Yliopistossa jää ulkopuoliseksi jos ei juo alkoholia
Kommentit (16)
Voi juhlia kovasti sekä valmistua nopeasti kuten minä vähän yli 4ssä vuodessa. Ikiopiskelijoita löytyy sitten teekkareista ja humanisteista, jotka lähinnä nysväävät eivätkä saa mitään aikaan vaikka eivät juhlikaan.
Oletan, että tämä koskee pääosin lukiosta suoraan yliopistoon menneitä ja näitä jotka nyt vain roikkuvat koulun listoilla? Luulisi, että > 25 veellä on jo hieman parempaa tekemistä, kuin roikkua noissa menoissa mukana
Totta. Yliopisto käännyttää absolutistit. Ei vaan onhan siellä raitistakin menoa, tosin hyvin vähän. Mutta peli- ja leffailtoja ainakin.
Mitenniin? Voihan tapahtumiin osallistua selvin päinkin. Vaikka se tuskin on alkoholia juomattoman henkilön mielestä mieluisaa. Ja eikö joissain yliopistoissa ole ihan kerhoja joissa kokoontuvat ihmiset jotka eivät käytä alkoholia ollenkaan? Omina yliopistoaikoina oli ainakin tällaisia, vaikka itse en niihin alkoholin suurkuluttajana kuulunutkaan.
Mä en oo koskaan tajunnut leffailtoja. Tuijottaa filmejä toisten seurassa, tosi sosiaalista?
En käytä alkoholia kuin hienommissa tilaisuuksissa (esim. vuosijuhlilla viini), mutta en ole jäänyt ulkopuoliseksi. Olen ollut ainejärjestön hallituksessa muutaman vuoden ja valiokunnassakin. En vain käytä holia. Tekosyy, jos ei olevinaan muuten pääse porukkaan
Näin se valitettavasti on ja oli jo 90-luvulla. No, itse keskityin tiukasti opiskeluun ja luin maisteriksi (sisältäen parikymmentä ylimääräistä opintoviikkoa) 3,5 vuodessa.
Ei meilläpäin. Ongelma on pikemminkin se, että pitäisi aina jaksaa olla joka paikassa ja kaikkialla on järjettömästi ihmisiä. Me, jotka ei viihdytä isoissa ihmisjoukoissa, jäädään ulkopuolelle. "Pyydetään sekin mukaan! Ja se ja se on varmasti kans tulossa!" Ei puhettakaan, että voitaisiin nähdä joskus kahden tai kolmen, tai neljänkään hengen porukoissa, aina pitää saada KAIKKI mukaan.
Ja taas sama ketju. Nää nyt on niitä ketjuja, joita yksi ja sama ihminen aloittaa uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Mut joo, jos tällainen idioottimaisuus kiinnostaa, niin olkaatte hyvät ja kommentoikaa ketju täyteen turhaa hölinää.
Juo äläkä valita ! Luuletko, että muutamasta sidukasta tulee alkoholistiksi ?
Valmistumisen jälkeen voit sitten ryhtyä absolutistiksi. Itse valmistuin oikiksesta 1996 enkä ole alkoholisti - päinvastoin vaikka biletys oli ankaraa jo silloin.
Mulla ei ollut mitään tarvetta bilettää opiskeluaikana, halusin valmistua nopeasti ja tein opiskelujen ohella myös töitä ettei tarvinnut ottaa lainaa.