Mitö teette miehenne kanssa kun on tylsää?
Eli telkkarista ei tule mitään, parit lonkerot on ostettu illanviettoa varten. Mitä te teette tällaisina iltoina?
Kommentit (9)
Harvoin on tällaisia iltoja vuorotöiden takia, mutta saatetaan katsoa leffa. Saahan niitä ladattua netistä sekä netflixillä
Mies katsoo elokuvia ja minä istun omalla tietokoneellani kuulokkeet korvilla.
Mieheni on päivätöissä ja tekee lisäksi viikonloppuisin yötyötä. Oma työni on 3-vuototyötä, joten harvaan osuu ne illat kun meillä on yhteistä aikaa (ilman että ollaan rättiväsyneitä). Katsotaan yleensä elokuvia, käydään parilla kaljalla tai vaan jutellaan. Ennen pelailtiin korttia, pitääpä alkaa muuten harrastaa uudestaan! :)
Ei me tehdä mitään. Tuijotetaan vain apaattisina iltaisin telkkarista sitä mitä sieltä ikinä sattuukaan tulemaan. Ollaan niin väsyneitä, ettei jakseta edes puhua. Kolme lasta, vanhin 5v.
Pelataan perinteisiä lauta- tai korttipelejä. Harrastetaan seksiä. :D
Tutkimme Raamattua. Miehen pitäisi olla kohta kotona, joten jatkamme Hesekielin kirjaa.
Ei me yhdessä mitään tehdä, silloin onkin tylsää. Mies katsoo yleensä telkkaria, nukahtaa viimeistään ysiltä siihen sohvalle. Mä pelaan tai luen ja teen käsitöitä. Ei ole tylsää. Päiväsaikana tylsyys pysyy poissa, kun pääsee lenkille koirien kanssa metsään. Mieluiten eri reittiä ku mies =).
Mitä keksitäänkään. Käydään lenkillä, salilla, leivotaan, höpötellään, minä tykkään hieroa häntä, katellaan netistä ohjelmia tms :)
Pelataan, katsotaan leffoja/sarjoja, käydään baarissa parilla, pannaan. Onhan noita.