Olen vartaloltani ruma nainen
Mieheni ei saa enää erektiota millään kanssani. Kaikki paikat roikkuvat raskauksista ja laihdutuksista johtuen. Olen jo viisikymppinen. Maha on iso, on raskausarpia, rinnat roikkuu navassa yms. Pitäisikö lopettaa seksielämä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettiny et miks takaapäin miehellä seisoo jukevästi mut sitte ku vaihdetaan asentoa esim niin että olen sängyn reunalla ja siitä mies alkaa mua paneen et miks tarvii pitää peniksestään kiinni et seisokki pysyy kovana.. Muuten on sellanen pehmee kulki joka vähän pystyssä.... Ja ei ei ole aina sama kaava.. Toki mies on ollu reissu hommissa et oisko omaan käteen sit tottunut sen verta että lerpahtaa siks
Tuo on psyykkinen harmi, jos erektio toimii takaa päin, mutta lerpahtaa helposti edestä päin. Tuolloin miehen täytyy vaan saada riittävän kauan ja rauhassa leikitellä takaa päin ja sitten käännyt kun mies on halukas.
Ei misään nimessä!
Olet parasta a-ryhmää ja vaimomatskua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettiny et miks takaapäin miehellä seisoo jukevästi mut sitte ku vaihdetaan asentoa esim niin että olen sängyn reunalla ja siitä mies alkaa mua paneen et miks tarvii pitää peniksestään kiinni et seisokki pysyy kovana.. Muuten on sellanen pehmee kulki joka vähän pystyssä.... Ja ei ei ole aina sama kaava.. Toki mies on ollu reissu hommissa et oisko omaan käteen sit tottunut sen verta että lerpahtaa siks
Tuo on psyykkinen harmi, jos erektio toimii takaa päin, mutta lerpahtaa helposti edestä päin. Tuolloin miehen täytyy vaan saada riittävän kauan ja rauhassa leikitellä takaa päin ja sitten käännyt kun mies on halukas.
No oisko niin, että mieskin vois hiukan nähdä vaivaa. Sylikkäin istumista, silittelyä ja niskahartiahierontaa ensin. Hassuttelua ja pieniä suukkosia.
Asenne kuulostaa olevan isoin ongelmasi
Joku tuolla edellä käski hakea Kumppania näkövammaisten parista . Kyllä meilläkin sentään kädet toimivat ja korvaavat visuaalisen puolen . Ja vielä enemmän, jos on joskus nähnyt ja myöhemmin menettänyt näkönsä. Jos noilla ulkoisilla seikoilla on ollut merkitystä ja on omat mieltymykset niin eivät ne Tietenkään mihinkään katoa . Minä olen sokeutunut ja olen puhunut moneen sopeutuneen kanssa ja esimerkiksi jonkun tyyppinen vartalo miehellä ei tosiaankaan sytytä nyt sokeana ja ei ole sytyttänyt sen tyyppinen ennenkään.
pitemmät suhteessa näillä seikoilla ei kyllä ole mitään merkitystä useimmille ihmisille muutenkaan. Ei vika tässä asiassa välttämättä ole vain sinussa, jos mies on saman ikäinen niin Batista hänet lääkärin juttusille . Ja jollain vulvan rakenteella ei kyllä tosiaankaan ole mitään merkitystä useimmille niin kun ei peniksenmallillakaan useimmille täyspäisten suhteissa.
sori, kirjoitan tätä sanelun avulla ja sen kuulee mitä haluaa , mutta en jaksa korjata..
Kommentoin tuohon, että joutuu puhumaan tuhmia ja kertomaan miehelle sängyssä, kuinka upeaa (jotakin toista) naista mies voisi naida, jotta saa seksiä mieheltä.