Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa miehen pilaamaan laihikseni joka kerta?!

Vierailija
31.03.2022 |

Kesä on tulossa ja miehen tuntosarvet äärimmilleen virittyneenä aistimaan jo pelkän päähäni tupsahtavan ajatuksen laihduttamisesta. Joo myönnetään olen itsekuriton ja heikko, mutta ei miehen käytös kyllä tippaakaan auta!

Ennen kuin käteni ehtii edes koskettamaan salaatinlehteä on mieheni jo ties millä sovelluksella tilaamassa noutoruokaa, kysymässä mitä herkkuja haluaisin tänään ja ritarillisesti tarjoutumassa hakemaan ihan mitä vain mieleeni tulee. Siis mitä?! Ihan epäreilua, ei mulla ole sellaista itsesäätelytaitoa että pystyisin kieltäytymään.. liikuntakin on mitä on, aina jos vaikka olen menossa kävellen jonnekin niin mies haluaa viedä autolla..että ne vähätkin kalorit jää siinä sitten polttamatta.

Kun mieheltä kysyn että miksi pilaa multa laihiksen niin kuulemma mun ei tarvii laihduttaa. Aha. Hänhän siitä päättääkin. Ärsyttää kun muuten fiksu ukko heittäytyy noin lapselliseksi tässä asiassa.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, mikähän on tuossa taustalla, jos on muutoin fiksu ukko. Ensin ajattelin feederiä, mutta ei täsmää ihan siihenkään.

Vierailija
22/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies pelkää, että laihduttaessasi olisit kiukkuinen ja ärtyisä, ja tämä vaikuttaisi esim. siihen, miten usein teillä on seksiä? Hyvin syöneenä ja palveltuna olet sitten anteliaampi ja iloisempi? Ei siis välttämättä ole näin, mutta on olemassa sellaisia miehiä, joiden jokaisen tekon takana on loppujen lopuksi seksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatti ei ole minkään arvoinen ruoka laihduttajalle tai kenellekään muullekaan. 

Syökää kasviksia, juureksia, marjoja....

Ota roskaruokapaikaan omat eväät mukaan.  

Vierailija
24/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies on suoraan sanonut, että pelkää menettävänsä mut jollekin toiselle, jos laihdun.

Ei sinänsä haittaa, koska en jaksa laihduttaa.

BMI 37

Vierailija
25/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan tiukka keskustelu miehen kanssa. Lue vaikka tämä mitä kirjoitit tänne..Miksi muuten hyvä Mies ei anna sinun tuntea itseäsi paremmaksi ja mahtua paremmin nykyisiin vaatteisiin? Todella outoa,en ole ikinä kuullutkaan vastaavasta 🤔😳

Vierailija
26/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti nämä miehet on niitä sellaisia läskifetissin omaavia, joille olisi kauhistus jos oma nainen olisi joku fitnessmisu. Tai sitten kauhistuttaa ajatus että muutkin miehet alkaa katselemaan, koska itsetunto heikko.

Vierailija
27/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kontrollointiahan toi on ihan täysin. Haluaa määrätä mitä sä syöt. Ei oo tervettä.

Vierailija
28/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan välttää kyökkipsykolointeja mut varmaan miestä ahdistaa oma ulkonäkö ja on sitten helpompi olla ittensä kanssa kun mussakin on jotain mistä ottaa kiinni..niin tai näin niin inhottavaa.

Joo varmaan mäkin oon vähän neuroottinen painon suhteen mut se johtuu vaan siitä et pitkän lihavuusputken jälkeen ei kiinnostelis enää ikinä kymmeniä kiloja pudotella, mieluummin korjaa tilanteen heti kun väärään suuntaan mennään.

Ap

Vierailija
29/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies tuskin itsekään on mikään kreikkalainen jumala vartaloltaan, niin pelkää tietenkin että sun taso nousee laihdutuksen myötä, saat enemmän muiden miesten kiinnostusta ja ehkä vaihdat sitten parempaan.

Vierailija
30/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko että pelottais muiden miesten huomio, mä oon niiin harmaahiirulainen kun nainen vaan voi olla ja mitä pienempi oon niin sitä vähemmänhän mussa vielä on nähtävää? 😂

Tänään vaa aihe erityisesti kiukuttaa kun eilen onnistuin miehen kiukutteluista huolimatta syömään terveellisesti mut sit tuo laihistuholainen osti täytekakkua ja jätti mut kotiin sen kanssa kahdestaan..

Ap

Vierailija
31/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies valittaa painostani ja heti kun olen vähän laihtunut alkaa lappaamaan herkkuja kotiin. Joskus vitsillä heittänyt, ettei saa liikaa laihtua tai menen miehiin. Välillä mietin oliko vitsissä perää. Miksi valittaa toisen painosta, jos ei anna toisen laihtua.

Vierailija
32/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se niin on, että vain omaa käytöstä voi muuttaa. Sinulla on siis kolme vaihtoehtoa: eroa ja saat laihduttaa vapaasti, älä anna miehen määrätä vaan kasvata sitä itsekuria tai lopeta laihdutus. Onko mies millaisesta perheestä? Jotkut ns rakastaa ruualla, eli kokevat osoittaneensa rakkauttaan kun saavat toiselle mahan täyteen. Ja lopuksi, millainen laihduttaja olet? Kiukutteletko ja olet pahantuulinen? Jos näin on, mies ehkä yrittää ehkäistä sitä noilla ruokatuputuksillaan. Mutta olipa miten vaan, sinulla on silti ne kolme vaihtoehtoa.

Vierailija
33/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi itse ei ole laiha eikä jaksa laihduttaa, niin hänen on helpompi hyväksyä itsensä, jos sinäkään et ole laiha, siksi torpaa sinun yrityksesi pysyä normaalipainossa?

Vierailija
34/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet tahdoton, itsekuriton ja saamaton vetelys ja syytät miestäsi siitä?

Vierailija
35/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on perheestä missä ylipainoa arvostellaan inhottavasti mutta samalla ruokaa lapetaan eteen ja loukkaannutaan verisesti jos joku ei ota.. mies ei ikinä ole minun painoani arvostellut ja suhteen aikana olen pahimmillaan 10 kiloa lihonut. Mies väittää ettei huomaa sellaisia asioita. Tiedän kyllä hänen pitävän eniten normaalipainoisista muttei vaikuta sellaiselta että paino vaikuttaisi rakastamansa ihmisen viehätysvoimaan sen kummemmin. Miehen takia en laihduta, musta on vaan kiva näyttää hyvältä..

Laihduttaessa (silloin kun onnistun ruokavalinnoissani) olen erittäin hyvällä tuulella ja iloinen ja energinen sillä tunnen oloni hyväksi. Sen sijaan kun sitten syön jotain epäterveellistä muutun kiukkuiseksi. Miehen ei ainakaan mielialani takia kannattaisi niitä herkkuja tunkea eteeni..

Ap

Vierailija
36/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet joskus laihduttanut paljon? Päättelin aiemmasta viestistäsi. Ja mies lienee sinua pyöreämpi?

Miehellä on huono itsetunto ja pelkää menettävänsä sinut. Menkää purkamaan asia jonkun asiantuntijan kanssa.

Vierailija
37/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi itse ei ole laiha eikä jaksa laihduttaa, niin hänen on helpompi hyväksyä itsensä, jos sinäkään et ole laiha, siksi torpaa sinun yrityksesi pysyä normaalipainossa?

Jatkan, että hän ei ehkä itsekään tieosta tätä syytä vaan on sitä mieltä, että laihduttamisesi on turhaa. Niin kun se tavallaan onkin, jos paino on 58 kg ja olet 163 cm, mutta ymmärrän kyllä huolesi, jos olet aiemmin ollut ylipainoinen, silloin on varmaan hyvä olla joku tavoitepaino ja huolehtia, ettei paino nouse liikaa siitä. 

Vierailija
38/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko kuulostaa vähän oudolta. Haluaa selvästi kontrolloida... tai sitten sillä on hyvin huono itsetunto ja pelkää, että muut ukot kiinnostuu sinusta, jos laihdutat.

Vierailija
39/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää että muut miehet alkaa kiinnostua sinusta jos laihdutat.

Vierailija
40/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen itsekuriton ja mies tietää sen myös niin miksi mun yrityksiä pitää kiusallaan sabotoida??😂 tai siis kenen itsekuri loputtomasti venyy kun omaa mieliherkkua tungetaan aamusta iltaan naaman eteen? Tai sitten mä vaan oon jotain itsekuritonta alalajia kun en vaan pysty.

Ei mua häiritse ees se jos mies syö herkkuja tai pikaruokaa itsekseen, siitä pystyn kieltäytymään. Mut se kun se tarjoaa mulle eikä lopeta sitä ekaan eihin. Ja vielä laittaa lautaselle/syliin ruokaa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme