Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kamalin haju minkä olet koskaan haistanut?

Vierailija
31.03.2022 |

Entä mikä kamalin maku minkä olet koskaan maistanut?

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin jotenkin unohtamaan kanan perkeet biojätteeseen juuri ennen, kun lähdimme 3 vk lomalle. Hyi hel*****...

Vierailija
62/108 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin moni täällä haistanut ruumiin hajun?? Hmm.....

Hoitajat, lääkärit, kotihoitajat, siivoojat, omaiset, jne. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä suuremmalla todennäköisyydellä on joskus haistanut ruumiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan viinan ja paskan haju Perussuomalaisten puoluekokouksessa Seinäjovella viime syksyn. Syytön en ollut minäkään.

Vierailija
64/108 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ongella eräänä kauniina kesäpäivänä ja vaatimaton muutaman ahvenen saalis unohtui auton takakonttiin. Kesälomalla kun olin, niin ei tullut joka päivä ajeltua, joten seuraavan kerran kun avasin auton oven, niin vastaan lemahti mädäntyneen kalan haju, joka olikin kovin sitkeässä, eikä poistunut vain kalojen poistamisella kontista. Sai pestä sillä ja tällä ja lopulta meni kiertoon koko auto.

Vierailija
65/108 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman päivän navetan seinustalla kesähelteessä "tekeytynyt" kuollut nauta, jolle viimein tehtiin ruumiinavaus. Se haju tutkimussalissa...Ei nimittäin ole herkkä oksennusrefleksi, mutta tuossa tilanteessa ei ollut kaukana.

Vierailija
66/108 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitsi kirjoitti:

Muutaman päivän navetan seinustalla kesähelteessä "tekeytynyt" kuollut nauta, jolle viimein tehtiin ruumiinavaus. Se haju tutkimussalissa...Ei nimittäin ole herkkä oksennusrefleksi, mutta tuossa tilanteessa ei ollut kaukana.

Ai niin, makuelämyksistä taistelevat tiukasti nahkiainen sekä ns. sadan vuoden muna (vai tuhannen?Se japanilainen "herkku" kuitenkin)

Vierailija
67/108 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on helppo vastata: synnyttäneen naisen löysän pillllun sillinhaju. Se oli karmea!

Mistäs sinä Jonne sen tiedät kun et ole sellaisen lähellekään päässyt?

Kyllä kuule tälläinen 3-kymppinen Jonne on päässyt synnyttänyttä väljää pilllua kokeilemaan ja ei koskaan enää!

Mene valittamaan äidillesi. Hän on ainoa, joka sinua ymmärtää.

Vierailija
68/108 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuore koiranpaska on kyllä aika vatsaa vääntävän hajuinen. Ei muilla eläimillä noin pahan hajuisia jätöksiä ole.

Kissankin tuore pee on aika etova, mutta mielestäni ihmisten paska haisee aina pahemmalle kuin eläinten. Esim. vauvan vaipan vaihdosta nouseva käry on ihan hirveä ja olin oksentaa sen haistaessani. Sen sijaan kissan paskan siivoaminen ei aiheuta samaa reaktiota. Mutta ilmeisesti se johtuu siitä, että mulla on kissa, muttei lapsia. Omalta perheenjäseneltään sietää enemmän tuoksuja. Jotkut mummothan jopa sivelevät sitä vauvan ihmesinappia naamaansa ryppyvoiteeksi.

Höpöjäsi puhut.

Vastasyntyneen vauvan kinaa (vernix), ihoa peittävää valkoista tahmaa, kyllä kätilöt joskus. Toivottavasti ei nykyisin, koska vauva tarvitsee sen itse.

Vierailija
69/108 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mausta en osaa sanoa, mutta kamalin haju lienee ollut se, kun eräässä asunnossa, johon olin muuttamassa, oli keittiön pöydällä tölkki täynnä pilaantunutta maitoa. Muutin elokuussa ja tiesin, että asunto oli ollut tyhjillään monta kuukautta, joten luultavasti maito oli ollut siinä pöydällä lämpimässä koko kesän ajan. Tölkin sisältö oli iljettävää ruskehtavaa mönjää.

Vierailija
70/108 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaisten extra herkku surströming, siinä yhtyy haju ja maku josta lentää laatta.

Hapatettu silakka, tässä video

Vierailija
71/108 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa yksi poika,nuori mies, toppatakissaan, se löyhähti, haisi niin pistävälle jollekin kuselle, pskalle, hielle ja ammoniakkimaiselle, käsittämättömän paha pistävä haju, mulla oli maski naamassa ja se haju tuli sinne maskiin niin voimakkaasti, siinä oli todellakin tekemistä etten oksentaisi. Liekö toppatakki ihmenyt kaikki, eikä sitä ole koskaan pesty.

Vierailija
72/108 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuore koiranpaska on kyllä aika vatsaa vääntävän hajuinen. Ei muilla eläimillä noin pahan hajuisia jätöksiä ole.

Kissankin tuore pee on aika etova, mutta mielestäni ihmisten paska haisee aina pahemmalle kuin eläinten. Esim. vauvan vaipan vaihdosta nouseva käry on ihan hirveä ja olin oksentaa sen haistaessani. Sen sijaan kissan paskan siivoaminen ei aiheuta samaa reaktiota. Mutta ilmeisesti se johtuu siitä, että mulla on kissa, muttei lapsia. Omalta perheenjäseneltään sietää enemmän tuoksuja. Jotkut mummothan jopa sivelevät sitä vauvan ihmesinappia naamaansa ryppyvoiteeksi.

Höpöjäsi puhut.

Vastasyntyneen vauvan kinaa (vernix), ihoa peittävää valkoista tahmaa, kyllä kätilöt joskus. Toivottavasti ei nykyisin, koska vauva tarvitsee sen itse.

No, olen vain kuullut mummojeni tapelleen paskastani vauvana. Kenties äitini valehteli. En voi tietää.  :D

Vierailija
73/108 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmonellan elatusalusta. muistan vuosikymmenenkin jälkeen miltä se haisee.

Vierailija
74/108 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumis loppukesän lämmössä kerrostalossa. Moneen viikkoon ei mitään hajua, sitten kun se haju syöksyi asunnosta rappukäytävään 🤮 Piti pitää kaulaliinaa nenän edessä. Asunnon tyhjennys ikkunan kautta ja puhdistus täysremppoineen koetteli talon väkeä todella.

Makuna karmea oli joku Dr. Oetkerin pizza vuosia sitten (Juusto vissiin oli kamalin). Sen jälkeen en ole brändin tuotteisiin koskenut

Vierailija
75/108 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla olija kirjoitti:

Vanhan viinan ja paskan haju Perussuomalaisten puoluekokouksessa Seinäjovella viime syksyn. Syytön en ollut minäkään.

Mulla taas muistuu aina mieleen vihreiden puoluekokouksessa edustajien pilluista tupsahteleva kipsipöly. Se ei haissut miltään mutta se tukahdutti hengityksen eikä pystynyt puhumaan (ns. luonnonmukainen sensurointi) ja kuivatti ihoa ja ilmapiiriä muutenkin.

Vierailija
76/108 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyhjennyslitku mitä pitää juoda useampi desi ennen suolen tähystystä, kamalin haju ja maku. Oksensin.

Vierailija
77/108 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätänevä ruumis.

Vierailija
78/108 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Väinämöisenkatua Helsingissä kävelee silloin kun tuuli puhaltaa Hietaniemen krematorion takaa on haju inhottava.

Vierailija
79/108 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanamunapierut

Vierailija
80/108 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskin exää pakkaamaan kamat ja häipymään asunnostani ennenkuin palaisin, sitten lähdin neljäksi päiväksi festareille. Kun tulin takaisin oli  mulk ku  oksentanut keittiön lavuuariin, varmaan kännissä ja jättänyt  sotkunsa sinne muhimaan. Oli helle  ja se haju sekä kärpäset..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän