Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa miehen pilaamaan laihikseni joka kerta?!

Vierailija
31.03.2022 |

Kesä on tulossa ja miehen tuntosarvet äärimmilleen virittyneenä aistimaan jo pelkän päähäni tupsahtavan ajatuksen laihduttamisesta. Joo myönnetään olen itsekuriton ja heikko, mutta ei miehen käytös kyllä tippaakaan auta!

Ennen kuin käteni ehtii edes koskettamaan salaatinlehteä on mieheni jo ties millä sovelluksella tilaamassa noutoruokaa, kysymässä mitä herkkuja haluaisin tänään ja ritarillisesti tarjoutumassa hakemaan ihan mitä vain mieleeni tulee. Siis mitä?! Ihan epäreilua, ei mulla ole sellaista itsesäätelytaitoa että pystyisin kieltäytymään.. liikuntakin on mitä on, aina jos vaikka olen menossa kävellen jonnekin niin mies haluaa viedä autolla..että ne vähätkin kalorit jää siinä sitten polttamatta.

Kun mieheltä kysyn että miksi pilaa multa laihiksen niin kuulemma mun ei tarvii laihduttaa. Aha. Hänhän siitä päättääkin. Ärsyttää kun muuten fiksu ukko heittäytyy noin lapselliseksi tässä asiassa.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama

Vierailija
2/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla oikea tarve pudottaa painoa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitkä sun mitat on? Ehkä miehesi on oikeassa :D toisaalta, jos oikeasti olisi mitä laihduttaa, niin onhan tuo hassua. Jos miehesi ei halua sinun olevan mikään laiheliini, vaan tykkää vähän kurvikkaammista.

Vierailija
4/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtänet yskän. Moni mies haluaa lihottaa naisensa vain ja ainoastaan lihamarkkinakilpailullisista syistä.

Vierailija
5/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön herkkuja laihiksella olevan naisen edessä. Siitä tulee sitten riita ja lopulta nainen vaatii herkut itselleen!

Vierailija
6/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään rikkaana miehenä, kun on varaa pitää noin lihavaa vaimoa. Painonlasku laskisi miehesi sosiaalista statusta.

Vierailija
7/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feeder.

Vierailija
8/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö illalla vain todella maukas salatti: paljon erilaisia vihersalaatteja, grillattua broileria, vähän cashew-pähkinöitä, viinirypäleitä, tomaatteja, paprikaa, vähän salaattijuustoa ja ripaus öljyä sekä balsamicoa. Ehkä vielä mandaariinipaloja mukaan. Esimerkiksi.  

Vierailija
9/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tiedän että ns. oikeaa syytä laihikselle ei ole, olen 163/58 ja olen lihonut n. 3 kiloa jotka haluaisin saada kesäksi pois (joka vuotinen ryhtiliike mulla, luulis miehen jo tottuneen). Vaatteet puristaa mutta mies vitsailee että pesussa kutistuneet, osta isompia.

Jos käyn punnitsemassa itseni niin mies uhkailee että heittää puntarin pois. On siis todella sitä vastaan että laihduttaisin. En kyllä tiiä että miksi kun ei se kolme kiloa missään edes näy, vaatteet vaan istuis paremmin.

Tällä hetkellä oon mun ryhtiliikettä suorittanut tammikuusta lähtien ja ainoo muutos on se että paino on joskus pari sataa grammaa enenmän kuin aloittaessa..

Ap

Vierailija
10/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmaan ajattelee, että olet neuroottinen painosi suhteen. Mutta älä puhu mitään koko asiasta, äläkä punnitse itseäsi hänen nähtensä, kai se onnistuu? Tottakai painosi on oma asiasi. 

Vierailija
11/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka syön jotain salaattia tai kanaa (joo kana on miehelle punainen vaate mun edelliseltä laihikselta) niin toinen tulee tunkemaan lisää ruokaa mun syliin kun en kuulemma saa tarpeeksi energiaa. Puuroonkin tuo olisi lisäämässä vaikka mitä. Joskus vaatii mua syömään sen edessä kun epäilee etten syö yksin (syön).

Sitten KUN sorrun herkkuihin tai noutoruokaan niin tuon naama loistaa vieressä kuin naantalin aurinko. Selittää vielä mun murhanhimoisista katseisra välittämättä että niin tuohan on paljon parempaa kuin vaikka salaatti ja hyvä kun syön oikeaa ruokaa.

Ap

Vierailija
12/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli läskistymisesi on jonkun muun syy?

Pidä toi linja hei.

Vierailija
13/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin olette kummallisia. 

Vierailija
14/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen sabotoi tahallaan, se on liian omituista, jokin on väärin. En olisi sellaisen ihmisen kanssa joka tahallaan pilaa tavoitteet tai aivopestynä sellaiseen käytökseen ettei hän itse huomaa. Asuisin erillään ja tekisin kävelylenkkejä, pientä jumppaa. Tuohon on joku "koira haudattuna" tai "ketunhäntä kainalossa". Tottakai laihduttaja tai ihminen muutenkin syö nälkäänsä, jos kotona on jotain.

Vierailija
15/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pelkää että lähdet lätkimään jos laihdut ja löydät toisen miehen.

Vierailija
16/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka syön jotain salaattia tai kanaa (joo kana on miehelle punainen vaate mun edelliseltä laihikselta) niin toinen tulee tunkemaan lisää ruokaa mun syliin kun en kuulemma saa tarpeeksi energiaa. Puuroonkin tuo olisi lisäämässä vaikka mitä. Joskus vaatii mua syömään sen edessä kun epäilee etten syö yksin (syön).

Sitten KUN sorrun herkkuihin tai noutoruokaan niin tuon naama loistaa vieressä kuin naantalin aurinko. Selittää vielä mun murhanhimoisista katseisra välittämättä että niin tuohan on paljon parempaa kuin vaikka salaatti ja hyvä kun syön oikeaa ruokaa.

Ap

Mies on friikin oloinen(?). Hanki joku manaaja paikalle. Miksi olet hänen kanssa jos yrittää vain lihottaa. Onko miehellä fetissi lihottaa ja sen jälkeen alistaa, joka sabotoi sinua. Älä suostu.

Vierailija
17/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se ukko ruokaa sun suuhun tunge. Älä syö noita mättöjä, vaan sitä mitä haluat. Anna ukon kitistä. Tai heivaa pihalle. Jos mättää ruokaa sinun lautaselle, älä syö.

Vierailija
18/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ongelma olis etten haluis niitä herkkuja tai noutoruokaa, niillähän mä noin kolme kiloa alunperinkin keräsin ympärilleni ja nautin kyllä joka suupalasta... ongelma on kun en millään pysty vastustamaan niitä kun väsytystaistelu mun olematonta itsekuria vastaan alkaa miehen puolelta jo aamulla kun maanittelee mua vaikka puuron sijaan ottamaan lettuja ja siitä päivä jatkuu samaa rataa päättyen mun katkeraan häviöön pikaruoan äärellä..

Kyllä mä pidän ruoasta mut olishan se kiva et ei tarvihtis alkaa isompia farkkuja haalimaan sen takia että nyt satun pitämään ruoasta enkä pysy kohtuudessa kun toinen suorastaa yllyttää mua syömään liikaa!

Ap

Vierailija
19/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat on tuollaisia. Silloin kun olen kotona käymässä ja tosiaankin jos vain ajattelenkin laihdutusta enkä ole edes maininnut asiasta mitään niin johan alkavat kantaa kaksin käsin pullaa, suklaata, roskaruokaa ym. Mikä juttu?! Mistä voivat edes tietää? Sattumaksi en usko, sillä niin monta kertaa sama juttu käynyt.

Vierailija
20/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ole sitten topakampi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan