucolaa, mozzarellaa, tomaattia, ilmakuivattua kinkkua ja ciabattaa kiitos. Tekisin noista sekä lämpimiä että kylmiä leipiä ja miksei vaikka pitsaakin. Tervetuloa syömään!
Voi kiitos! Jotain ihanaa millä lähtee nälkä. Mutta tosiasiassa ethän sää antais niitä kun näkisit mikä mt-vammainen lusmu täällä ei saa käytyä kaupassa.
Mulle jugurttirusinoita kiitos. Lähikaupassa ei kummassakaan ollut. Jouduin tyytymään suklaarusinoihin.
Kinkku-juustokolmioleipiä ja 6 pack Twixejä.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:09"]Voi kiitos! Jotain ihanaa millä lähtee nälkä. Mutta tosiasiassa ethän sää antais niitä kun näkisit mikä mt-vammainen lusmu täällä ei saa käytyä kaupassa.
[/quote]
Voi rakas, eihän se noin ole, älä usko mitä täällä palstalla puhutaan :( Ihan yhtä arvokas olet kuin muutkin, etkä ainut tuossa tilanteessa. Halaus <3
Minttusuklaajäätelöä. En voinut tänään ostaa itse, koska se olisi ehtinyt sulaa matkalla.
Vähärasvainen Oivariini pääsi loppumaan