Olen vartaloltani ruma nainen
Mieheni ei saa enää erektiota millään kanssani. Kaikki paikat roikkuvat raskauksista ja laihdutuksista johtuen. Olen jo viisikymppinen. Maha on iso, on raskausarpia, rinnat roikkuu navassa yms. Pitäisikö lopettaa seksielämä?
Kommentit (47)
Vaik’ en koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa, monen vierestä oon herännyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tunteita, niin ei rumia naisia olekaan. Oman kullan tissit ja peppu on aina ne parhaat, vaikka ois minkä kokoiset tai muotoiset tahansa.
Jossain yhden illan jutuissa ulkonäkö voi vaikuttaa enemmän.
No tää on kyllä sitten kliseisin miesten kommentti mitä oon vähään aikaan lukenut. Ei kai kukaan tosissaan usko tälläiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on osa kiihotusta. Yritä panostaa enemmän kiihottamiseen ajatusten kautta. Pelkillä sanoilla on usein uskomaton voima.
Komppaan tätä. Mieheni ei kiihotu minusta oikeastaan nimeksikään. Mutta kun puhun tuhmia ja kerron millaista upeaa naista hän voi kuvitella naivansa juuri ja buustaan hänen fantasioitaan niin kyllä seisoo.
Mä annan kyllä miehen itsensä visioida mitä haluaa. Tuosta mulle tulisi lähinnä nöyryyttävä olo. Mutta ehkä tuo toimii joillakin.
Virpi-68 kirjoitti:
Miksi päästit itsesi tuollaiseen kuntoon? On minullakin lapsia, mutta olen ihan hoikka ja viiskymppinen. Ehkä olin onnekas rintojen suhteen, kun eivät roiku vieläkään. Ylipaino ja laihdutus varmaan sinulla siihen syynä. Raskausarvet eivät varmaan haittaisi, jos on muuten kuosissa. Minulla ne on vaalenneet olemattomiin. Ehkä tässä on geeneillä oma osansa. Ikävä juttu.
Miksi nostat omaa häntääsi toisen kustannuksella? Raukkamaista. Siskojen pitäis aina pitää toistensa puolta. N50+
TiiPu kirjoitti:
Mun seksielämä avautui kunnolla vasta kun hyväksyin kehoni "epätäydellisyydet". Kyllä ne tissit roikkuu itse kullakin, silmät on kierot ja maha rellottaa. Silti rakastan itseäni. Hän, joka rakastaa minua, rakastui juuri tähän.
Maha rellottaa. Oot ihana. Kaikkea hyvää sulle ja ihanaa kevättä. T.Yx 50+ jonka maha kans rellottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on osa kiihotusta. Yritä panostaa enemmän kiihottamiseen ajatusten kautta. Pelkillä sanoilla on usein uskomaton voima.
Komppaan tätä. Mieheni ei kiihotu minusta oikeastaan nimeksikään. Mutta kun puhun tuhmia ja kerron millaista upeaa naista hän voi kuvitella naivansa juuri ja buustaan hänen fantasioitaan niin kyllä seisoo.
Mä annan kyllä miehen itsensä visioida mitä haluaa. Tuosta mulle tulisi lähinnä nöyryyttävä olo. Mutta ehkä tuo toimii joillakin.
No onhan se hieman nöyryyttävää kyllä. Mutta tavallaan se on ainut tapa jolla koen pääseväni edes jollain tasolla mieheni lähelle seksissä kun muuten en riitä
Eiköhän se mieskin vanhene siinä vieressä.Munat roikkuu ja tulee ne rinnatkin. Mitä sitten.
Meillä ei ainakaan välitetä. Joka päivä seksiä ja läheisyyttä, (ai niin sitä ei saanut sanoa missään tapauksessa!) ja siis hellimistä kaikinpuolin, mm toiselle lempiruokaa yms.
Kyllä se tekee arjesta just luksusta. Yhdessä äsken mm. katkaravut marinadissa sängyssä...
Itselläni ainakin suurena mielenkiinnon kohteena suuret, riippuvat ja ekstrapehmeät rinnat. Haluaisin nostella ja puristella niitä vaikka tunteja. Nakki kovettuu ihan pelkästä ajatuksesta.
Mä oon miettiny et miks takaapäin miehellä seisoo jukevästi mut sitte ku vaihdetaan asentoa esim niin että olen sängyn reunalla ja siitä mies alkaa mua paneen et miks tarvii pitää peniksestään kiinni et seisokki pysyy kovana.. Muuten on sellanen pehmee kulki joka vähän pystyssä.... Ja ei ei ole aina sama kaava.. Toki mies on ollu reissu hommissa et oisko omaan käteen sit tottunut sen verta että lerpahtaa siks
Mies oli tosi onnellinen, kun ei joutunut tänään panemaan kanssani. Keksi kaikki sairaudet ja syyt, kun sanoin, ettei tarvitse, niin johan piristyi. Yksin mä olisin vaikka eroaisin, joten on edes juttukaverina. ap
Vierailija kirjoitti:
Mies oli tosi onnellinen, kun ei joutunut tänään panemaan kanssani. Keksi kaikki sairaudet ja syyt, kun sanoin, ettei tarvitse, niin johan piristyi. Yksin mä olisin vaikka eroaisin, joten on edes juttukaverina. ap
Ryhdistäydy nainen, olet enemmän arvoinen.
Paremmin yksin itsekunnioituksen kera kuin kynnysmattona toisen kanssa.
Suurin ongelma "rumien" naisten kanssa on itsetunto. Jos se on kovin matalalla, ei kyllä herätä lainkaan kiinnostusta ja kiihotusta. Sen henkisen tappiomielialan aistii voimakkaasti, eikä kyllä kiinnosta seksuaalisesti. Jos taas nainen on sinut itsensä kanssa ja seksuaalinen, sekä ilmaisee halunsa miestä kohtaan, ei sillä ulkonäöllä sittenkään niin paljoa väliä.
Paras vetovoimaan vaikuttava asia on itsensä hyväksyminen ja rakastaminen sellaisena kuin on. Helpommin tosin sanottu kuin tehty.
Virpi-68 kirjoitti:
Nainen ei ole susi, mutta pitääkö tässä paapoa kaikkia? On tosi-asia, että moni nainen vaan antaa itsensä rupsahtaa. Mitä pitäisi sanoa? Voi voi kyllä se mies tykkää. Pakottaa ei voi, jos ei tykkää. Lenkkipolulle, kuntosalille, kyllä sitä hoikistuu ja kiinteytyy sillä. Raskausarvetkaan ei näytä niin pahalta. Ne tuskin on miehille ongelma, jos siis on sitä rakkautta. Muutenkin herää kysymys- eikö ole rakkautta jos mies ei olenkaan halua? Kyllähän nyt rakastamaansa naista yleensä haluaa vai?
Minä olen hoikka, mutta maha ruttuinen pussi raskauksien jäljiltä. Ei auta vailla kuinka laihduttaisi. Vain kirurgin veitsi auttaisi. Mies ei halua minua, vaikka olen vasta 30-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tekee arjesta just luksusta. Yhdessä äsken mm. katkaravut marinadissa sängyssä...
Katkaravut marinadissa on kyllä sympaattinen kielikuva parisuhdeseksille.
Vierailija kirjoitti:
Suurin ongelma "rumien" naisten kanssa on itsetunto. Jos se on kovin matalalla, ei kyllä herätä lainkaan kiinnostusta ja kiihotusta. Sen henkisen tappiomielialan aistii voimakkaasti, eikä kyllä kiinnosta seksuaalisesti. Jos taas nainen on sinut itsensä kanssa ja seksuaalinen, sekä ilmaisee halunsa miestä kohtaan, ei sillä ulkonäöllä sittenkään niin paljoa väliä.
Paras vetovoimaan vaikuttava asia on itsensä hyväksyminen ja rakastaminen sellaisena kuin on. Helpommin tosin sanottu kuin tehty.
Tässä sivutaan kyllä asian ydintä.
Vieläkin muistelen nuoruuden päivien ranskalaista tyttöystävääni lämmöllä. Ei haitannut fyysiset perinteisesti epäesteettiseksi koetut ominaisuudet, kun ihminen oli ytimiä myöten suoraselkäinen ja ylväs luonne.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettiny et miks takaapäin miehellä seisoo jukevästi mut sitte ku vaihdetaan asentoa esim niin että olen sängyn reunalla ja siitä mies alkaa mua paneen et miks tarvii pitää peniksestään kiinni et seisokki pysyy kovana.. Muuten on sellanen pehmee kulki joka vähän pystyssä.... Ja ei ei ole aina sama kaava.. Toki mies on ollu reissu hommissa et oisko omaan käteen sit tottunut sen verta että lerpahtaa siks
Tulisi mieleen, että ehkä ei näytä miehen mielestä seksikkäältä siinä asennossa. Saattaisi jäädä asento pois käytöstä ihan sen takia. Toki tässäkin pitäisi varmaan keskustella, että mitä se toinen miettii ja tuntee.
Mustakin tää olisi nöyryyttävää. Miksi edes harrastaa miehen kanssa seksiä, jos mies ei halua sua. Väkisinkö pitäisi?
Jos on tunteita, niin ei rumia naisia olekaan. Oman kullan tissit ja peppu on aina ne parhaat, vaikka ois minkä kokoiset tai muotoiset tahansa.
Jossain yhden illan jutuissa ulkonäkö voi vaikuttaa enemmän.