Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on kaikki asiat hoitamatta, enkä tiedä miten saan ne kuntoon

Vierailija
31.03.2022 |

Ollut uuvuttava elämäntilanne ja kiirettä. Kasautunut hoitamattomia asioita vino pino. Yhden kun saan hoidettua, niin samalla ehtii kertyä kaksi uutta pinon päälle. Erilaisia laskuja, soittopyyntöjä, vakuutusasioita, lääkärikäyntejä, kelahakemuksia, tapaamisia jne jne. Ei mitään käsitystä millä saisin tilanteen hallintaan, koska uutta tulee enemmän kuin vanhoja ehdin hoitaa. Minulla on puoliso, joka ei näitä hoida vaan minun kontolle jää yhteisetkin asiat hoidettavaksi (hän hoitaa vain ne, jotka on selkeästi vain hänen). Tarviiko edes sanoa, että eroakin tässä mietin, mutta siihenkin liittyisi niin paljon hoidettavaa, että en varmaan pysty.

Olisiko viisaita neuvoja? Sihteeriin ei ole varaa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra-aviomies olisi hyvä näpäytys passivis-aggressiiviselle aviomiehelle :D

Vierailija
42/45 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokra-aviomies olisi hyvä näpäytys passivis-aggressiiviselle aviomiehelle :D

Mutta hoitaako ne ap:n tapaisia asioita. Valuutukset täytyy kilpailuttaa itse, koska vain itse tietää millaiset vakuutukset tarvitsee. Uskaltaako pankkitunnukset antaa vieraalle ihmiselle, että maksa puolestani laskut? No ei. Lääkäriajat ja neuvolat.., ei kai niitä pysty joku vuokramies hoitamaan edes aikojen varaamisia. Tai pankkiasioita tai juristiasioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ketään ulkopuolista, joka tuollaisessa auttaisi. Aviomies pihalle, kun ei auta.

Vierailija
44/45 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon heti alkuun, että en kannata valheellista saikuttelua. Mutta jos seinät kaatuu päälle, niin nyt kuulostaa siltä, että sinun kannattaisi ottaa pari päivää joko palkatonta lomaa tai sitten jopa sitä saikkua, jos arvelet että palkaton loma ei onnistu. Valitset sellaiset päivät että lapset on tarhassa/koulussa, puoliso töissä jne.

Jo etukäteen teet tuon listan hoidettavista asioista. Sitten järkkäät ne vapaat tavalla tai toisella ja hoidat pari päivää noita asioita pois työpäivän verran per päivä. Sen jälkeen pitäisi jo olla merkittävästi pienempi vuori hoidettavaa, ja mielenterveys kiittää.

Vierailija
45/45 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme