Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyväksyä eksän nykyinen? Onko kukaan väleissä eksänsä uuden kanssa?

Vierailija
17.09.2015 |

Jo lasten takia toki olisi suotavaa tulla toimeen eksän nykyisen kanssa. Meillä erosta aikaa muutama vuosi, eksä ollut uuden naisensa kanssa reilun vuoden. Yritän ajatella tilannetta järjellä: minun itsenikin kannalta olisi tärkeää hyväksyä tämä tilanne ja se, että elämä on mennyt eteenpäin. Välillä tuntuu, että junnaan ajatusteni kanssa paikoillaan, varsinkaan kun en itse ole löytänyt ketään vakituista kumppania vielä. Eksän nykyinen on kyllä fiksun oloinen tyyppi, joten sen suhteen ei ole "lisäongelmia", haluaisin kuitenkin kuulla, miten te olette kyenneet hyväksymään sen, että eksällänne on uusi ja siten lastenne elämässä myös uusi (lapsille tärkeä...) henkilö? Oletteko väleissä sen nykyisen kanssa, miten ihmeessä siihen pystytte?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen väleissä exän nyxän kanssa,ihan kuten säkin sanoit niin jo lasten takia pakko.En halua lapsille ylimäärästä stressiä aikusten jutuista. Aluks oli tietenki outo ja hankala hyväksyä mut aika siihe autto ja avoin mieli.

Vierailija
2/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyt siihen, kun mietit kenen etua ja hyvinvointia se ajaa - lastesi. Näköjään olette eronneet ennen tätä uutta naista, joten sulla ei ole perusteita olla tykkäämästä hänestä. Sun ei tarvi olla tekemisissä hänen kanssa, mutta loppujen lopuksi on lapsille ja tätä kautta myös sulle helpompaa, kun olette ainakin näennäisissä väleissä. Toiseksi, olette aikuisia ihmisiä, miksi et haluaisi olla väleissä hänen kanssaan, kun nähtävästi on jäädäkseen ja tulette näkemään. Itse selvität tunteesi itseksesi ja ole tyytyväinen, että lapsilla on uusi, fiksu ihminen elämässään. Se nainen voisi olla minkälainen vaan, joten ole tyytyväinen, jos exä on valinnut fiksun ihmisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se auta kun saa itselleen uuden hyvän kumppanin?

Vierailija
4/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta olla yhteydessä exään koska lapsi on jo aikuinen. Exän suhdeasiat eivät kiinnosta, en edes tiedä seurusteleeko vaiko ei.

Vierailija
5/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi niin et exän nykyinen oli syynä eroomme. Siitä huolimatta väleissä ollaan nykyään. Oon aikuinen ihminen ja vaik aluksi ahisti ja suututti niin olen käsitelly traumani ja porskuttanu elämässä eteen päin. Välillä nykyisen näkeminen tuo ikäviä muistoja pintaan mut nähään niin harvoin, ettei negatiiviset tunteet hallitse elämääni. En tiedä onko normaalia olla väleissä tälläisessa tilanteessa mut mitäpä raivoaminen ja yhteistyökyvyttömyys ja jatkuva hapannaamaisuuskaan auttais(ei mitään.) Se ei muuttais mennyttä kuitenkaan.

Vierailija
6/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väleissä ollaan vaikka ei juurikaan tekemisissä.

Vierailija
8/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies on hyvissä väleissä nykyisen miehen kanssa. Exä on yksinasuja ja minulla on nykyisen miehen kanssa 3 nuorempaa lasta. Exä pystyy esim. noutamaan tytön, vaikka olisin itse töissä ja miehet katsovat keskenään, onko reput, puhelimet, takit jne mukana. Tosin naljailevat toisistaan minulle selän takana, mutta en ole tätä kummallekaan paljastanut. Exä myös tuntuu aidosti tykkäävän tyttärensä sisarpuoliaab. Sen näkee naamasta; jututtaa ja on tuonut pieniä synttärilahjojakin. Ajattelee kai ettei ole häneltä pois. Itse olen myös lähi-äitipuoli miehen kahdelle lapselle. Äiti on päättänyt ettei kiinnosta ja hämmentää soppaa jatkuvasti puhelimitse. Tapaaminen hankalaa, kun ei halua lapsiaan. Että voin kokemuksen äänellä sanoa, että olipa äiti ihan minkälainen tahansa, äitipuolet la ei ole mahdollisuutta olla kuin huono kakkonen. Apu kelpaa, yhteistyö ei. Arkea takana 7 vuotta.

Vierailija
9/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin kolmistaan bunkassa. Ei vissiin olla kovin vastuullisia. Eikä juurikaan murehdita.

Vierailija
10/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla kaiketi missään väleissä, sillä se nainen inhoaa minua vaikken ole koskaan hänelle edes mitään puhunut. Siis hän inhoaa minua koska olen miehensä ex. Hän on niin epävarma ja mustasukkainen, ettemme saa olla exäni kanssa edes FB-kavereita (erosimme ihan hyvissä väleissä, ja minäkin elän avoliitossa jo uuden miehen kanssa). Lapsia ei ole kuvioissa mukana onneksi.

Vierailija
11/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hyvissä väleissä on joskus tullut käytyä kaljallakin exän nykyisen miehen kanssa.

Vierailija
12/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko sinä, jos sinut jätettäisiin kuin salama kirkkaalta taivaalta 25 vuoden jälkeen ja lapset jo isoja? En pysty kohtaamaan kumpaakaan, en edes menemään juhliin, jossa molempien vahempien pitäisi olla esim. ristiäiset. Sattuu liikaa vaan, koska itse rakastin ja olin uskollinen aina:)

Vierailija
13/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuntuu, että miesten on helpompi tulla toimeen ja olla väleissä keskenään kuin naisten?

Vierailija
14/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 19:25"]

Miksi tuntuu, että miesten on helpompi tulla toimeen ja olla väleissä keskenään kuin naisten?

[/quote]

Tuskin se yhtän helpompaa on!

Vierailija
15/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt exäni uutta naista. Eikä tämä uusi nainen ole nähnyt meidän lapsia. Sitten kun isä haluaa lapset esitellä tälle uudelle niin ehkä sitten minäki joskus hänet näen.

Vierailija
16/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Exän seurustelut eivät kuulu minulle eivätkä minun hänelle.

Vierailija
17/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ajan kanssa tuokin muuttuu merkityksettomäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme