Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa miehen pilaamaan laihikseni joka kerta?!

Vierailija
31.03.2022 |

Kesä on tulossa ja miehen tuntosarvet äärimmilleen virittyneenä aistimaan jo pelkän päähäni tupsahtavan ajatuksen laihduttamisesta. Joo myönnetään olen itsekuriton ja heikko, mutta ei miehen käytös kyllä tippaakaan auta!

Ennen kuin käteni ehtii edes koskettamaan salaatinlehteä on mieheni jo ties millä sovelluksella tilaamassa noutoruokaa, kysymässä mitä herkkuja haluaisin tänään ja ritarillisesti tarjoutumassa hakemaan ihan mitä vain mieleeni tulee. Siis mitä?! Ihan epäreilua, ei mulla ole sellaista itsesäätelytaitoa että pystyisin kieltäytymään.. liikuntakin on mitä on, aina jos vaikka olen menossa kävellen jonnekin niin mies haluaa viedä autolla..että ne vähätkin kalorit jää siinä sitten polttamatta.

Kun mieheltä kysyn että miksi pilaa multa laihiksen niin kuulemma mun ei tarvii laihduttaa. Aha. Hänhän siitä päättääkin. Ärsyttää kun muuten fiksu ukko heittäytyy noin lapselliseksi tässä asiassa.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on täysin epäterve suhde. Jos minulle tehtäisiin noin, että kaapit täytettäisiin epäterveellisellä moskalla siinä toivossa, että sortuisin, lennättäisin ne moskat roskikseen.

Kukaan ei pakota aikuista ihmistä tunkemaan mitään kurkustaan alas.

Vierailija
42/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaan näytät miehen mielestä paremmalta pulleampana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen laihduttanut aiemmin paljon. Olin aikaisemmin (n. 8 vuotta sitten) yli 120kg. Siitä laihduin 54 kiloon ja paino on sen jälkeen seilannut 60 kilon molemmin puolin. Nyt olen taas pitkästä aikaa ollut sen alle. Painohistoriani on ollut yhtä taistelua ylipainoa vastaan joten siksi varmaan suhtaudun hiukan neuroottisesti painonhallintaan. 😁

Mies on itse hiukan ylipainoinen eikä harrasta liikuntaa. Minua ei haittaa enkä ole koskaan kommentoinut hänen ulkonäköään muuten kuin komeaksi. Terveydellisiä ongelmia hänellä ei ainakaan tällä hetkellä ole.

Olin jo laihduttanut kun tapasin miehen joten isoimmillani hän ei ole minua nähnyt kuin vain kuvissa.

Ap

Vierailija
44/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen itsekuriton ja mies tietää sen myös niin miksi mun yrityksiä pitää kiusallaan sabotoida??😂 tai siis kenen itsekuri loputtomasti venyy kun omaa mieliherkkua tungetaan aamusta iltaan naaman eteen? Tai sitten mä vaan oon jotain itsekuritonta alalajia kun en vaan pysty.

Ei mua häiritse ees se jos mies syö herkkuja tai pikaruokaa itsekseen, siitä pystyn kieltäytymään. Mut se kun se tarjoaa mulle eikä lopeta sitä ekaan eihin. Ja vielä laittaa lautaselle/syliin ruokaa.

Ap

Tämä kuulostaa kyllä jo ihan kiusanteolta, vaikkei hän ehkä sitä sellaiseksi tarkoita. Jospa juttelisit hänen kanssaan vakavasti, sanoisit että perhe on sitä varten, että siellä tuetaan eikä torpata toisen tavoitteita, ja hän ei nyt käyttäydy sillä tavalla. Että et tosiaan, et edes salaa ja rivien välissä, tahdo syödä herkkuja nyt, ja että koet hänen mitätöivän sinua ja sinulle tärkeää asiaa. 

Vierailija
45/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feeder.

Tämä perversio kannattaa ottaa huomioon, voi tuhota toisen terveyden.

Vierailija
46/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taasen mies on tuuminut, ettei pidä lihavista naisista ja itse pyrin kanssa pitämään painoni tietyssä lukemassa. Lähes päivittäin käyn vaa'alla katsomassa lukeman. Enkä mässytä isoja annoksia ruokaa, pienemmät annokset riittävät vallan mainiosti.

Vierailija
47/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan koittaa vielä jutella. Ainakin liikunnan suhteen olen huomannut että jos jumppaan niin että mies näkee niin hän kokee että yritän houkutella myös häntä liikkumaan tai syyllistän jotenkin liikkumattomuudesta. Ehkä jotain samaa tässä syömisasiassa että jos minä en syö herkkuja niin kuin yleensä niin hän kokee ettei hänkään saa syödä..mene ja tiedä.

Ap

Vierailija
48/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tiedän että ns. oikeaa syytä laihikselle ei ole, olen 163/58 ja olen lihonut n. 3 kiloa jotka haluaisin saada kesäksi pois (joka vuotinen ryhtiliike mulla, luulis miehen jo tottuneen). Vaatteet puristaa mutta mies vitsailee että pesussa kutistuneet, osta isompia.

Jos käyn punnitsemassa itseni niin mies uhkailee että heittää puntarin pois. On siis todella sitä vastaan että laihduttaisin. En kyllä tiiä että miksi kun ei se kolme kiloa missään edes näy, vaatteet vaan istuis paremmin.

Tällä hetkellä oon mun ryhtiliikettä suorittanut tammikuusta lähtien ja ainoo muutos on se että paino on joskus pari sataa grammaa enenmän kuin aloittaessa..

Ap

En tuolla painolla lähtisi kroppaa sekoittamaan laihiksilla. Treeniä kehonpainolla, kahvakuulaa, pumppia ja salia 👌

Vierailija
49/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen itsekuriton ja mies tietää sen myös niin miksi mun yrityksiä pitää kiusallaan sabotoida??😂 tai siis kenen itsekuri loputtomasti venyy kun omaa mieliherkkua tungetaan aamusta iltaan naaman eteen? Tai sitten mä vaan oon jotain itsekuritonta alalajia kun en vaan pysty.

Ei mua häiritse ees se jos mies syö herkkuja tai pikaruokaa itsekseen, siitä pystyn kieltäytymään. Mut se kun se tarjoaa mulle eikä lopeta sitä ekaan eihin. Ja vielä laittaa lautaselle/syliin ruokaa.

Ap

Sitä suuremmalla syyllä kieltäydyt, et alistu kiristettäväksi ja manipuloitavaksi, tai vaihtoehtoisesti heivaat miehen mäkeen. Tuo ei ole tervettä millään mittapuulla.

Vierailija
50/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas toisin päin. Minä olen ollut aina hoikka, miehellä on ollut aina vähän ylipainoa. Tämä kiukustuu jos ostan itselleni jotain epäterveellisempää ja sortuu itsekin herkutteluun tämän jälkeen. Mutta syömisessämme on ero siinä, että minulla se herkuttelu jää oikeasti siihen yhteen suklaalevyyn viikonlopun kunniaksi, miehellä siitä alkaa päiviä tai jopa viikkoja kestävä himo roskaruokaa kohtaan. Mieheni on onneksi pyrkinyt korjaamaan suhdettaan ruokaan ja kävi äskettäin keskustelemassa ihan ravitsemusterapeutin luona.

Vierailija
51/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on huono omatunto oman painonsa suhteen ja sinun yrityksesi laihduttaa vielä korostavat hänen tilannettaan. Mies toivoo, että olisitte molemmat yhdessä "epäonnistuneita".

Muistan joskus kun perheen kanssa puhuttiin, että pitäisi laihduttaa, äiti oli sen jälkeen tunkemassa ties mitä herkkuja mukaan, kun lähdin takaisin opiskelupaikkakunnalle.

Vierailija
52/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta salaa jo syksyllä?

Vierailija
53/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ehkä miehelle sitten kuitenkin tulee huono omatunto. Hän monesti kommentoi muutenkin että minä olen kaunis ja hän näyttää kauhealle rinnallani ja että aina saa hävetä itseään. En tiedä mistä nuo ajatukset kumpuavat kun aina kehun häntä (ja ihan tavallinen pottunokka minäkin).

Mitenköhän voisin auttaa häntä siinä ettei minun laihistelustani tulisi olo että hänenkin pitää..

Ap

Vierailija
54/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitkä sun mitat on? Ehkä miehesi on oikeassa :D toisaalta, jos oikeasti olisi mitä laihduttaa, niin onhan tuo hassua. Jos miehesi ei halua sinun olevan mikään laiheliini, vaan tykkää vähän kurvikkaammista.

Tämä. En minäkään halua oman mieheni laihduttavan. On normaalipainoinen, mutta puhuu jatkuvasti miten voisi karistaa rasvaa jne. Minä kun taas tykkään tuosta pienestä iskävatsasta, josta mies on liian itsetietoinen, enkä oikeastaan viehäty niistä liian rasvattomista kuivan kesän oravista.

Vastaavasti itsellä on vähän liikaa rasvaa, jota mies haluaisi minunkin karistavan. Puhe oli, että käydään leipomossa kaupungissa käydessä, että saisin jotain herkkua, mutta ajoi kolmena päivänä putkeen ohi. Ekan kerran ei ollut parkkipaikkaa, toisella kertaa käytiin syömässä oikeaa ruokaa ja kolmannella tokaisi, että parempi kun et herkkuja syö. Synnytin viikko sitten, raskausaikana piti insuliinihoitoisen radin takia makeaa rajoittaa ja nytkään en sitten makeaa saa. Mies oli sitä mieltä, että voin toisen asteen repeämien kanssa polkea 7 km kaupunkiin niitä herkkuja hakemaan, jos niitä haluan, että jees. Empatiakyky huipussaan.

Sanottakoon, että viikossa on jo pudonnut 11 kiloa niistä 20 kilosta, joita raskausaikana tuli, että ei ole kyse siitä, että pitäisi laihduttamalla laihduttaa. Ollaan vaan täysin eri linjoilla siitä, mikä on "hyväksyttävä" määrä rasvaa kropassa. Minua viehättää normaalipainoiset, mutta pehmeät ihmiset, ja mies vissiin sitten tykkää niistä kuivan kesän oravista, jotka itseä lähinnä säälittää, kun ei voi olla miettimättä onko taustalla ortoreksiaa tai jopa anoreksiaa.

Vierailija
55/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitkä sun mitat on? Ehkä miehesi on oikeassa :D toisaalta, jos oikeasti olisi mitä laihduttaa, niin onhan tuo hassua. Jos miehesi ei halua sinun olevan mikään laiheliini, vaan tykkää vähän kurvikkaammista.

Tämä. En minäkään halua oman mieheni laihduttavan. On normaalipainoinen, mutta puhuu jatkuvasti miten voisi karistaa rasvaa jne. Minä kun taas tykkään tuosta pienestä iskävatsasta, josta mies on liian itsetietoinen, enkä oikeastaan viehäty niistä liian rasvattomista kuivan kesän oravista.

Vastaavasti itsellä on vähän liikaa rasvaa, jota mies haluaisi minunkin karistavan. Puhe oli, että käydään leipomossa kaupungissa käydessä, että saisin jotain herkkua, mutta ajoi kolmena päivänä putkeen ohi. Ekan kerran ei ollut parkkipaikkaa, toisella kertaa käytiin syömässä oikeaa ruokaa ja kolmannella tokaisi, että parempi kun et herkkuja syö. Synnytin viikko sitten, raskausaikana piti insuliinihoitoisen radin takia makeaa rajoittaa ja nytkään en sitten makeaa saa. Mies oli sitä mieltä, että voin toisen asteen repeämien kanssa polkea 7 km kaupunkiin niitä herkkuja hakemaan, jos niitä haluan, että jees. Empatiakyky huipussaan.

Sanottakoon, että viikossa on jo pudonnut 11 kiloa niistä 20 kilosta, joita raskausaikana tuli, että ei ole kyse siitä, että pitäisi laihduttamalla laihduttaa. Ollaan vaan täysin eri linjoilla siitä, mikä on "hyväksyttävä" määrä rasvaa kropassa. Minua viehättää normaalipainoiset, mutta pehmeät ihmiset, ja mies vissiin sitten tykkää niistä kuivan kesän oravista, jotka itseä lähinnä säälittää, kun ei voi olla miettimättä onko taustalla ortoreksiaa tai jopa anoreksiaa.

Tarkennan, että puhun siis niistä ihmisistä, joilla ei ole mitään ylimääräistä, mutta silti pitää laihduttaa. Lopputuloksena alipainoa tai sairaalloista hoikkuuden tavoittelua.

Eri asia, jos on siinä normaalipainon ylärajoilla ja kokee voivansa paremmin muutaman kilon kevyempänä ja ne karistaa menemättä äärimmäisyyksiin. Se tekisi itsellekin ihan hyvää ennen pitkää, mutta enpä minä hepulia saa, vaikka ei onnistuisi.

Vierailija
56/56 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta tulee kärttyisä, rasittava ja negatiivinen nipottaja aina kun alat laihduttaa. Kuka sellaisen seurassa haluaa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme