Kertokaa taas mitä olette mokailleet työpaikalla, kuolen häpeään
Sanotaanko näin että tein klassiset eli viesti väärällä jakelulla.. Leikkisästi kommentoin muualla olevan esimiehen asennetta, mutta sen sijaan että olisin laittanut sen vain omalle esimiehelleni, laitoin sen KOKO VITUN FIRMALLE ja myös tälle muualla olevalle esimiehelle, joka sen tietenkin bongasi ja siihen puuttui.
Mua hävettää niin vitusti etten kehtaa enää tulla tänne. Sisältö ei sinänsä niin paha, mutta kertoo siis siitä että olen ollut puhumassa selän takana ja tämä vielä lisää vettä ongelmamyllyyn eli asiaan johon liittyvää asennetta kommentoin (=kommunikointiongelmat). Onneks en oikeasti sanonut mitään pahaa, mutta se että edes sanoin on jo liikaa.
Ei juma. Olen joskus oppinut laittamaan sähköpostiin vastaanottajan vasta lopuksi aina sen tarkistamaan kunnolla, mutta tämä meni nyt pikaviestimessä vaan väärään ikkunaan.
NOLOTTAAAAAAAA, opinko tästä? Toivottavasti.
Helpottakaa mun häpeetä ja kertokaa taas omianne jooko??
Kommentit (8)
Nuorena tyttönä siivosin yhtä baaria ja unohdin ovet auki. Työntekijä oli löytänyt sisältä onneksi vain yhden "asiakkaan"
Annoin väärin rahasta takaisin. Vein annokset väärään pöytään. Onneksi ei voi kovin pahoja juttuja käydä.
Ehkä ap oli asiassaan kuitenkin oikeassa, ei se välttämättä ollut VAIN negatiivista, että tiedetään nyt juoruilusta.
Se on kuitenkin todellisuutta, eikä ihmisten puheita voi estää mitenkään. Pieni herätys siis siihenkin suuntan?
Että ehkä joillekin tapauksille olisi hyväksikin tietää, että heistä ei ole pelkkää hyvää sanottavaa. Esimiehillekin.
Nih.
Vai kerävätkö he palautetta ollenkaan työntekijöiltä koskien omaa toimintaansa?
Kommuniointiongelma = usein tod. iso ongelma, ja syy moneen muuhun ongelmaan, turhaankin. T.6
Jos minulla olisi alainen niin toisin selväksi että en pidä kuvatunlaisista viesteistä edes vaikka tulisi oikeaankin osoitteeseen.
On liian tuttavallista, ja lisäksi negatiivinen sisältö.
Hiukan ihmeellistä kuulla että tämmöistä ilmenee.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 17:15"]Kommuniointiongelma = usein tod. iso ongelma, ja syy moneen muuhun ongelmaan, turhaankin. T.6
[/quote]
Ja tää ylläoleva suomeksi:
Ongelmat kommunikoinnissa voivat olla syy tai seuraus. Yhtä kaikki, ne kertovat karua kieltään työpaikan hengestä.
Reseptihän on se, että kissa olisi nostettava pöydälle. Kun näin ei ole tapahtunut, on ap.n kuvaama viestintämoka mittasuhteiltaan aivan jotain karmaisevaa...
Ja kyllä, yksi pahimpia mut myös klassisimpia on nämä väärälle vastaanottajalle menevät viestit, jos asia on negaa :-D
Vielä 6 jankkaa samaa tässä :-)
Unohdin laittaa oven yöksi turvalukkoon, tein porukkapelin väärälle illalle ja myin sitä toisen illan porukkana, paistoin pullat kuiviksi (ei näkynyt päälle päin), pesin kahvikonetta väärin (siitä ei ollut varsinaisia ohjeita)...